Завдяки постійно зростаючій реалізації інструментів AI на сучасних пошукових платформах SEOS скептично ставиться до корисності зароблених зворотних посилань у 2025 році. Огляд AI Google-один головний приклад-навіщо витрачати мій час на створення якісного вмісту, якщо користувачі не будуть прокручувати за автоматизованою відповіддю пошукової системи?
Заробляти зворотні посилання з авторитетних джерел не є неіснуючою практикою. Google продовжує покладатися на авторитетні сигнали з високоякісних, довірених сайтів, щоб зрозуміти, які сторінки є найкращим джерелом інформації на дану тему – в традиційному пошуку та, ймовірно, у SGE (Generative Experative). Незважаючи на те, що існує безліч факторів ранжування, які Google використовує, щоб вирішити, як заповнити результати пошуку, посилання з авторитетних джерел все ще складають вирішальну частину цих рішень.
Як Google оцінює сигнали влади?
Алгоритм PageRank Google керується якістю зворотних посилань, які заробила сторінка. Хоча на сторінці результатів пошукової системи може виглядати інакше від минулого (а користувачі можуть отримати інформацію по -іншому шляхом оглядів AI), методологія Google для заповнення цінних результатів все ще покладається на сильні зворотні посилання.
Поточна документація від Google детально про те, що PageRank є “одним із основних алгоритмів у Google.” Хоча це “один з … багато сигналів ранжування”, який Google використовує для обслуговування відповідних результатів і не повинен бути єдиним фокусом SEO, PageRank відіграє важливу роль у оцінці результатів пошуку. Скептицизм щодо актуальності PageRank сьогодні зростав, але є вагомі підстави вважати, що ця система залишається функціонуючою частиною головоломки SERP.
Звичайно, Google може не кричати про PageRank з дахів у тому ж томі, до якого раніше використовувався. Посібник з рейтингу пошуку Google, однак, дає зрозуміти, що PageRank – це одна з “різних систем, які розуміють, як сторінки пов'язують один одного як спосіб визначити, які сторінки проходять і які можуть бути найбільш корисними у відповідь на запит” та “він продовжує бути частиною наших основних систем рейтингу”. Інші фактори впливають на сучасні результати пошуку, але PageRank, безумовно, все ще грає тут.
На додаток до сумнівів щодо PageRank, кілька тверджень від Google про ефективність зворотних посилань змусили SEO повірити, що заробляти високоякісні зв’язки вже не важливо. У 2024 році Джон Мюллер висловив:
«Моя рекомендація полягала б не так зосереджуватися на абсолютній кількості посилань. Існує багато способів, як пошукові системи можуть виявити веб -сайти, наприклад, з мережами сайтів. На сьогоднішній день є важливіші речі для веб-сайтів, і надмірне зосередження посилань часто призведе до того, що ви витрачаєте свій час, роблячи речі, які не покращують ваш веб-сайт. “
Деякі сприйняли це таким, що посилання вже не мають значення і абсолютно марні. Однак ми можемо прийти до іншого висновку, коли порівнюємо це з додатковою інформацією від Google. Поточна сторінка філософії пояснює, що «пошук Google працює, оскільки вона покладається на мільйони людей, які публікують посилання на веб -сайтах, щоб допомогти визначити, які інші сайти пропонують вміст цінності. Ми оцінюємо важливість кожної веб -сторінки з використанням понад 200 сигналів та різноманітних методик, включаючи наш запатентований алгоритм PageRank ™, який аналізує, які сайти “проголосували” як найкращі джерела інформації на інших сторінках в Інтернеті “.
Це сильний показник того, що заробіток зворотних посилань від надійних джерел сприяє створенню доменних органів вашого сайту та виграшу верхніх позицій на SERP. Слово заробляти Тут є ключовим – грань багато SEOS пропускають. На цій самій сторінці філософії від Google зазначено, що “ми ніколи не маніпулюємо рейтингом, щоб поставити наших партнерів вище в результатах пошуку, і ніхто не може придбати кращий PageRank”.
