...
Понеділок, 3 Листопада, 2025
13.7 C
Kyiv

Фрагментація приходить до пошукової реклами, оскільки маркетологи стикаються зі зміною поведінки пошуку

Цього року пошуковий рекламний пейзаж готовий зазнати сейсмічної зміни, керованої підйомом пошукових платформ, що працюють на AI, таких як здивування AI та пошукові реклами на соціальних платформах, таких як Tiktok. І це лише платформи з підтвердженими рекламними одиницями.

Те, як люди шукають речі в Інтернеті, змінюється, переходячи від пошуку на основі ключових слів до більш розмовних запитів, значною мірою завдяки генеративному ШІ. І коли домінування Google оскаржувалося в суді (також у судовому процесі щодо його реклами), конкуренти можуть незабаром почати кружляти, сподіваючись зафіксувати будь -які здобичі з випадання.

“Усі хочуть у цій грі – [the platforms are] Просто збирається продовжувати знаходити способи спробувати зробити цю роботу », – сказав один керівник агентства з маркетингу ефективності в пошуковому ландшафті, який говорив про стан анонімності. “Якщо вони сьогодні не в ньому, то ви очікуєте, що вони матимуть такий тип рекламної одиниці в майбутньому”.

Минулого року традиційні пошуки, як очікується, отримає основну частину витрат на рекламу США, понад 90 мільярдів доларів, повідомляє Emarketer. Для порівняння, Social, як передбачається, займе понад 86 мільярдів доларів.

Маркетологи готуються до децентралізованого та фрагментованого пошукового ландшафту, де долари повинні бути розділені на декілька платформ. Але ще є час; Більше доларів поки що не надходить на AI або соціальний пошук.

Маркетологи кажуть, що бренди вагаються витрачати, поки не буде гарантована рентабельність інвестицій (особливо, поки Google все ще є бегемотом), і не всі нові платформи розгорнули пошукові реклами, AI або іншим чином.

Tiktok став власним пошуковим гігантом, коли користувачі звертаються до платформи, щоб звернути увагу на рецепти харчових продуктів, огляди товарів та інше, подібно до Reddit. З тих пір, як минулої осені виступила з короткоформатною відео-додаток на рекламодавці на інвентар. Зокрема, його майбутнє залишається незрозумілим, враховуючи майбутню заборону Тіктока. Задоволення AI зробила подібний хід приблизно в той же час. Reddit був обтяжений щодо власних можливих пропозицій для пошукових оголошень, але ще в грудні розгорнули відповіді Reddit, нову функцію, що працює на AI на Reddit, де користувачі можуть задавати питання та отримувати синтезовані відповіді від інших користувачів Reddit. (Reddit відмовився від коментарів.)

Це не означає, що є загроза домінуванням Google у пошуку, принаймні, поки що. Технологічний гігант минулого року розгорнув рекламу в оглядах AI та об'єктива Google у рамках його пошукової рекламної еволюції. Зокрема, останній щоквартальний звіт про прибутки материнської компанії Alphabet говорить про те, скільки контролюють Google у пошуковому просторі, втягуючи 49,4 мільярда доларів у Q3 2024.

У цьому році ще багато, що ще потрібно визначити з Google. Як було зазначено вище, ймовірно, технологічний гігант оскаржить рішення DOJ, що змусило Google продати свій веб -браузер Chrome, ще більше витягуючи вже дуже довгий поцілунок на добраніч.

Маркетологи приділяють уважну увагу змінам у в цьому році та соціальним пошуком, які вже складають переобладнаний підхід до пошукових оголошень цього року,-заявила Стасія Фулгініті, директор з оплачуваних пошуків та YouTube під дощем Агентство зростання.

Агентство заявило, що клієнти цікаві, що знаходяться на 25% більше витрат на експериментальні бюджети за рік. (Вона не надала конкретної цифри долара.) Клієнти вже диверсифікували деякі витрати на врахування нових функціональних можливостей Tiktok, але долари не були виділені на здивування, додавши Фулгініті, не надаючи точних цифр чи імен.

