Незважаючи на те, що влітку 2024 року The Final Shape показали найкращі результати, останнє велике розширення Destiny 2 не принесло прибутку розробникам. Незважаючи на критичний успіх, за випуском The Final Shape незабаром послідували звільнення в Bungie. Дійсно, це ще більше проливає темні хмари на і без того похмуре майбутнє гри; в результаті чого його гравці заплутані більше, ніж будь-коли.
Однак розробники Destiny 2 як ніколи рішуче налаштовані залишатися на шутері. Вони навіть розгорнули великий план на наступний рік. Як виявилося, дорожня карта Destiny 2 2025 обіцяє значні оновлення та переробки ігрового процесу, що практично змінює основний досвід, який ви знали. Отже, якщо ви нещодавно почали грати в гру, подумайте про те, щоб отримати деяке посилення Destiny 2, щоб бути повністю готовим до того, що вас чекає попереду!

Цілком нова модель розширення
Часи щорічних доповнень Destiny 2 минули. Тепер Bungie прийняла абсолютно нову модель розширення кожні два роки, щоб розгортати новий ігровий контент. Починаючи з 2025 року, щороку випускатимуться два доповнення середнього розміру. У 2025 році перша зараз називається Apollo (запланована на літо 2025), а друга називається Behemoth (запланована на зиму 2025). Кожне з цих двох доповнень познайомить гравців з новими історіями, локаціями, місіями, зброєю, спорядженням, рейдами та підземеллями, які можна відчути та взяти в них участь.
Зауважте, що це кодові назви, а фактичні назви цих доповнень будуть оприлюднені під час їх запуску.
Окрім розширень, що виходять раз на півроку, також буде чотири основних оновлення Destiny 2, які будуть безкоштовними для всіх гравців. Вони будуть запущені разом із початком кожного сезону, тобто весни, літа, осені та зими; 2025. Більше того, кожне з цих оновлень Destiny 2 супроводжуватиме перепусткою Rewards Pass. На відміну від оновлень, сезонний абонемент Rewards Pass не буде безкоштовним.
Нелінійний фокус на геймплеї
Додаткова зміна, яку Bungie планує внести у свою дорожню карту Destiny 2 2025, — це менш лінійний наратив. Відповідно до блогу розробників, наративи Destiny 2 починатимуться після розширення Apollo; однак гравці можуть вибрати, що робити далі і куди йти.
За словами Елісон Лурс, «У Codename: Apollo наша історія розгортається в десятках потоків, які ви досліджуєте та відкриваєте. Отже, коли ви потрапляєте на наше абсолютно нове місце, історія починається з A, а потім ви можете вибрати, чи хочете ви спочатку дослідити C, чи спробувати потрапити в B, чи, можливо, дослідити D.»
Якщо ви запитаєте мене, цей погляд на нелінійний геймплей більше схожий на рольові ігри з відкритим світом, такі як Skyrim і The Witcher 3, що непогано. Однак, що тут важливіше, це побачити, як ці розповіді сформуються та розійдуться в Destiny 2, коли вони вийдуть.
Після завершення саги про світло і темряву Destiny 2 готується розпочати нову багаторічну історію. Хоча подробиці залишаються в таємниці, Bungie натякає на пригоди, керовані персонажами, і можливість дослідження нових кордонів за межами Сонячної системи.
Система викликів
У рамках дорожньої карти Destiny 2 2025 Bungie готова представити оновлену систему налаштування викликів. Ця нова система дозволить гравцям вручну регулювати рівень складності активності відповідно до рівня навичок, що також впливатиме на отримані винагороди.
Наприклад, якщо ви йдете з вищою складністю, ви отримаєте нагороди вищого рівня за виконання завдання. І навпаки, завдання меншої складності принесуть простіші винагороди. Ця гнучкість дозволить гравцям вибирати виклики, які відповідають бажаній інтенсивності ігрового процесу.
Крім того, у рамках цього оновлення Bungie також представляє систему «Подвиги», яка додає рівні налаштування складності до таких дій, як рейди та підземелля. Це схоже на систему черепів із ігор Halo від Bungie, де активація різних (необов’язкових) модифікаторів ускладнює ігровий процес, але також стає більш корисним. Система «Подвиги» в Destiny 2 розроблена для покращення можливості повторної гри, пропонуючи додаткові винагороди гравцям за виконання певних завдань на високому рівні складності.
Оскільки ми вже деякий час чуємо від гравців заклики до продовження Destiny 2, яке б усувало недоліки поточної гри, наступні два роки дуже важливі для гри. Bungie впевнено продовжить роботу над Destiny 2, оскільки продовження не видно. Під кодовою назвою Frontiers улюблена науково-фантастична франшиза рухається в абсолютно новому напрямку. Apollo стане першим розділом абсолютно нової саги Destiny 2, яка буде розширена в оновленнях Arsenal і Surge.
Але враховуючи таку кількість таких оголошень, лише час і подальша реакція шанувальників покажуть, чи варті ці доповнення. Але наразі це все, що стосується дорожньої карти Destiny 2 2025.
