...
П’ятниця, 31 Жовтня, 2025
12.1 C
Kyiv

Congestion Capitals – Site Selection Magazine



Стамбул є найбільш перевантаженим містом у світі, каже INRIX, випереджаючи колишнє місто № 1 Нью-Йорк.

Фото Саймона Скафара: Getty Images.

Затори можуть справді збити вас. Ні, ми не говоримо про нюхання. Більше схоже на вантаж і людей, які ними не є.

Якщо час, витрачений співробітниками та продуктами вашої компанії на затори, важливий для прийняття рішень про місцезнаходження для зростання (або консолідації), тоді ви захочете врахувати у своїй матриці дані в системі показників глобального трафіку INRIX 2024, опублікованій на початку цього місяця. Серед висновків фірми з Кіркленда, штат Вашингтон (розташована в 10-му найбільш завантаженому місті Сіетлі):

  • «Десять міст США увійшли до 25 найбільш завантажених міст у світі, оскільки співробітники повертаються в офіс», на чолі з різким зростанням поїздок до центральних міст у Х’юстоні (+25% у порівнянні з минулим роком), Чикаго (+13%), Далласі (+12%) і Атланта (+10%).
  • «У 2024 році через затори американські водії втрачали в середньому 43 години через пробки, що дорівнює приблизно одному робочому тижню, втрачаючи 771 долар у вигляді втрати часу та продуктивності. Водії в містах з найбільшою кількістю заторів, Нью-Йорку та Чикаго (102 години), втратили понад 1800 доларів США через втрачений час».
  • «Найбільше збільшення заторів у країні відбулося в Денвері, який займає 15-е місце, де мешканці спостерігали збільшення затримок на 19% порівняно з 2023 роком».
  • Найбільш завантаженим транспортним коридором був I-95 на південь у Стемфорді, штат Коннектикут, за яким слідував I-93 у Бостоні. П'ять із 10 найбільш завантажених коридорів були в Чикаго.

«Хоча США все ще відстають від рівня трафіку до 2020 року, — сказав Боб Пішу, транспортний аналітик INRIX і автор Global Traffic Scorecard 2024, — відмова від дистанційних і гібридних моделей роботи, особливо в технологічно важких районах, таких як Сан Хосе, Сан-Франциско та Сіетл принесли значний стрибок у поїздках до центру міста, що є хорошим знаком для мегаполісів. Дані також показують більшу економічну активність у суботу та неділю ввечері, коли центр міста повертається до життя».

Але з життям приходить очікування в чергах.

«Трафік може бути індикатором економічної користі, – сказав Пішуе, – але за іронією долі він сам по собі є перешкодою для економіки. Кожна хвилина, витрачена на очікування в пробці, призводить до втрати грошей і продуктивності». (INRIX проведе вебінар про результати о 14:00 у четвер, 23 січня.)

З огляду на це марнотратство 5 січня в Нью-Йорку набули чинності нові тарифи на затори, згідно з якими щоденна плата за доступ до Манхеттена коливається від 9 доларів США для легкових транспортних засобів (2,25 доларів США в години непікової навантаження) до 21,60 доларів США в години пік для великих вантажівок і туристичних автобусів. . Нью-Джерсі, де губернатор Філ Мерфі голосно виступав проти зборів, уже виступив проти цього тижня новою програмою стимулювання під назвою Програма перерозподілу штатних працівників Нью-Джерсі (NJ RISE), яку адмініструє Управління економічного розвитку Нью-Джерсі. . Він надаватиме субсидії підприємствам, які перенаправлятимуть резидентів Нью-Джерсі, які працюють в іншому штаті (наприклад, Нью-Йорку), у Нью-Джерсі.

«NJ RISE — це пілотна програма вартістю 20 мільйонів доларів США, яка надаватиме гранти компаніям, розташованим переважно за межами штату, які перенаправлятимуть резидентів Нью-Джерсі, які наразі призначені на роботу в штаті, де використовується правило оподаткування прибутку «зручність роботодавця», для роботи в новому Розташування Джерсі», – пояснює NJEDA. «Грант дорівнює сумі утриманого податку з валового доходу штату Нью-Джерсі переназначених працівників-резидентів протягом одного податкового року бізнесу, але не перевищує 500 000 доларів США в сукупності на бізнес».

