Він підозрював, що ця абсурдна схема була пов'язана з обмеженнями, запеченими в програмному забезпеченні, яке використовується офіцерами управління паркування. Незалежно від своєї причини для існування, схема послідовних ідентифікаторів квитків, поєднаних з офіцерами паркування, які, ймовірно, вимагають партії номерів квитків, означало, що Walz зміг відстежувати свої маршрути, побудувавши кожен квиток на паркування на карті, як тільки він був введений в систему. Власник автомобіля міг подивитися на діяльність офіцерів, які зараз перебувають у патрулі, і побачити, чи хтось із них повільно спускається по їхньому мікрорайону.
Минулого року чиновники паркування в Сан -Франциско випустили понад мільйон квитків у межах міста, що становило понад 100 мільйонів доларів штрафів для власників автомобілів. “У мене насправді немає машини, але у мене є багато друзів, які говорять про це”, – каже Вальц. Як і більшість витрат у Сан -Франциско, ці квитки можуть швидко збільшити. Наприклад, забуваючи перемістити машину під час щотижневих вулиць – помилка, яку моє домогосподарство зробило не раз – коштуватиме вам 90 доларів щоразу.
Чувак, де мій поліцейський?
Живі оновлення веб -сайту були зроблені з веб -сайту міської влади та візуалізували на карті Apple. Знайдіть мої поліцейські парковки відстежували маршрути індивідуальних офіцерів з контролю паркування, надаючи їм кожен унікальний візуальний ідентифікатори, а також їх каденцію квитків.
Наприклад, у вівторок на сайті було показано, що один офіцер, здавалося б, розпочав свою зміну близько 10:30 ранку та роздав 35 квитків протягом наступних кількох годин, коли вони патрулювали сусідство в Нижній Тихоокеанській висоті. Цитати, зареєстровані в першу чергу, були в першу чергу за лічильники, які закінчилися, що коштує 107 доларів за квиток, і не маючи житлового дозволу, який коштує 108 доларів за квиток. Загалом штрафи, зібрані тим офіцером протягом декількох годин, становили майже 4000 доларів.
Хто щотижня роздає найбільше квитків? Walz включив на веб -сайті лідер на веб -сайті, який займає те, скільки штрафів у кожного офіцера роздавав. У той час як офіцери були ідентифіковані лише на карті за кількістю та їх ініціалами, їх кумулятивна вартість квитка відстежувалася. Коли Wired востаннє зміг перевірити веб -сайт Walz у вівторок, топ -штрафний дарувальник видав 157 квитків до цього часу, роздавши понад 16 000 доларів зборів за порушення.
До того, як знайти мої поліцейські паркування, Вальц створив ще один веб -сайт Сан -Франциско. Цей використовував телефон, розміщений на розі вулиці в районі Місії, щоб визначити, які пісні люди слухали на публіці. Потім він завантажив живий канал пісень, знятий та ідентифікований через додаток Shazam, на веб -сайт Bop Spotter. Це мало заглянув у те, що жителі сусідства в той час наткнулися, а також хитро кивають на велику кількість спостереження в місті. Раніше він також побудував сайт, який називається IMG_0001, щоб повернути старі кліпи YouTube, завантажені повсякденними людьми в перші дні платформи. Ці зернисті, приватні відеоролики на відміну від речей, які сьогодні домінують над платформою.
Трекер квитків на паркування був ще одним побічним проектом для Walz. “Я працював у вільний час у вихідні останні кілька тижнів, щоб це відбулося”, – каже він.
Незважаючи на те, що веб -сайти Walz іноді мають дозу соціальних коментарів, він не передбачав, що цей проект створює якесь грандіозне, широке твердження про квитки на паркування або про те, що означає їздити в 2025 році. Швидше, це ще один запис у його репертуарі крутих веб -сайтів, що працюють на унікальних джерелах даних.
“Я не” Pro “Parking Cop. Я не” анти “паркувального поліцейського”, – каже Вальц. “Це просто дані, які я зміг розкопати, і я подумав, що було б здорово візуалізувати”.
А тепер його немає. Представники Apple не відповіли на негайні запити щодо коментарів. Я потягнувся до Вальца після того, як канал даних міста був відрізаний, але він не забрав.
