...
П’ятниця, 31 Жовтня, 2025
12.1 C
Kyiv

Чи можуть стартапи AEO/GEO перемогти створені компанії SEO інструментів?

Генеральний директор диригента розпочав дискусію про LinkedIn про майбутнє платформ AI SEO, що дозволяє припустити, що усталені компанії будуть домінувати і що 95 відсотків стартапів зникнуть. Інші стверджували, що менші компанії знайдуть свою нішу і що стартапи можуть бути кращими для обслуговування потреб користувачів.

Besmertnik опублікував свої думки про те, чому провідні платформи, такі як диригент, Semrush та Ahrefs, краще позиціонують, щоб надати інструменти, які користувачам знадобиться для чатів та видимості пошуку. Він стверджував, що створені компанії мають понад десятиліття досвіду, що повзає в Інтернет та масштабування трубопроводів даних, з якими менші організації не можуть конкурувати.

Генеральний директор диригента писав:

“Понад 30 нових компаній, які пропонують рішення відстеження AI, з’явилися за останні кілька місяців. Декілька декількох зібрали трохи капіталу, щоб піти. Ось мій прийом: чинники виграють. 95% цих стартапів спливуть у Саас -Айсса.

… Ми працюємо з брендами 700+ Enterprise і маємо 100+ інженерів, ПМС та дизайнерів. Всі вони на 100% зосереджені на пошуку AI лише майбутнє. … У сукупності наші компанії мають сотні мільйонів ARR і, можливо, на 1000 разів більше інженерних кінських сил, ніж усі ці компанії, поєднані.

Звичайно, у нас є якась технічна заборгованість та спадщина. Але наші сильні сторони розбивають ці недоліки …

… Більшість стартапів AEO/GEO будуть або з бізнесу, або 1-3 мм підприємства способу життя за ~ 18 місяців. Один -два пробиться і стане претендентами. Один -два з найбільших “діючих” SEO “, швидше за все, впаде з карти …”

Чи є місце для підприємств “способу життя”?

Зауваження Besmertnik припустили, що менші інструментальні компанії заробляли один-три мільйони доларів щорічних повторюваних доходів, те, що він назвав бізнесом “стиль життя”, продовжуватиметься як життєздатні компанії, але не мав шансів рухатись вгору, щоб стати більшими та більш усталеними платформами на рівні підприємства.

Ранд Фішкін, співзасновник Sparktoro, захищав менший бізнес “способу життя”, кажучи, що це відчуває себе як обман у бізнесі, щастя та життя.

Відповідь Фішкіна:

“Нічого кращого, ніж бізнес” стиль життя “в розмірі 1-3 млн. Доларів.

… Дозвольте сказати вам, що я ніколи не буду робити: Служити Fortune 500s (Nevermind 100s). Бюрократія, обручі та тертя цих органів-це найменш приємна, найменш корисна, найбільш уникати всіх витрат у моєму житті ».

Не вкладати слова в рот Ранда, але, схоже, те, що він говорить, це те, що абсолютно варто масштабувати бізнес до того моменту, коли існує баланс між робочим та особистим життям, який має сенс для власника бізнесу та їх “способу життя”.

Справа для стартапів

Не всі погодилися, що встановлені бренди успішно переходять від інструментів SEO до пошуку AI, стверджуючи, що стартапи не обтяжені застарілими ідеями та інфраструктурою SEO, а також краще позиціонують для створення AI-Resivitys, які більш точно дотримуються користувачів взаємодіють з AI Chatbots та пошуком.

Даніель Родрігес, співзасновник Beewhisper, припустив, що наступне покоління переможців може бути не “кращими провідниками”, а скоріше компаніями, які починаються з зовсім іншої парадигми, виходячи з того, як користувачі AI взаємодіють з інформацією. Його точка зору говорить про те, що застарілі переваги можуть бути не основою для створення сильних інструментів пошуку AI, а скоріше схожі на якорів, створюючи перетягування вперед.

Він прокоментував:

“Ви на 100% праві, що переваги діючих людей у повзанні, обробці даних та відносини підприємства величезні.

Одне питання, яке це викликає для мене: чи оптимізовані ці переваги для правильної проблеми? Усі ці сильні сторони стосуються аналізу статичної павутини – сторінок, посилань та ключових слів.

Але нова подорож користувача відбувається в динамічному, розмовному шарі поверх Інтернету. Це принципово інший тип даних, який вимагає нового виду двигуна.

Моя ставка полягає в тому, що 1-2 стартапи, які пробиваються, не будуть тим, хто намагається створити кращий диригент. Вони будуть тими, хто не обтяжений Legacy, і створили рідне рішення для розуміння цих нових розмовних подорожей з першого дня ».