Коли ми порівнюємо це з заявою Джона Мюллера вище, ми отримуємо більш повну картину ролі, що грають у сьогоднішньому SEO -пейзажі. Справа не в тому, що вони не мають значення; це те, що має декілька зароблений Посилання з авторитетних сайтів набагато ефективніші, ніж багато оплачений Посилання, які не отримували органічно. Google не намагається стримувати нас від заробітку. Швидше за все, вони хочуть, щоб сайти зосереджувались на якості над кількістю з точки зору посилань, не намагаючись грати в систему з тінистими практиками.
Як оцінюють сигнали авторитету Google SGE LLMS?
Джерело оглядів AI Google, очевидно, є слоном у кімнаті, який необхідно вирішити. Існує переважаючий побоювання, що рейтинг високого рівня в SERPS – це застаріла стратегія побудови поінформованості про бренд та заробітку, оскільки багато хто хвилює, що огляди ШІ – це абсолютно окрема сутність від традиційних результатів пошуку.
Google значною мірою застосовує підхід “мами”, коли мова йде про пояснення того, як SGE вирішує, які сторінки використовувати для подачі відповідей для оглядів AI. Хоча пошуковий гігант ганебно не бажає пролити світло на цей процес, постійні дослідження дають певне уявлення про прийняття рішень Google тут.
Рейтинг SE проаналізував Troves даних для виявлення перекриття між джерелами огляду AI та результатом органічного пошуку, виявивши, що “у 61,90% випадків (79,223 з 127,985 посилань), огляди AI витягують зі сторінок, що займають органічні топ -100 за ті ж ключові слова”. Далі їх дослідження свідчить про те, що Google надає велику перевагу на сайтах високої авторства з добре побудованими профілями зворотного посилання. Незважаючи на те, що Google вагається надати офіційну заяву про те, як саме ці відповіді заповнюються, нещодавнє додавання пов’язаних джерел в оглядах AI пропонує більш проникливий погляд на те, звідки походить інформація, з авторитетними сайтами, що складають основну частину цих результатів.
Журі все ще не витрачає на те, як Google продовжуватиме розвивати свої огляди AI, але знаки в даний час вказують на те, що доменний авторитет є ключовим фактором. Дані з дослідження рейтингу SE свідчать про те, що сайти повинні будувати авторитет у своїй ніші за допомогою переконливого вмісту та надійних стратегій зворотної зв'язки – тепер, здається, не час тікати від заробітку якісних посилань.
Що нам говорять дані?
Для більш чіткої точки зору на ефективність зворотних посилань у 2025 році давайте доповнимо офіційні заяви Google з деякими даними. Опубліковано ряд тематичних досліджень (включаючи власне внутрішнє дослідження Stacker), які оцінюють ефективність профілю зворотної посилання в піднесенні авторитету бренду сайту та впливають на показники продуктивності вниз за течією, як трафік.
Ці дослідження значною мірою призвели до того ж висновку: статистично значущі дослідження показують, що сайти з більш сильними зворотними посиланнями в цілому краще. Наше тематичне дослідження передбачало парні аналізи t-тесту, на яких було виявлено, що сайти зазнали значного підйому через метрики SEO після побудови свого доменного авторитету за допомогою сильних зворотних посилань. Дослідження Ranings.io та Semrush's 2,0-фактори рейтингу обидва показали докази того, що сайти з більш високоякісними зворотними посиланнями заробляли більш високі позиції в SERP, ніж сайти зі слабкими профілями зворотного зв'язку.
Висновок
Новий пошуковий пейзаж перед нами залишає багато питань на майбутнє. Кілька випробуваних методів покращення видимості вашого сайту залишаються стабільними, однак, і заробляння високоякісних зворотних посилань очолює список. Зворотні посилання не існують у вакуумі. Окрім розширення повноважень вашого сайту, атрибутивна мова та позитивні згадки про бренд також забезпечують цінність у покращенні вашої видимості та побудови довіри до своєї аудиторії.
Jacob Posten – це маркетинговий та SEO -професіонал, який має понад 5 років досвіду сприяння вражаючим цифровим стратегіям та підвищенням успіху клієнтів. Як стратег SEO в Stacker, він випереджає тенденції в галузі, щоб забезпечити рішення, керовані даними, що максимально видимість та залучення.
Фото ілюстрація від Stacker // Canva
