...
Понеділок, 10 Листопада, 2025
12.3 C
Kyiv

“Це жахливо!” Вболівальники K-Pop виїжджають на компанію, яка шукає прослуховування від дівчат у віці до 3 років для дебюту

Здається, що вік для набору компаній K-pop з кожним роком стає скандально нижчим. Програма полювання на таланти, яка шукає молодих дівчат до 15 років для абсолютно нової поп -групи, викликала обурення в Інтернеті. Для неповернених, програма, на жаль, під назвою “До 15 років”, очолює PD Seo Hye-Jin під студією CREA.

Незважаючи на історію Seo Hye-Jin про створення хіт-шоу, до 15 років генерує Buzz з усіх неправильних причин. Шоу активно розвідує дітей у віці від 3 до 15 років з більш ніж 70 країн, що викликає широке занепокоєння. Звіти свідчать про те, що мета виробника – сформувати групу із середнім віком дебюту, навіть нижчим, ніж 16,4 роки Newjeans, що ставить етичні питання щодо зростаючого поштовху в галузі до все більш молодих кумирів.

Як вступний плакат одного з учасників, восьмирічний Кім Га Йон, на X, кілька нетизенів засудили індукцію таких маленьких дітей, вказуючи на те, що вони вразливі до хижаків. Багато хто також заперечував проти імені програми, сказавши, що така сугестивна назва приверне увагу педофілів.

Вболівальники K-pop скандалізуються

Ретвітна картина Кіма Га Йона, один користувач X написав: «Вона народилася вчора. Що не так з yalll ?? “
Ще одне підняте заперечення щодо того, як Йон був одягнений провокаційно. «Те, як вони робили її макіяж, підходили, позуючи і все, як дорослий, так дивно; Мовляв, вся концепція цього шоу/групи для мене така дивна, але корейці на це потягнуть. “Прочитайте коментар.

“Що відбувається? Їй навіть не 10 років. Це повертає дитячу працю, я стурбований … », скаржився на інший.

«Якщо чесно, я втрачаю слова. Ці дівчата не повинні були переживати жах, що індустрія K-pop ще є. Вони повинні бути в школі навчання та бути дітьми. Будучи кумиром у такому віці, особливо жіночим кумиром, – це не те, чого слід хотіти в такому віці », – сказав інший.

Всередині менше 15 та студія CREA

CREA Studio, виробнича компанія, що знаходиться за 15 років, була заснована Seo Hye-Jin, продюсером-візіонер, який приписує піонерство руху вітру K-Trot через новаторські програми прослуховування. Після розгалуження самостійно вона очолювала Smash-Hit Survival шоу MBN Shut Shower Purning Trotman та Корею-Японічний король пісенної битви, обидва з яких розбили рекорди глядачів. Її вражаюче портфоліо також включає нинішнього короля пісні та його продовження, яке вистежило підйомні зірки. Крім того, вона створила шоу в першій десятці Кореї-Японії-проект, який зміцнив транскордонну співпрацю в індустрії розваг.

Гаряче цього тижня

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Теми

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

Міністр Кондапаллі Шрінівас наполягає на подвоєнні доходів фермерів | Новини Віджаявади

Вісакхапатнам: державний міністр MSME та SERP Кондапаллі Шрінівас закликав...