«З самого початку я пообіцяв боротися з тарифами на затори, тому що Нью-Йорк не повинен балансувати свій бюджет на спинах сімей Нью-Джерсі», — сказав губернатор Філ Мерфі у прес-релізі у вівторок. «Ще в 2023 році я підписав закон про створення грантової програми, яка стимулюватиме бізнес у таких штатах, як Нью-Йорк, перепризначати своїх співробітників-резидентів Нью-Джерсі для роботи в нашому штаті. Це не лише скоротило б витрати та час у дорозі пасажирів, але й збереже їхні податкові долари в Нью-Джерсі. Наша боротьба з тарифами на затори не закінчена, і ми не дозволимо іншому штату наповнювати свою скарбницю нашими важко заробленими грошима». (Ознайомтеся зі звітом Site Selection про регіональні пробки на дорогах і моделі поїздок на роботу й далі в Північно-східному регіональному огляді в березневому номері.)

Нью-Йорк більше не є № 1 у світі за заторами, каже INRIX. Ця сумнівна честь тепер дісталася Стамбулу, де спостерігалося зростання заторів на дорогах на 15% порівняно з минулим роком до 105 годин затримки на одного водія, що трохи перевищує 102 години в Нью-Йорку та Чикаго, 101 годину в Лондоні та 97 годин у Парижі та Мексиці. Місто.

25 найбільш завантажених міст світу

Рейтинг впливу 2024 (рейтинг 2023) Міський район Країна 2024 Затримка на водія (годин) 2023 Затримка на водія (годин) Зміна з 2023 року Швидкість у центрі міста (миль/год)
1 (6) Стамбул ПОВИНЕН 105 91 15% 15
2 (1) місто Нью-Йорк США 102 101 1% 13
3 (5) Чикаго США 102 96 6% 14
4 (2) Мехіко MEX 97 96 1% 13
5 (3) Лондон GBR 101 99 2% 13
6 (4) Париж ВІД 97 97 0% 13
7 (10) Джакарта IDN 89 65 37% 13
8 (7) Лос-Анджелес США 88 89 -1% 22
9 (9) Кейптаун ЗАФ 94 83 13% 14
10 (12) Брісбен ПОЗА 84 74 14% 21
11 (14) Бангкок THA 74 63 17% 16
12 (8) Бостон США 79 88 -10% 13
13 (13) Філадельфія США 77 69 12% 14
14 (11) Маямі США 74 70 6% 20
15 (16) Дублін IRL 81 72 13% 15
16 (15) Рим ITA 71 69 3% 15
17 (19) Х'юстон США 66 62 6% 17
18 (20) Брюссель БЕЛ 74 68 9% 12
19 (21) Атланта США 65 61 7% 18
20 (28) Варшава POL 70 61 15% 17
21 (22) Мельбурн ПОЗА 65 62 5% 18
22 (18) Вашингтон, округ Колумбія США 62 63 -2% 12
23 (27) Сіетл США 63 58 9% 18
24 (25) Мілан ITA 64 60 7% 18
25 (17) Торонто МОЖЕ 61 63 -3% 13

Дані рейтингу надано INRIX

«Тільки чотири міста з 10 світових лідерів спостерігали двозначне збільшення затримок у порівнянні з 2023 роком», — сказав INRIX. «Для порівняння, лише п’ять міст із цьогорічного Топ-25 США спостерігали двозначне збільшення, причому в топ-10 – нуль. Крім того, три з чотирьох міст із Глобального топ-25 у 2024 році спостерігали зниження трафіку порівняно з минулим роком. затори прийшли зі США»

Дослідження INRIX також містить список 25 найбільш завантажених транспортних коридорів. Сім із них знаходяться в Нью-Йорку, а решта здебільшого розподілені в інших великих метрополітенах, за винятком таких як № 1 у Стемфорді та № 15 у Лексінгтоні, Кентуккі (ділянка міської «курячої смуги» на Ніколасвіль-роуд у вечірню годину пік) .

