...
Четвер, 30 Жовтня, 2025
6.5 C
Kyiv

Чому немає піктограми марафону? Дизайнер Seo Samjong, який розробляє

Чому немає піктограми марафону? Дизайнер Со Самджонг, який розробив підпис, присвячений Со Юн Боку
Після закінчення факультету візуального дизайну Сеульського національного університету мистецтв Со Сам Джонг у 2024 році став повноцінним художником (західний живопис) на основі свого 30-річного досвіду роботи дизайнером у великій компанії.



«Фінал усіх спортивних подій, включно з Олімпіадою, прикрашають марафони. Але чому немає піктограми, яка символізує марафон?»

Питання про Со Сам Джонга породило підпис героя марафону Со Юн Бока. Сео виграв Бостонський марафон у 1947 році та став першим гравцем, який рекламував Корею у світі після звільнення.

«Підпис Сео Юн Бока» брендується цими днями за допомогою різноманітних візуальних об’єктів, таких як заходи, сувеніри та продукти проекту вшанування Со Юн Бока.

Я зустрів Сео і почув історію «Signature».

Оскільки існує багато змагань з легкої атлетики, здається, що піктограми були уніфіковані, щоб уникнути плутанини між подіями та забезпечити справедливість у всіх подіях. Але чи є серед багатьох видів спорту марафон, який випробовує людські межі, як роман?

Чому немає піктограми марафону? Дизайнер Со Самджонг, який розробив підпис, присвячений Со Юн Боку
Со Юн Бок встановив світовий рекорд 2:25:39 на Бостонському марафоні 19 квітня 1947 року.

«Ні, це просто марафон!», – підсумував письменник. І всерйоз задумав зробити марафон піктограмою як символ.

«Перше, що спало на думку, це спортсмен, який перетинає фінішну лінію марафону серед радості та підбадьорення. Коли я створив підпис Со Юн Бока та вперше поєднав зображення Со з подією марафону, я вирішив, що це буде підпис, присвячений герою марафону».

Письменник Со сказав: «Я десятки разів дивився відео, як Со Юн Бок перетинає фінішну пряму», «Навіть коли я вимикав екран і закривав очі, я продовжував думати про гол гравця в своїй голові». «Підпис Со Юн Бока» народився в такій наполегливій роботі художника.

Чому немає піктограми марафону? Дизайнер Со Самджонг, який розробив підпис, присвячений Со Юн Боку
Розроблено автором тріади «Підпис Seo Yun-bok» глибоке та рельєфне зображення. Сцена забитого воріт Сео на Бостонському марафоні 1947 року була втілена за допомогою піктограм.

Його було спрощено до лінії з 3 штрихів і графічно оформлено як зображення, наприклад снаряд. Колір нагадує Со Юн Бока, 24-річного юнака, який відпочиває в тіні апельсинового дерева під час тренувань на вулицях Бостона, США, а темно-помаранчевий колір символізує пристрасть і пристрасть».

Со сподівався, що дух Со Юн Бока, який зробив Корею відомою в усьому світі вперше після звільнення, буде широко відомий публіці, оскільки його «підпис» використовувався в рамках меморіального проекту Со Юн Бока.

Гаряче цього тижня

Теми

Що таке файл robots.txt і поширені проблеми з його впровадженням – пошуковий атлас

Хоча файли robots.txt є більш технічною частиною SEO-оптимізації, вони...

Скільки часу займає SEO? Графік результатів за місяцями (2025)

Сторінки ваших нових продуктів активні, а ваш блог заповнений...

Грайте в ігри Steam на своєму телефоні Xiaomi — ось як це працює

Xiaomi знову струсить мобільні ігри. Новий Redmi K90 і...