...
Четвер, 11 Вересня, 2025
16.5 C
Kyiv

Досвід Amazon падає на видимість пошуку Google

Нові дані з аудиторії ключової платформи контент -маркетингу вказують на те, що видимість Amazon зазнала значного падіння. Зниження слідує за двома змінами, які Amazon, внесені до своєї присутності в Google Покупки, хоча невідомо, чи ці зміни є прямими чи непрямими причинами.

Першою зміною було припинення його оплачуваних торгових оголошень, а друге – консолідація трьох імен торговців (Amazon, Amazon.com та Amazon.com – продавця) в єдину ідентичність магазину “Amazon”. Ці зміни, схоже, мали вимірний вплив на те, як часто картки продуктів Amazon з’являються в результатах органічних покупок Google.

Ключ аудиторії – це платформа контент -маркетингу, яка заповнює розрив у конкурентному інтелекті, відстежуючи та звітувавши про рейтинг Google Organic Product Riding в масштабах. Це новий продукт, який нещодавно розгорнувся.

За ключем аудиторії:

“Через 79 000+ ключових слів, відстеження першого у своєму роді аудиторії показало наслідки змін Amazon на його торговельну стрічку-підхід, спочатку знищив 31% свого органічного рейтингу карт продукту. Через тижні, Amazon тепер повністю зникло-створюючи сейсмічну зміну, яка негайно переробляє електронну комерцію, що не має можливості, що не містить аудиторії. Згодом Amazon повністю відмовився від результатів органічного пошуку, починаючи з 18 серпня.

Анекдотично я бачив, як Amazon повністю відмовився від сітки органічних продуктів Google, в тому числі для пошукових запитів, які я точно знаю, що вони раніше займалися рейтингом і тепер повністю пішли зі сторінок результатів пошуку (SERPS).

Загальний вплив

Найбільш безпосередньою зміною була загальна шкала присутності Амазонки. До 25 липня списки Amazon з'явилися в 428 984 карт органічних продуктів. Після зміни ця присутність знизилася до 294 983.

  • До 25 липня: 428 984
  • Після 25 липня: 294 983 карт продуктів

Чиста зміна: -134 001 картки (зниження 31%)

Це показує, що хід Amazon був не просто консолідацією бренду, а й великим зменшенням видимості. Можливо, що консолідація бренду викликала тимчасове падіння видимості, оскільки це така широка зміна.

Зміни на рівні категорії

Зниження не поширювалося рівномірно. Деякі категорії товарів були сильніше, ніж інші. Одяг мав найпростіші збитки, тоді як такі категорії, як домашні товари та комп'ютери для ноутбуків, також різко впали.

Менші категорії, такі як шини та декор в приміщенні, зменшилися помірніше, але все показало однакову тенденцію вниз.

Категорія одягу відчуває найбільший зниження

Одяг виділяється як категорія, де Amazon побачила найвищі зменшення, при цьому його присутність скоротила більше половини на кілька відстежених сегментів.

Нижче наведені дані, які я маю зараз, я чекаю на роз'яснення від ключа аудиторії щодо того, чи є наступні категорії одягу більш конкретні:

  • Одяг: 4571 → 1804 (-60%)
  • Одяг: 4503 → 1859 (-59%)
  • Одяг: 31 852 → 13 632 (-57%)
  • Одяг: 6,932 → 3,029 (-56%)

Кілька інших основних категорій

Втрати також були великими у великих об'ємних категоріях. Дорожні товари, портативні комп'ютери та меблі на відкритому повітрі відбулися скорочення, тоді як бізнес -товари та технологічні продукти також зазнали зниження видимості.

  • Бізнес-поставки: 12 510 → 9,786 (-22%)
  • Домашні товари: 133 717 → 73 833 (-45%)
  • Комп'ютери ноутбуків: 30 520 → 19 615 (-36%)
  • Меблі на відкритому повітрі: 58,416 → 41 995 (-28%)
  • Наукові та технології: 58 880 → 50 666 (-14%)

Менші категорії також постраждали

Навіть вертикалі ніші постраждали, хоча відсоткові втрати були менш суворими, ніж в одязі або товарів на дому. Ці зниження показують, що скорочення Amazon розповсюджувалося як основними, так і меншими категоріями.

