Пошук AI переписує правила видимості.
Огляди AI Google – це не просто ще один багатий результат або оновлення алгоритму.
Вони врізаються в кліки, натискають на непередбачувані місця та залишають як команд SEO, так і КПП з неповними даними.
Зараз успіх залежить від руйнування силосів:
- Обмін інформацією.
- Вирівнювання стратегій.
- Рухаючись разом, коли старі ігрові книги більше не працюють.
Чорна скринька AI огляд продуктивності
Багато брендів вже бачать краплі в оплачуваних CTR, балів якості та клацають на термінах, які колись добре працювали.
Незважаючи на те, що оголошення зараз відображаються в оглядах AI, реклама Google не дає чіткого способу їх відстеження.
Так само, як SEO не бачить продуктивності для цих результатів на консолі пошуку Google, маркетологи PPC також сліпі до даних про розміщення.
Ось як сьогодні з’являються прогалини для платних пошукових команд:
- Розміщення реклами – це чорна коробка: Оголошення можуть відображатися вище, всередині або нижче резюме – але Google не пропонує враження, клацання або перетворення шляхом розміщення.
- Такі ж правила аукціону, нове середовище: Оголошення в підсумках, що покоління AI, все ще проходять через стандартний аукціон, тому ставки, оцінка якості та релевантність усієї матерії-але контекст зміщується.
- Усі дані складаються разом: Так само, як пошукова консоль, Google Ads все одно. Якщо ваше оголошення з’являється в огляді, кліки та враження повідомляються під загальним відром “верхня реклама”, без сегментації та ясності.
З видимістю ця обмежена, SEOS має можливість вступити та додати цінність.
Ділячись тим, що ми бачимо в SERPS, ми можемо допомогти оплаченим медіа -командам приймати розумніші рішення, швидше.
Огляди AI завдають шкоди клікам, особливо із запитів у верхній частині.
Результати фрагментів та результати нульової клікальної клітки були розминки.
Тепер ми вступили в нову реальність, де іноді відчувається, що вся перша сторінка Google конденсується у підсумки, що генеруються AI.
Ви навіть помітите Люди також запитують Відповіді, створені як огляди AI.
Це не просто SEO, що розвивається.
Огляди AI також змінюють оплачений пошук, і надають SEOS більшу роль у підтримці та посиленні ефективності роботи кампанії.
- “Великі SEO вже деякий час узгоджуються з платними медіа -командами. Я думаю, що зараз різниця полягає в тому, що пошукова подорож змінилася так, що на нижній частині воронкових сторінок було менше, то це означає, що” SEO “відбувається внизу сторінок воронки”, – пояснює Криштал Картер, голова SEO Communications у WIX.
- “Оскільки ці сторінки повинні добре працювати для оплачуваних та органічних користувачів пошуку, існує багато можливостей для співпраці між командами. Як і має бути”.
Ми бачимо, що ця зміна лунає і по всій галузі.
- “Огляди AI переробляють воронку, обробляючи багато топ-та середньої освіти, а потім прискорити покупців прямо для придбання. Це означає, що SEO і оплачувані не можуть просто працювати паралельно довіри; вони повинні співпрацювати навколо наміру. SEO годує LLMS і будує довіру до подорожі, а оплачувані керівництва, коли вона має значення в більшості”,-діє Amanda valle, глобальний режисер.
- “Ми тестуємо, навчаємось та перерозподіляємо разом, створюючи ігрову книжку, яка вирівнює вміст і витрачає на наші ідеальні профілі клієнтів, щоб ми показували, де покупець вирішить”.
Така співпраця вже не є приємною.
Це столові ставки для успіху в нашому новому ландшафті, де переважають AI.
Отримайте маркетологи з пошуку бюлетеня.
Огляди AI розмивають лінії між органічними, оплачуваними та результатами пошуку AI.
Найкращі SEO вже допомагають командам КПП:
- Зрозумійте, що викликає зміни в продуктивності ключових слів.
- Craft Copy, яка відображає, як користувачі взаємодіють з результатами AI.
- Визначте, як вони можуть змінити витрати на ключові слова з більш високим впливом.
- Знайдіть нових конкурентів, перш ніж вони з’явиться у ваших даних CPC.
1. Відстежуйте огляди AI на рівні ключового слова платного ключового слова
Ще не всі ключові слова ще не спрацьовують оглядів AI. Але для тих, хто робить, ваша платна команда повинна знати.
Запропонуйте налаштувати список ключових слів позначені у своєму інструменті відстеження ключових слів (наприклад, Semrush, Ubersuggest, Ahrefs), де ви відстежуєте найважливіші ключові слова у своїх платних кампаніях.
Чим раніше ви налаштували це, тим краще, оскільки це може бути стомлюючим, щоб засипати огляд AI видимість для нерозумних/безглуздих ключових слів.
Початок позначення, які терміни генерують огляди AI, і як виглядає видимість бренду проти конкурентів.
Звичайно, відстеження всіх ваших платних ключових слів може означати невелику додаткову вартість, але ці відомості можуть допомогти оплаченим медіа -командам:
- Перерозподіліть бюджет від низькопродуктивних SERPS, де переважає AI.
- Відрегулюйте ставки на терміни з скиданням CTR.
- Поясніть зміну оцінки якості за допомогою контексту, що підтримується даними.