25 найбільш завантажених міст США

Рейтинг впливу 2024 (рейтинг 2023) Міський район 2024 втрачених години (2023) Затримка зміни 2024 Вартість за водія 2024 Вартість за місто Швидкість у центрі міста (миль/год)
1 (1) Нью-Йорк, Нью-Йорк 102 (101) 0,01 1826 доларів США 9,5 млрд доларів 13
2 (2) Чикаго Іллінойс 102 (96) 0,06 1826 доларів США $6,6 млрд 14
3 (3) Лос-Анджелес Каліфорнія 88 (89) -0,01 1575 доларів США $8,5 млрд 22
4 (4) Бостон Массачусетс 79 (88) -0,1 1414 доларів США $2,7 млрд 13
5 (6) Філадельфія PA 77 (69) 0,12 1378 доларів США $3,3 млрд 14
6 (5) Маямі Флорида 74 (70) 0,06 1325 доларів США $3,4 млрд 20
7 (8) Х'юстон Техас 66 (62) 0,06 1181 долар США $3,5 млрд 17
8 (9) Атланта Джорджія 65 (61) 0,07 1164 долари США $2,9 млрд 18
9 (7) Вашингтон, округ Колумбія 62 (63) -0,02 1110 доларів США $2,8 млрд 12
10 (10) Сіетл, Вашингтон 63 (58) 0,09 1128 доларів США $1,8 млрд 18
11 (12) Нешвілл Теннесі 63 (56) 0,13 1128 доларів США $1,0 млрд 23
12 (11) Сан-Хуан PR 58 (57) 0,02 1038 доларів США $109 млн 22
13 (14) Доктор медицини Балтімора 48 (44) 0,09 859 доларів США $1,0 млрд 14
14 (13) Сан-Франциско Каліфорнія 46 (45) 0,02 823 долари США $1,3 млрд 14
15 (22) Denver CO 44 (37) 0,19 788 доларів США $1,0 млрд 15
16 (17) Даллас Техас 41 (38) 0,08 734 долари США $2,4 млрд 18
17 (20) Стемфорд CT 47 (40) 0,18 841 долар США $300 млн 15
18 (15) Пітсбург PA 43 (43) 0 770 доларів США $700 млн 20
19 (18) Гонолулу HI 45 (42) 0,07 806 доларів США $300 млн 18
20 (16) Шарлотта NC 41 (41) 0 734 долари США $800 млн 19
21 (25) Сан-Антоніо Техас 39 (35) 0,11 698 доларів США $700 млн 18
22 (21) Остін Техас 39 (38) 0,03 698 доларів США $700 млн 17
23 (19) Портленд, Орегон 38 (39) -0,03 680 доларів США $700 млн 16
24 (24) Новий Орлеан, Лос-Анджелес 39 (37) 0,05 698 доларів США $400 млн 17
25 (28) Тампа, Флорида 34 (32) 0,06 609 доларів США $800 млн 25

Дані рейтингу надано INRIX

Для порівняння варто відзначити результати INRIX поруч зі звітом «100 найбільш вузьких місць», який щорічно публікує Американський транспортний дослідницький інститут (ATRI), який зосереджується на національній галузі вантажних перевезень. У той час як Чикаго все ще добре представлено п’ятьма з 25 найбільш вузьких місць, метро Атланти (включно з ділянкою I-75 у Макдоно) займає пиріг із шістьма.

Як не дивно, Майамі, № 6 у списку INRIX, не мав вузьких місць у топ-100 ATRI. Сьогодні вранці віце-президент ATRI Джеффрі Шорт пояснив причини.

«Наше дослідження використовує дані ATRI, які генеруються виключно з вантажних вантажівок, тому наші висновки зосереджені на впливі на ці транспортні засоби», — пише він в електронному листі. Загалом Маямі дуже перевантажене місце. За витратами на затори для вантажоперевезень це друге місце серед районів метро. Але це не перехрестя, як, наприклад, Атланта. В Атланті набагато більше вантажівок і зосереджені затори на критичних розв’язках (наприклад, I-85 на I-285). Маямі — це не перехрестя — це початкова або кінцева точка — і затори більш розсіяні».

П’ять із 10 найгірших транспортних перешкод для водіїв вантажівок, визначених минулого року Американським дослідницьким інститутом транспорту (ATRI), увійшли до 10 найбільш завантажених міст США, визначених цього місяця INRIX.

