...
Вівторок, 28 Жовтня, 2025
7.6 C
Kyiv

CHATGPT, Інструменти AI отримують тягу, коли пошук Google: опитування

Роль Google у щоденному пошуку інформації скорочується, тоді як інструменти AI – особливо Chatgpt – швидко набирають позиції. Це згідно з новим опитуванням вищої видимості 1500 користувачів США.

За цифрами. Частка Google загального пошуку інформації в лютому знизилася з 73% до 66,9% у серпні.

Перевага пошуку платформи серпня 2025Перевага пошуку платформи серпня 2025

Інші результати опитування:

  • Chatgpt використовує майже втричівід 4,1% до 12,5% респондентів.
  • Щоденне використання інструментів AI подвоїтивід 14% до 29%.
  • Перемикач платформи вгору35% сказали, що вони змінили, як вони шукають, порівняно з 28% у лютому.

Велика картина. Основне прийняття та експериментів з інструментами AI прискорюється. Кількість людей, що використовують інструменти AI щодня, зростали з 14% до 29,2%. Тим часом користувачі “ніколи” знизилися з 28% до 16%

Прийняття інструменту пошуку серпня 2025 рокуПрийняття інструменту пошуку серпня 2025 року
  • Зокрема, молодші користувачі ведуть шлях, поєднуючи Tiktok, Instagram та Chatgpt у свої пошукові звички.
  • У місцевому пошуку – традиційно оплот Google – AI використовується вдвічі до 10%.

Чому ми дбаємо. Інструменти AI переробляють, як користувачі виявляють, порівнюють та споживають інформацію. Поведінка пошуку розбита, що означає, що SEOS не може покладатися лише на пошук Google (хоча, якщо бути зрозумілим, SEO для Google залишається настільки ж критичним, як ніколи). Тому стратегії SEO/GEO тепер повинні враховувати видимість на різних платформах AI.

Про дані. Отримані результати порівнюють два однакові опитування з 1500 учасників, що базуються на США, проведені в лютому та серпні. Респонденти охоплювали низку віків, регіонів та демографії, що дозволило з часом більш високою видимістю відстежувати тенденції з послідовністю та обгрунтованою.

Звіт. Як люди сьогодні шукають: дослідження щодо розвитку поведінки пошуку в 2025 році

Копати глибше. Пошук AI набирає тяги, але він не замінює Google: опитування


Земля пошукової системи належить Semrush. Ми залишаємось відданими забезпеченню високоякісного висвітлення маркетингових тем. Якщо не зазначено інше, вміст цієї сторінки був написаний або працівником, або платним підрядником Semrush Inc.


Денні ГудвінДенні Гудвін

Денні Гудвін – редакційний директор з питань маркетингу Search Sength and Search Marketing – SMX. Він приєднався до земельної системи в 2022 році на посаді старшого редактора. Окрім звітування про останні новини про пошуковий маркетинг, він керує програмою SEACE SUND SEAM (експерт з питань предметів). Він також допомагає програмувати нам події SMX. Гудвін редагує та пише про останні розробки та тенденції в пошуковому та цифровому маркетингу з 2007 року. Раніше він був виконавчим редактором журналу пошукових систем (з 2017 по 2022 рік), керуючим редактором Mometology (з 2014-2016) та редактором Search Second (з 2007 по 2014 рік). Він виступав на багатьох основних пошукових конференціях та віртуальних заходах, і він отримав для своєї експертизи широким спектром публікацій та подкастів.

Гаряче цього тижня

Google ділиться дослідженнями свого персонального тренера з охорони здоров’я

Ми оголосили, що завтра почнеться розповсюдження загальнодоступної попередньої версії...

Fintech SEO Agency – 100% етичне SEO

Загалом, ми рекомендуємо скласти бюджет на 6-12 місяців, перш...

YouTube представляє штучний інтелект «Ask Studio» для аналізу каналів

YouTube запустив Ask Studio, помічник зі штучним інтелектом, вбудований...

Теми

Google ділиться дослідженнями свого персонального тренера з охорони здоров’я

Ми оголосили, що завтра почнеться розповсюдження загальнодоступної попередньої версії...

Fintech SEO Agency – 100% етичне SEO

Загалом, ми рекомендуємо скласти бюджет на 6-12 місяців, перш...

YouTube представляє штучний інтелект «Ask Studio» для аналізу каналів

YouTube запустив Ask Studio, помічник зі штучним інтелектом, вбудований...

Інтерв'ю із засновниками Snezzi

Оскільки такі помічники штучного інтелекту, як ChatGPT, Perplexity та...