Роль венчурного капіталу в AI SEO Boom

Майк Маллаццо, ADS + Agentic Commerce @ Paypal, запитав, чи є ринок для підтримки стартапів з декількома проривами, і припустив, що відсотки венчурного капіталу в стартапах AEO та GEO можуть бути не раціональними. Він вважає, що ринок існує для скромних, ефективних капіталів, а не для повернення коштів єдинорогів.

Маллаццо прокоментував:

“Я захоплююсь пеклом з вас і Semrush, Ahrefs, Moz тощо – але ви всі різні породи Імо – це простір, який побудований для розумно ефективних капіталів, вигідних, переживає рот -пірат -саас, які не відповідають цільній формі Hiper Venture Sale.

Навіть якщо AI повністю їсть пошук, чи буде шар аналітики більший, ніж той, що утворюється у звичайному SEO? Чи може більше 1-2 з цих компаній виграти великі? “

Нові види поведінки та дані пошуку?

Зараз відчувається, що галузь все ще з'ясовує, що потрібно для відстеження, що важливо для видимості ШІ. Наприклад, згадки про бренд виникають як важливий показник, але чи справді це? Чи згадує бренд, що ставить клієнтів у кошик для замовлення електронної комерції?

А потім є реальність пошуку нульового клацання, ідея про те, що пошук AI значно знищує етап врахування покупної подорожі замовника, даних немає, їх проковтнуть у пошуках нульового клацання. Тож якщо ви збираєтеся поговорити про відстеження подорожі користувача та оптимізацію для неї, це фрагмент головоломки даних, яку потрібно вирішити.

Майкл Бонфілс, 30-річний ветеран пошукового маркетингу, підняв ці питання в дискусії про пошук нульового кліку та що робити, щоб краще пережити його, кажучи:

“Це, ви знаєте, у нас є воронка, ми всі знаємо, яка фаза уваги та весь центр, а потім, нарешті, етап придбання. Етап врахування є критичною стороною нашої воронки. Ми не отримуємо даних. Як ми збираємось отримати дані?

То хто хто це буде надати? Чи буде Google врешті -решт це забезпечить? Вони? Чи забезпечили б це? Як би вони це забезпечили?

Але це дуже важлива інформація, яка мені потрібна, тому що мені потрібно знати, про що йдеться у цій розмові. Мені потрібно знати, про що говорять двоє людей, про що я говорю… тому що вся моя контентна стратегія в центрі моєї воронки залежить від цього ».

Існує реальне питання про те, який тип даних надають ці компанії для заповнення прогалин. Встановлені платформи були побудовані для статичної мережі, даних ключових слів та графіків зворотної посилання. Але нова реальність пошуку AI є персоналізованою та без запитів. Отже, як запропонував Майкл Бонфілс, покупці покупці можуть відбуватися повністю в інтерфейсах AI, взагалі обходячи традиційні SERP, що є хлібом та маслом усталених компаній SEO -інструментів.

Компанії AI SEO Tools: звідки ваші дані надійдуть з наступного

Якщо майбутнє пошуку не стосується результатів пошуку та супутніх обсягів пошукових запитів, а динамічного діалогу, види даних, які мають значення, та системи, які можуть їх інтерпретувати, зміниться. Чи стають стартапи, які спеціалізуються на відстеженні та інтерпретації розмовних взаємодій стають домінуючими інструментами SEO? Такі компанії, як диригент, мають досвід вміло спрямованих у відповідь на потреби в галузі, тож як все це буде витрусити, залишається побачити.

Прочитайте оригінальну публікацію на LinkedIn генеральним директором Seth Besmertnik.

Виправлене зображення від Shutterstock/Gorodenkoff

Гаряче цього тижня

Як працює агент ШІ з патентних досліджень, хто може використовувати

Замість складного пошуку патентів за ключовими словами, користувачі можуть...

Рада малого бізнесу та підприємництва

Рієва Лесонскі – Минулого тижня ми обговорювали, як споживачі планують...

Nation Media покращує стратегію SEO за допомогою Nation Media Dashboard FX для пошукового домінування епохи штучного інтелекту

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рNation Media революціонізує стратегію SEO...

Створення брендів за допомогою пошукової видимості та стратегії

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рSEO-агентство в Сінгапурі: просуйте свій...

Теми

Як працює агент ШІ з патентних досліджень, хто може використовувати

Замість складного пошуку патентів за ключовими словами, користувачі можуть...

Рада малого бізнесу та підприємництва

Рієва Лесонскі – Минулого тижня ми обговорювали, як споживачі планують...

Створення брендів за допомогою пошукової видимості та стратегії

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рSEO-агентство в Сінгапурі: просуйте свій...

Маркетинговий момент AWS: від масштабу до стійкості

Минулого тижня хребет Інтернету похитнувся. Регіон US-East-1 Amazon Web Services...

Проста мова, яка підтримує ШІ та аналіз даних

Regex — це потужний, але забутий інструмент для пошуку...