Карта надана ATRI

Як впливає логістична діяльність? Минулого року у звіті про логістику, опублікованому в січневому випуску Site Selection, були представлені діаграми, зібрані з бази даних проектів Конвея, що задокументувало, які штати та муніципалітети лідирували в залученні своєї частки з 6282 інвестицій у об’єкти США з функцією логістики, задокументовані між Новим роком 2021 року та серединою листопада 2023 року. :

Техас, Іллінойс, Джорджія та Каліфорнія входять до першої п’ятірки за кількістю інвестицій у об’єкти та за кількістю вузьких місць вантажівок. Винятком є ​​Огайо — це ознака виняткової роботи, спрямованої на підтримку сектора руху товарів, яка призвела до того, що штат посів перше місце в рейтингу штатів США за глобальним індексом фундаментальних робіт Site Selection у вересні 2024 року.

У грудні ATRI повідомила, що у 2022 році затори на автомагістралях США додали 108,8 мільярда доларів США до витрат галузі вантажних перевезень. «Загальна кількість годин заторів дещо зменшилася у 2022 році порівняно з рекордними показниками 2021 року через пом’якшення ринку вантажних перевезень, але вартість експлуатації кількість вантажівок за цей період зросла значно більшою швидкістю», – зазначає ATRI. «У результаті загальна вартість заторів зросла на 15,0 відсотка порівняно з минулим роком. Цей рівень затримки еквівалентний тому, що понад 430 000 водіїв комерційних вантажівок простоюють протягом одного робочого року, а середня вартість становить 7 588 доларів США за кожну зареєстровану комбіновану вантажівку».

За даними ATRI, 10 штатів із найбільшою кількістю затримок зазнали витрат понад 8 мільярдів доларів США, очолюючи Техас (9,17 мільярда доларів), Каліфорнію (8,77 мільярда доларів) і Флориду (8,44 мільярда доларів). «Зрештою, на 10 найпопулярніших штатів припадає більше половини (52%) витрат вантажних перевезень на затори по всій країні», — сказав ATRI. «Крім того, до мегаполісів із найвищими витратами на затори належать Нью-Йорк (6,68 мільярда доларів), Маямі (3,20 мільярда доларів) і Чикаго (3,14 мільярда доларів).

«Оскільки зростання витрат створює тиск як на підприємства, так і на споживачів, мінімізація затримок, спричинених заторами, є більш важливою, ніж будь-коли», — сказав А. Дуї Пайл, головний операційний директор Supply Chain Solutions Френк Граньєрі в прес-релізі ATRI. «Подолання цих викликів вимагає спільного зобов’язання модернізувати нашу інфраструктуру та зміцнити основу нашої економіки: стійкі та ефективні ланцюжки поставок». — Адам Брунс

Hilco Real Estate Sales цього місяця оголосила 7 березня 2025 року як крайній термін подання кваліфікаційних заявок на портфоліо з 812 земельних ділянок, розташованих у західному та південному районах Чикаго, штат Іллінойс, де розширення червоної лінії Чиказького управління транспорту вартістю 5,75 мільярда доларів зменшить затори і зробити деякі з цих властивостей більш привабливими.

Фото надано Hilco

Гаряче цього тижня

Nation Media покращує стратегію SEO за допомогою Nation Media Dashboard FX для пошукового домінування епохи штучного інтелекту

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рNation Media революціонізує стратегію SEO...

Створення брендів за допомогою пошукової видимості та стратегії

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рSEO-агентство в Сінгапурі: просуйте свій...

Маркетинговий момент AWS: від масштабу до стійкості

Минулого тижня хребет Інтернету похитнувся. Регіон US-East-1 Amazon Web Services...

Проста мова, яка підтримує ШІ та аналіз даних

Regex — це потужний, але забутий інструмент для пошуку...

Теми

Створення брендів за допомогою пошукової видимості та стратегії

ПРЕС-РЕЛІЗОпубліковано 30 жовтня 2025 рSEO-агентство в Сінгапурі: просуйте свій...

Маркетинговий момент AWS: від масштабу до стійкості

Минулого тижня хребет Інтернету похитнувся. Регіон US-East-1 Amazon Web Services...

Проста мова, яка підтримує ШІ та аналіз даних

Regex — це потужний, але забутий інструмент для пошуку...

План тренувань ковзанярки Ерін Джексон

Ерін Джексон сильно вдаряється об лід. До Зимових Олімпійських...

Що таке файл robots.txt і поширені проблеми з його впровадженням – пошуковий атлас

Хоча файли robots.txt є більш технічною частиною SEO-оптимізації, вони...