Зміни в тому, як люди пошук можуть вплинути на процес придбання рекламної реклами, сказала вона. “Наші моделі витрат також будуть переходити більше від ціноутворення на основі продуктивності, як, наприклад, вартість клацання до більшої кількості моделі витрат за видимість, якщо ви хочете”,-сказала вона. Як і у випадку з здивуванням AI, модель CPM більше відповідає рекламі бренду, а не моделлю CPC на основі кліків, яка пов'язана з маркетингом продуктивності.

Значить, хоча традиційний пошук фокусується на CPC для конверсії та продажів, пошукові системи, що працюють на AI, можуть цінувати на основі CPM для поінформованості про бренд. Приклад цього є пропозиція оголошень AIS, де реклама, де оголошення, є спонсорованими подальшими питаннями поряд із відповідями, є прикладом цього. Оголошення пошукової системи, що працюють на AI, продаються на CPMS від 30 до 60 доларів, як раніше повідомляв Digiday.

Якщо Reddit розгортає власну платформу для пошуку, маркетологи підозрюють, що увага буде зосереджена на перетворенні, а не на поінформованості про бренд, враховуючи Reddit, коли користувачі часто звертаються до конкретних оглядів та інформації, що сигналізує про намір придбати. За даними Екзекта з маркетингового агентства з ефективності, який говорив анонімно, Reddit звернувся до агентства, цікавившись тестуванням бюджетів на пошукові реклами. «Обговорюються слова альфа та бета. Вони на прориві бажають монетизувати цю функцію “, – сказав виконавець, який додав, що незрозуміло, чи буде або коли Reddit буде готовий витягнути курок.

За словами Філа Левіци, асоційованого медіа -директора Agance Agent Agance.

Наразі маркетологи стверджують, що рекомендують бренди та рекламодавці готуються до змін, розуміючи пошук на основі намірів порівняно з пошуком ключових слів, інвестуючи у власні канали, щоб органічно відображатися в пошуку та розпочати експерименти, щоб використовувати нові інструменти, коли вони виходять на сцену.

«Здається, що ринок все ще не вирішив. У гонці все ще є купа коней, але там ніхто насправді не взяв на себе лідерство з точки зору частки голосу чи частки щоденних активних користувачів на своїх платформах », – сказав Левічі.

Гаряче цього тижня

Со Бом-джун з “WJMRI” і Salty + Jealousy + Black… невтішний

Актор Со Бум Джун привертає увагу глядачів...

Меморіал майбутнього рейсу 629 в окрузі Велд має сайт, їм просто потрібна ваша допомога

ОКРУГ ВЕЛД, Колорадо. На зустрічі комісара округу минулого тижня...

Неха Бхасін, дизайн інтер'єру Неха Бхасін

Neha Bhasin Interior Design — це бутик-дизайн-студія в Гоа,...

Канадські геймери хвалять iQOO Neo 11 за витік 144 Гц дисплея 2K – Tech Sputit

Оприлюднені деталі OLED-дисплея iQOO Neo 11 із роздільною здатністю...

Підвищення конверсій, зростання та викликів

ШІ революціонізує електронну комерцію безпрецедентними темпами. З моменту появи...

Теми

Со Бом-джун з “WJMRI” і Salty + Jealousy + Black… невтішний

Актор Со Бум Джун привертає увагу глядачів...

Меморіал майбутнього рейсу 629 в окрузі Велд має сайт, їм просто потрібна ваша допомога

ОКРУГ ВЕЛД, Колорадо. На зустрічі комісара округу минулого тижня...

Неха Бхасін, дизайн інтер'єру Неха Бхасін

Neha Bhasin Interior Design — це бутик-дизайн-студія в Гоа,...

Канадські геймери хвалять iQOO Neo 11 за витік 144 Гц дисплея 2K – Tech Sputit

Оприлюднені деталі OLED-дисплея iQOO Neo 11 із роздільною здатністю...

Підвищення конверсій, зростання та викликів

ШІ революціонізує електронну комерцію безпрецедентними темпами. З моменту появи...

Як цифровий маркетинг може змінити зростання вашого бізнесу

У сучасну цифрову епоху наявність онлайн-присутності більше не є...