...
П’ятниця, 11 Квітня, 2025
1 C
Kyiv

Експериментуйте з інноваціями – як змінити свій сайт електронної комерції за допомогою Belstaff і Russell & Bromley

Успішні модні бренди та роздрібні продавці змінюють ефективність своєї електронної комерції шляхом експериментів.

Але з такою кількістю способів оптимізації, на чому слід зосередити свої зусилля?

Цей вебінар Drapers Connects досліджує способи, за допомогою яких підприємства можуть збільшити кількість конверсій, оптимізувати взаємодію з користувачем і зменшити тертя, застосувавши підхід тестування та навчання.

Долучилися експерти с Белстафф і Рассел і Бромліа в партнерстві з А. Б. Смачноми обговорюємо найрелевантніші стратегії для покращення ефективності вашого веб-сайту.

Ми покриваємо:

– Як тестувати та ефективно вчитися: чому експериментування є запорукою успіху в Інтернеті
– Гарячі точки веб-сайту та способи їх оптимізації: пошук, домашня сторінка, сторінка зі списком продуктів (PLP) і сторінка з інформацією про продукт (PDP)
– Пошук балансу: креативність і оповідання проти безпроблемного досвіду користувача та конверсії

панель:

– Метью Гобсон, аналітик цифрових даних, Belstaff
– Джоанна Хілл, менеджер з оптимізації коефіцієнта конверсії (CRO), Russell & Bromley
– Джон Хьюз, керівник відділу маркетингу росту Великобританії, AB Tasty

Ведучий:
– Грем Моран, помічник редактора Drapers

Перегляньте решту вмісту Drapers Connects за запитом тут.

Гаряче цього тижня

Теми

Як оптимізувати пошук у 2025 році

Багато постів LinkedIn про смерть SEO були сильно перебільшені....

Нічна фрезерування та остаточна бруківка для початку на наступному тижні на місці проекту округу Ланкастер: Penndot

Департамент транспорту Пенсильванії (PennDOT) оголосив, що фрезерування та остаточне...