- Визначте найкращу стратегію для високоінтенсивних ключових слів.
Щоб максимізувати вплив зароблених та оплати в пошуку AI, Кассандра Гуква, засновниця та генеральний директор компанії Menerva Digital, пояснює:
- “Ми зосереджуємось на підказках, що не мають купівлі, де з’являються конкуренти, але наш клієнт цього не робить. Тоді ми оцінюємо, чи ефективніше захоплювати видимість за допомогою зароблених стратегій чи оплачуваних місць”.
2. Використовуйте шаблони копіювання AI для покращення актуальності реклами
Більше, ніж швидкі відповіді, огляди AI – це підсумки, побудовані, щоб відчувати себе корисно, і користувачі починають довіряти, як вони читають. Це сигнал.
Це точно говорить про те, як написати копію реклами, яка відчуває себе актуальною та корисною в той же момент.
Подумайте про огляд AI як на дослідження безкоштовного ринку, або в прямому ефірі того, що Google вважає, що користувачі хочуть бачити користувачі. Слідкуйте за:
- Повторювані фрази: Яка мова продовжує з’являтися?
- Тон: Це формальний, випадковий чи експертний рівень?
- Бренд згадує: Чи цитуються конкуренти?
Тепер використовуйте ці уявлення та почніть тестування копії реклами, яка відображає те, що вже виграє простір Google Shelf.
Якщо AI оглядає поверхневі фрази, такі як “швидка дія”, “верхній рейтинг” або “бюджетний”, ваші оголошення можуть працювати краще, якщо ви перегукуєте цей тон.
3. Прапор нульові та низькі клацання рано
Google полегшує, ніж будь -коли, користувачі отримувати відповіді, не натискаючи, і ця тенденція не зникає найближчим часом.
Команди SEO мають доступ до безлічі корисних даних з таких інструментів, як консоль пошуку Google та інструменти відстеження ключових слів.
Ми повинні:
- Прапор, на які запити послідовно відповідають безпосередньо в Серп через огляди AI.
- Виділіть ті, де домінують інші функції, що відбивають клік, такі як представлені фрагменти та Люди також запитують.
- Поділіться корисними даними з консолі пошуку Google, наприклад, які високопотужні запити показують найнижчі та найвищі CTR.
Ми також повинні позначити ключові слова не Послідовно запускає огляди AI, оскільки це може допомогти оплаченим медіа-командам зосередитись на можливостях ключових слів з більш високим впливом.
З усіма цими органічними уявленнями, платні медіа -команди можуть розглянути, чи хочуть вони перевірити:
- Призупинення низькоефективних ключових слів, які більше не виправдовують витрати.
- Зосередження уваги на запитах вищих намірів з більшим потенціалом натискання.
- Зміна обміну повідомленнями, щоб вийти за рамки того, що зазвичай є відповідями AI.
Цей вид обміну даними підживлює краще тестування та розумнішу стратегію пошуку як на оплачуваній, так і на органічній.
- “Пошук AI змусив наших клієнтів переосмислити свої бюджети. Клієнти присвячують більше бюджету на оптимізацію пошуку AI з заробленої точки зору, виділяючи додаткові бюджетні тестування для платних ЗМІ”, – поділився Гуква.
4. Монітор згадування конкурентів у результатах ШІ
Однією з найбільших пропущених можливостей у співпраці SEO та платних медіа є конкурентний інтелект.
Команди SEO вже стежать за SERP, іноді щодня, і можуть допомогти оплачуванню медіа -команд, помітити згадки про бренд, зрушення в типах вмісту та нових гравців швидше.
Слідкуйте за візерунками з провідними конкурентами та новими брендами, які раніше не були на вашому радарі, а також різні типи вмісту та наміру користувачів.
Використовуйте ці дані для:
- Пріоритетні кампанії завоювання проти сильно цитованих конкурентів.
- Відрегулюйте позиціонування, щоб виділитися проти відповідей AI.
- Запропонуйте нових гравців, які з'являються до того, як вони з'являться в аукціоні.
Варто також зазначити, що цей тип конкурентного інтелекту не просто корисний для оглядів AI.
У наші дні команди SEO контролюють видимість AI за темою на таких платформах, як Chatgpt, здивування тощо.
Я бачив, як AI видимість ознайомлення з командами представляє абсолютно нових конкурентів та надає їм абсолютно новий спосіб подумати про свої конкурентні недоліки.
Співпраця – це конкурентна перевага в пошуку AI
Пошук AI трясеть наші платні та органічні ігрові книжки та дає нам нову, захоплюючу перевагу.
SEO мають доступ до змін SERP в режимі реального часу, тенденцій копіювання AI та конкурентних поглядів. Платні медіа -команди мають спритність та дані, щоб швидко діяти та використовувати ці тенденції.
Разом, SEO та оплачувані медіа-команди можуть будувати розумніші стратегії, які процвітають у ландшафті, де переважають AI.
Авторів, що надають, запрошують створити контент для земельних систем та вибираються для їх досвіду та внеску в пошукову спільноту. Наші учасники працюють під наглядом редакційного персоналу та внесками, перевіряються на якість та актуальність для наших читачів. Земля пошукової системи належить Semrush. Дописувач не просили робити будь -які прямі або непрямі згадки про Semrush. Думки, які вони висловлюють, є власними.