Gamesight опублікувала свій щорічний маркетинговий звіт про ефективність, у якому надається уявлення про те, які платформи та рекламні стратегії ефективні для ігрових студій. Відповідно до його останніх висновків, оптимізований маркетинг обертається навколо спеціально розробленої стратегії, де різні платформи пропонують різні переваги для охоплення певної аудиторії або утримання її уваги в довгостроковій перспективі. Звіт Gamesight показує, що пошук правильної платформи для розміщення реклами може принести набагато кращу віддачу від інвестицій, ніж загальний підхід.

Одним із висновків звіту були сильні сторони різних платформ. Наприклад, з двох основних відеосайтів для геймерів Twitch пропонує втричі вищі показники конверсії, головним чином завдяки формату реклами, який не можна пропускати, і цільовому підходу; тоді як YouTube має 54% утримання, один із найвищих серед рекламних мереж, і кращу довгострокову взаємодію.
Інші відкриття зі звіту включають невикористаний потенціал Reddit, який нещодавно оновив свою рекламну систему та пропонує 52% семиденного утримання. Він також пропонує гіперконтекстні цільові рекламні програми та захоплення категорій, які дозволяють маркетологам проштовхувати рекламу безпосередньо до найкращих спільнот, пов’язаних із жанром їхньої гри. У звіті також зазначається, що X (раніше Twitter) є найефективнішою рекламною мережею для охоплення аудиторії на базі PlayStation.
Ігрові маркетологи можуть зустріти геймерів там, де вони є
Сем Бонін, інженер рішень Gamesight, розповів GamesBeat, як ця інформація може бути корисною для ігрових студій: «Рекламні платформи надають велику кількість функцій для оптимізації кампаній, включаючи націлювання на аудиторію, стратегії призначення ставок і тип інвентарю. Рекламодавці повинні експериментувати з різними налаштуваннями та стратегіями, які найкраще відповідають їхнім цільовим аудиторіям… Висновки в цьому звіті містять деяку загальну інформацію, яка може відрізнятися від гри до гри, але може допомогти рекламодавцям вибрати найкращий медіа-мікс для своїх аудиторія».

У звіті також аналізуються різні статистичні дані, такі як коефіцієнти конверсії та семиденні коефіцієнти утримання, для різних платформ. Gamesight називає Google Ads найпопулярнішою мережею, за нею йдуть YouTube і Meta. Проте кожна платформа має як труднощі, так і переваги — у звіті посилення контролю з боку антимонопольних органів є особливою проблемою для Google.
Бонін додав, посилаючись на примітку звіту про скорочення маркетингових бюджетів у 2024 році: «Коли ми помічаємо, що рекламні бюджети скоротилися, а витрати зрушилися до відомих кількостей, це призводить до меншої загальної кількості рекламних мереж, які використовують рекламодавці. У попередні роки рекламодавці, можливо, бажали показувати оголошення у великій кількості соціальних мереж, афілійованих маркетологів, рекламних платформ тощо. У 2024 році рекламодавці мали тенденцію зосереджуватися на найбільших/найпопулярніших рекламних мережах (тобто Google/Meta /TikTok/тощо).»