  • Структури: 6,241 → 4229 (-32%)
  • Шини: 3,063 → 2,609 (-15%)
  • Критий декор: 23 634 → 19,789 (-16%)
  • Критий декор (варіант): 6 626 → 5 926 (-11%)

Консолідація торговців магазином

Ще одна зміна відбулася від того, як Amazon представився в результатах покупок. До 25 липня компанія з'явилася під трьома іменами: Amazon, Amazon.com та Amazon.com – продавець. Згодом залишилася лише єдина етикетка “Amazon”.

  • Всього перед консолідацією (усі три імена): 428 984 картки продуктів
  • Після консолідації (одинока “Amazon”): 294,980 карт продуктів

Це спрощене присутність Amazon, об'єднавши її під одним іменем, але він також співпав із зниженням загального покриття.

Де знаходиться Амазонка сьогодні?

Навіть з липневими краплями видимості, Amazon залишався найбільш помітним торговцем у Google Покупки, з меншою видимістю, ніж раніше. Але це вже не так, ситуація для Amazon, схоже, погіршилася.

Ключ аудиторії міркував на тому, що відбувається:

«Ми подумали, що перша глава цієї історії була повною, але так само, як ми підготували це дослідження до публікації, все змінилося. Знову ж таки. Наші останні дані про пошук США виявляють приголомшливий зміна: Амазонка зникла з сітків органічних продуктів.

Незалежно від того, чи це короткочасна аномалія чи більш постійна нова норма, покаже лише час. Ми продовжуватимемо контролювати та повідомляти про наші висновки. Раптове видалення залишає нас – і галузь – задає одне велике запитання: чому ???

Це, безумовно, тема для спекуляцій ».

Ключова аудиторія припускає, що Amazon може утримувати свою канал продукту від Google, або це технічні або стратегічні зміни з боку Amazon.

Одне, що ми знаємо про органічний пошук Google,-це те, що масштабні зміни можуть мати драматичний вплив на видимість пошуку. Ключ аудиторії має унікальний продукт, орієнтований на відстеження сітки продукту Google – те, що багато компаній з електронної комерції можуть вважати корисними. Вони, мабуть, добре розташовані, щоб помітити подібні зміни.

Прочитайте публікацію в блозі аудиторії про ці зміни:

Поза оплатою: Прихована органічна ударна хвиля від Amazon's Google Покупки

Зображення Shutterstock/Sergei Elagin

Гаряче цього тижня

iPhone Air покладається лише на ESIM: “Цифровий переломний момент”

Apple повністю відмовилася від фізичних SIM -карт для нового...

Комерція Zoho розгортає нові функції для зростання малого бізнесу живлення

https://www.youtube.com/watch?v=lszpk_l5wuo На заході Zoho's SMZ 2025 Zoho оголосив про значні...

Найкраще SEO агентство для оптимізації вашого бренду для згадок про AI

Підприємства хочуть, щоб користувачі бачили свої імена в результатах...

Чому бренд згадує, що має значення як ніколи | дурний

Цифровий пейзаж розвивається швидше, ніж більшість брендів може не...

Теми

iPhone Air покладається лише на ESIM: “Цифровий переломний момент”

Apple повністю відмовилася від фізичних SIM -карт для нового...

Комерція Zoho розгортає нові функції для зростання малого бізнесу живлення

https://www.youtube.com/watch?v=lszpk_l5wuo На заході Zoho's SMZ 2025 Zoho оголосив про значні...

Найкраще SEO агентство для оптимізації вашого бренду для згадок про AI

Підприємства хочуть, щоб користувачі бачили свої імена в результатах...

Чому бренд згадує, що має значення як ніколи | дурний

Цифровий пейзаж розвивається швидше, ніж більшість брендів може не...