Freeform, компанія з маркетингових технологій, запустила Profithack 2.0, яка використовує штучний інтелект для вдосконалення та автоматизації оптимізації пошукових систем (SEO) та сторінки результатів пошуку (SERP).
Profithack 2.0 використовує розширений AI для оптимізації вмісту, SEO та генерації вмісту для підвищення рейтингу пошуку, органічного трафіку та перетворення свинцю.
“Ми раді запустити Profithack 2.0 та запровадити цю перевірену технологію на більш широкий ринок”,-заявив у заяві генеральний директор Freeform та співзасновник Брайан Вілкс. “Businesses have struggled with the complexities and expense of achieving online visibility on platforms like Google and ChatGPT. This challenge is compounded by the difficulty of efficiently integrating with paid marketing and the high cost of content creation. ProfitHack 2.0 revolutionizes this. Our powerful AI-driven solution automates these crucial functions, allowing businesses of any size to attain superior online visibility and significant growth without diverting valuable time, money, or resources from their core бізнес. “
“Місія Freeform-революціонізувати маркетинг для керівників”,-сказав співзасновник Freeform Shee Roach у заяві. “Profithack 2.0 пропонує безпроблемне рішення за частку традиційних витрат і часу, забезпечуючи при цьому вищі віддачі. Він функціонує як швидкі книги маркетингу, що дозволяє маркетологам та керівникам зосереджуватись на стратегічних ініціативах, а не на звичайних завданнях. Це також забезпечує аналітичні панелі в реальному часі, щоб демонструвати ефективність їхнього зору”.