...
Четвер, 29 Травня, 2025
17.1 C
Kyiv

Channel Factory запускає розвідувальний набір та продукти, що працюють на AI

Фабрика каналів, глобальна придатність бренду та контекстна рекламна платформа, представляє фабричну розвідку каналів, а також два нові рішення, орієнтовані на AI, для впорядкування медіа-розвідки: медіа-центрового центру, уніфіковану інформаційну панель звітності та помічник Chatbot, перший персоналізований аналітик даних AI.

Channel Factory Intelligence працює на машинному навчанні і є результатом багаторічних інвестицій компанії у будівництво власних моделей та алгоритмів AI. Крім того, повністю інтегрований набір продуктів AI містить найновіші рішення AI Factory Channel Factory, що включає як неперевершену придатність бренду, так і контекстуальну точність на цифрових відео платформах, забезпечуючи, що рекламодавці максимально призначають рентабельність витрат на рекламу з розширеною оптимізацією.

Оскільки рекламодавці продовжують рахуватися з відсутністю критичних уявлень при здійсненні кампаній на різних платформах, багато існуючих рішень AI прагнуть виправити цю проблему, вимагаючи компромісу контролю та прозорості. Фабрична розвідка каналів усуває це компроміси та діє як “другий мозок” для доставки точних, оптимізованих розумінь кампанії, зберігаючи повну видимість. Виходячи з незалежного перевірки, проведеного PWC, Channel Factory має значно оптимізовану ефективність реклами для рекламодавців, зменшуючи відходи медіа на більш ніж на 20% та досягаючи 99% точності в категоризації вмісту – забезпечуючи максимальну ефективність, точність та рентабельність інвестицій.

Дві нові аналітики, оглядові засоби та інструменти звітування, оголошені сьогодні,-це перші продукти, доступні в новому наборі інтелекту, і можуть бути використані за допомогою фірмової та оптимізаційної платформи для активації та оптимізаційної платформи Chancal Factory для транспортових кампаній, ActivateIQ.

Media Intelligence Hub-це налаштована інформаційна панель, яка централізує дані про кампанію, перехресну платформу та поверхні основоположних даних, таких як загальна вартість медіа, доставка та продуктивність. Замість того, щоб жонглювати кількома звітами, рекламодавці отримують чіткий і єдиний погляд, що зменшує неефективність, розбиває силоси даних та підтримує швидше, розумніше прийняття рішень.

Хаб дозволяє рекламодавцям переходити від реактивних до активних стратегій, тоді як вбудовані прогнози машинного навчання в тенденціях, автоматизують звітність та надають рекомендації оптимізації в режимі реального часу. Рекламодавці можуть коригувати свої бюджети на ходу та значно покращити рентабельність інвестицій за рахунок зменшення медіа -відходів із відстеженням запланованого проти фактичних витрат та доставки.

Також сьогодні запускається новий помічник чату, перший персоналізований аналітик даних AI, вбудований в ActivateIQ. Поєднуючи аналітику в режимі реального часу з провідною контекстною інтелектом каналу Factory, помічник допомагає рекламодавцям вносити миттєві корективи в кампанії, контент та витрати на рекламу, запобігаючи відходам на неправильній аудиторії чи ринках. Асистент забезпечує підсумки виконання кампанії, які пропонують необхідну прозорість між рекламними агенціями та їх технологічними партнерами.

“Фабрика каналів-це не просто постачальник, але вони є стратегічним розширенням нашої команди. Їх розуміння контекстного націлювання, розумної оптимізації, знання продукту та платформ, над якими вони працюють, та співпраці, допомогло нам розблокувати більш сильні результати для наших клієнтів. Вони послідовно забезпечують, щоб наші кампанії виконують, ефективні, безпеку бренду та впливають на масштаб”,-сказав Марк Квак, директор, оплачений соціальний та програмний програмний зірка.

“Запуск рекламних кампаній вимагає, щоб ви копали гори даних. Деякі з них є цінними, але стільки може бути незначним, змушуючи вас проводити час, копаючи непотрібні показники, щоб знайти діючі уявлення. Наша галузь лише натискає на поверхню того, що можливо, коли ви можете застосувати AI для вирішення цієї проблеми”, – сказав Anudit Vikram, головний офіцер продуктів на каналі. “Наш новий асистент чатів та медіа -аналітичний центр поверхнуть розуміння, які справді сприяють продуктивності, надаючи рекламодавцям чіткість, необхідну для прийняття впевнених, стратегічних рішень”.

Щоб отримати більше таких оновлень, слідкуйте за нами в Google News Martech News

Гаряче цього тижня

Цей інструмент – це ярлик до розумнішої, більш швидкої роботи з AI – і це 124 доларів на все життя

Наступний вміст приносить вам партнери Mashable. Якщо ви купуєте...

Перегляд технології був першою зустріччю судових процесів з AI | Компанія Esquire Solutions, LLC

Незважаючи на те, що використання штучного інтелекту для розробки...

Блаттен похований: ці фотографії та відео показують ступінь величезного колапсу льодовиків

Величезний колапс льодовика похитнув село Блаттен проти в середу...

Бренди повинні виділятися, коли боти починають купувати

У значній зміні, яка переробляє цифрову комерцію, платіжні гіганти,...

Теми

Перегляд технології був першою зустріччю судових процесів з AI | Компанія Esquire Solutions, LLC

Незважаючи на те, що використання штучного інтелекту для розробки...

Бренди повинні виділятися, коли боти починають купувати

У значній зміні, яка переробляє цифрову комерцію, платіжні гіганти,...