Пошуковий ландшафт зазнає найбільшої зміни в поколінні.
Якщо ви були в SEO досить довго, щоб запам'ятати дні слави сумоорганічних сторінок результатів пошукових систем (SERP), ви дізнаєтесь, скільки цієї нерухомості поступово переймається платною рекламою, іншими продуктами першої сторони та багатими фрагментами.
Тепер, найбільш агресивний перехід з усіх: огляди AI (а також платформи великої мовної моделі на основі пошуку).
У Brightonseo минулого місяця я дослідив, як ця еволюція змушує нас переосмислити те, що означає SEO, і чому відкриття, а не просто рейтинг – це нова Північна зірка.
“Світанок” нульової клініки не просто закінчився-тепер це передбачається
Ми вже деякий час читаємо про зростання пошукових запитів на нульову клік, але це «поглинання» було набагато помітніше за останні 12 місяців.
Нещодавно я шукав [how to teach my child to tell the time]і після прокрутки парадом оплачуваних оголошень про продукти, активами, що належать Google, та підсумках огляду AI, я прокрутив хороші три сторінки вниз по Серп.
Google та інші платформи пошуку та виявлення хочуть утримувати користувачів у своїх екосистемах. Для SEO профі це означає, що традиційні показники, такі як швидкість клацання (CTR), стають менш цінними в день.
Від двигунів відповідей до помічників двигунів
LLM змінили не лише так, як результат відображається користувачеві, але й змінив традиційний потік пошуку, народжений у браузері, у багатоетапний потік, який Native SERP просто не може підтримувати однаково.
Процес досліджень руйнується в єдиний безшовний обмін.
Але в міру того, як технологія прискорюється, наша власна цікавість та дослідницькі навички ризикують зменшити чи зникати повністю, коли еволюція технології експоненціально зростає.
Асистентні двигуни та ширші LLM – це нові воротарі між нашим вмістом та людиною, яка виявляє цей вміст – нашу потенційну «нову аудиторію».
Вони розбирають, споживають, розуміють, а потім синтезують зміст, який є вирішальним фактором у тому, що він згадує, з ким/з чим він взаємодіє.
Структуровані дані все ще мають вирішальне значення, як контекст, прозорість та почуття настроїв більше, ніж будь -коли.
Виклики різні, але також однакові
Як SEO, наші виклики з цією новою поведінкою впливають на те, як ми робимо – і повідомляємо про наші роботи.
Насправді багато хто лише старі головні болі в блискучих нових обгортках:
- Атрибуція – це безлад: З огляду AI та LLMS синтезуючи вміст, важче, ніж будь -коли, бачити, звідки походить ваш трафік – або якщо ви взагалі отримуєте. Там є кілька інструментів, які контролюють, але ми в перші дні, щоб побачити стандарт. Навіть Google сказав, що вони не планують додавати інформацію про AIO в пошуковій консолі.
- Трафік фрагментується (знову): Ми бачили це з платформами соціальних медіа на початку, де відкриття сталося поза органічними SERPS. Відкриття зараз відбувається скрізь, усі відразу. З атрибуцією також важче встановити, це сьогодні більший виклик.
- Бюджети знаходяться під ретельністю від страху, невизначеності та сумнівів (FUD): Нативна SERP занадто сильно змінюється, тому деякі можуть припустити, що більше (або ні) цінності вже багато SEO (неправдиве!).
Зміна показників успіху
Дні наших сучасних показників успіху зменшуються. Дні метрики під керівництвом суєти закінчуються.
Подібно до того, як наші виклики однакові, але різні, це також стосується того, як ми переосмислюємо показники успіху:
Старий капелюх | Новий капелюх |
Зміст | Контекст + настрої |
Ключові слова | Намір |
Бренд | Бренд + почуття |
Рейтинг | Згадування |
Посилання із зовнішніх джерел | Цитати по різних каналах |
Серп Монополія | Частка голосу |
Вишуканий | Все ще eeat |
Структуровані дані | Суб'єкти, графік знань та вектор вбудовується |
Відповіді | Допоміжний |
Що ви можете з цим зробити?
Інформація може бути агрегована, але особистість не може. Ось чому все -таки наша відповідальність допомагає «допомогти помічнику» розглянути та включити вас як частину цієї сукупної інформації та синтезованої відповіді.
- Дотримуйтесь основи: Ніколи нехтуйте SEO 101.
- Стороння перспектива стає все більш важливою, Тож переконайтеся, що це добре підтримується та керує, щоб забезпечити позитивні настрої бренду.
- Отримайте структуровані дані: Навіть якщо деякі кажуть, що це стає менш важливим для LLM, щоб зрозуміти суб'єкти суб'єктів, зараз використовуються структуровані дані всередині основних LLM для виведення структурованих даних у відповідях, надаючи їм встановлений та стандартизований спосіб зрозуміти ваш вміст.
- Навчіть зацікавлених сторін: Перенесіть розмову з рейтингу та кліків на відкриття та присутність бренду. Дні фірмової роз'єднаної згадки раптово мають більшу цінність, ніж “придбання X, що слідували за текстовими посиланнями, що не є якорям”. “
- Експериментуйте зі своїм вмістом: Спробуйте нові способи виготовлення та продажу свого вмісту поза традиційним словом. Тут відео корисне не тільки для людей, але і для LLM, які зараз “переглядають” та розуміють їх, щоб допомогти їх відповіді.
- Створіть корисний, унікальний вміст: Щоб додати до вищезазначеного, не виробляйте заради виробництва.
Llms.txt: потенціал бути новим стандартом
Слідкуйте за новими пропозиціями щодо стандартів, такими як llms.txt, що є одним із способів адаптації та сприяння тому, як LLMS поглинає наш вміст за межами наших традиційних підходів, пропонованих роботами.txt та XML.
Хоча деякі скептично ставляться до цього стандарту, я вважаю, що це все ще варто реалізувати зараз, і я розумію його справжні переваги на майбутнє.
Існує (практично) неіснуючий ризик у впровадженні чогось, що не займає занадто багато часу чи ресурсів для виробництва, якщо ви це робите з підходом до білого капелюха.
Висновок: Приймайте відкриття та нові показники
SEO не мертвий. Це розширюється, але за швидкістю ми раніше не відчували.
Відкриття-це нова метрика успіху, але це не без недоліків, тим більше, що те, як ми шукаємо, продовжує змінюватися.
Йдеться вже не про “добре рейтинг”. Зараз йдеться про зрозумілі, спрямовані, довірені та виявлені на кожній платформі та асистента, що має значення.
Прийміть і адаптуйтеся до змін, оскільки це триватиме деякий час.
Більше ресурсів:
Зображення: Shoesimages.com – Yuri A/Shutterstock