|
«Фінал усіх спортивних подій, включно з Олімпіадою, прикрашають марафони. Але чому немає піктограми, яка символізує марафон?»
Питання про Со Сам Джонга породило підпис героя марафону Со Юн Бока. Сео виграв Бостонський марафон у 1947 році та став першим гравцем, який рекламував Корею у світі після звільнення.
«Підпис Сео Юн Бока» брендується цими днями за допомогою різноманітних візуальних об’єктів, таких як заходи, сувеніри та продукти проекту вшанування Со Юн Бока.
Я зустрів Сео і почув історію «Signature».
Оскільки існує багато змагань з легкої атлетики, здається, що піктограми були уніфіковані, щоб уникнути плутанини між подіями та забезпечити справедливість у всіх подіях. Але чи є серед багатьох видів спорту марафон, який випробовує людські межі, як роман?
|
«Ні, це просто марафон!», – підсумував письменник. І всерйоз задумав зробити марафон піктограмою як символ.
«Перше, що спало на думку, це спортсмен, який перетинає фінішну лінію марафону серед радості та підбадьорення. Коли я створив підпис Со Юн Бока та вперше поєднав зображення Со з подією марафону, я вирішив, що це буде підпис, присвячений герою марафону».
Письменник Со сказав: «Я десятки разів дивився відео, як Со Юн Бок перетинає фінішну пряму», «Навіть коли я вимикав екран і закривав очі, я продовжував думати про гол гравця в своїй голові». «Підпис Со Юн Бока» народився в такій наполегливій роботі художника.
|
Його було спрощено до лінії з 3 штрихів і графічно оформлено як зображення, наприклад снаряд. Колір нагадує Со Юн Бока, 24-річного юнака, який відпочиває в тіні апельсинового дерева під час тренувань на вулицях Бостона, США, а темно-помаранчевий колір символізує пристрасть і пристрасть».
Со сподівався, що дух Со Юн Бока, який зробив Корею відомою в усьому світі вперше після звільнення, буде широко відомий публіці, оскільки його «підпис» використовувався в рамках меморіального проекту Со Юн Бока.


