...
Понеділок, 10 Листопада, 2025
9.3 C
Kyiv

Генеральний інструмент для покупок AI Alby призводить до конверсій та кращого SEO для плюшевих побоїв

Примітка редактора: Brush Brushbeds Matitress мав успіх у покращенні сторінок деталей продукту, використовуючи генеративні підказки щодо питань AI, що призводить до збільшення швидкості конверсії. Крім того, дзвінки з обслуговування клієнтів бренду зменшилися, а його рейтинг SEO збільшився після впровадження Alby, генеративного інструменту для покупок AI. Публікація головного маркетолога Багатоканальний торговець розглядає функціональність інструменту та результати його впровадження. Нижче наведено уривок шматка; Перейдіть сюди, щоб прочитати повну статтю.

Сторінки деталей продукту – одна з найважливіших сторінок на сайті електронної комерції, відповідальна за навчання покупців у всьому, що потрібно знати, і спонукати їх, щоб “додати до кошика”. У виробнику бренду матраців Plushbers-це ключ, щоб виправити цю сторінку, оскільки продукт-це вражена покупка, з матрацами становить від 1500 до 3500 доларів, сказав генеральний директор Майкл Х'юз.

“У нас є один тип клієнта: вони хочуть все знати. І тоді у нас є інший, який говорить:” Я не хочу доктора наук в матрацах, просто скажи мені, який з них є найбільш комфортним “, – сказав Х'юз. “Пошук балансу на ПДП того, як ви можете скласти все це разом і звернутися до кожного клієнта – це складне завдання”.

Як і багато керівників у світі Chatgpt, Х'юз звернувся до генеративного штучного інтелекту, щоб збалансувати правильну інформацію та достатньо її, щоб задовольнити набори обох клієнтів. Плюшні розгорнуті та перевіряли приблизно десяток інструментів AI, перш ніж в кінцевому підсумку вибрати Alby, генеративний інструмент для покупок AI.

У той час як інші тестувані інструменти, які стверджували, що є AI, Х'юз виявив, що чатні боботи дотримувались лише логічних підказок щодо встановлених питань, які бренд повинен був ввести сам. Якщо покупець задав складне запитання, один інструмент постійно відповідав: “Вибачте, я тут новачок”.

Як працює інструмент AI

Коли плюшеві встановили Албі, негайно Х'юз був вражений. Він розумів нюанси відповідей на різні продукти та як порівнювати один продукт з іншим.

Плюшні, встановлені Албі на всіх його сторінках деталей продукту. Нижче кнопка “Додаток до картики”, Албі відображає три-п’ять питань, а також порожнє вікно запитань. Це дозволяє покупцям простий спосіб знайти відповідь на запитання та почати спілкуватися з чатами, не придумаючи питання. Плюшні не дають питань. Натомість, штучний інтелект заповнює їх з інформації про товар, оглядів клієнтів, стенограмів обслуговування клієнтів та виробничих даних, характерних для цього продукту.

Прочитайте повну статтю у багатоканального торговця.

Гаряче цього тижня

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

White Label SEO Service запускає модель, орієнтовану на продуктивність, для агентств

Служба SEO White Label представляє модель ціноутворення SEO на...

Міністр Кондапаллі Шрінівас наполягає на подвоєнні доходів фермерів | Новини Віджаявади

Вісакхапатнам: державний міністр MSME та SERP Кондапаллі Шрінівас закликав...

Теми

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

Міністр Кондапаллі Шрінівас наполягає на подвоєнні доходів фермерів | Новини Віджаявади

Вісакхапатнам: державний міністр MSME та SERP Кондапаллі Шрінівас закликав...