...
Середа, 29 Жовтня, 2025
11 C
Kyiv

Гео “перетворюється як божевільний” і вже конкурує з SEO за дохід, каже Ніл Патель | Аналіз

Зараз бренд Ніл Патель більшість побажань, з якими він працював, – це китайський. Але це не його технологічна спроможність, яка зробила його фанатом-це старомодна пестерська влада. “Мій шестирічний змусив мене купити їй лабубу”,-каже він. “І вона не хотіла фальшивої. Вона хотіла справжньої речі. Вони зробили дивовижну роботу”.

Якщо почути, що один із головних мислителів у світі має такі ж повсякденні проблеми з вихованням дітей, як і всі інші, більша частина пропускної здатності Пателя все ще займається більшою картиною, включаючи APAC, яку він вважає двигуном зростання як для власної справи, так і для передових ідей та практики, і, неминуче, AI.

40-річний британсько-американський підйом відображало глибшу інтеграцію технологій у маркетингові робочі процеси та життя споживачів. Його однойменна консультація визначає та розповсюджує виграшні стратегії, і коли мова йде про те, як бренди оптимізують себе та свій вміст для прорізання Gen AI, він має кримінально вивчав взаємодію чату, щоб зрозуміти, що працює з практичної точки зору. Безпосередньо перед поїздкою до Сінгапуру, один у зростаючій кількості регіональних візитів, сказав він Кампанія Азія Як маркетологи повинні дістати свої бренди на передній частині черги AI.

Як стрибати чергу AI

Більший обсяг контенту, пов'язаного з брендом, не дивно,-це перший крок. “Але вам потрібно створити щось, що освіжає, про що люди ще не чули … і пишуть його для людини, але упаковують його для AI таким чином, що він може чітко зрозуміти, від заголовків до структурованих даних до FAQ, щоб, можливо, поставити кілька ключових моментів у верхній частині статті”. Кожен зміст повинен висвітлювати одну тему і бути ретельним, додає він, щоб привернути правильну увагу: «У світі ШІ, чим більше сайтів, які згадують вас, тим краще. Вони дивляться на контекст згадки – вони йдуть глибиною, чи дають контекст навколо нього, що таке настрої?”

Patel радить клієнтам звернути увагу на огляди в Інтернеті: Якщо вони є позитивними та детальними, вони є лише таким неструктурованим даними LLMS. Порівняння статей, які позитивно оцінюють бренд проти його конкурентів, є особливо родючою грунтною грунтом, і він пропонує збільшити цифрові можливості PR, щоб привести структуру до хаосу такого вмісту. Секретний соус – це всесидиканневий – тягнеться з YouTube, Reddit, Wikipedia, Quora та багато іншого, тому наявність бренду та спільноти, що активно працюють у них, – це те, що справді піднімає підприємства над конкуренцією.

Такі практичності мають значення, додає він, оскільки грамотність Gen AI серед більшості маркетологів залишається низькою, а вікно для оптимізації ефективності закривається. “Це час страйку. У перші дні Google підприємства піднімалися так швидко і зростали так швидко. Ми в [same] Ранні дні рекомендації Chatgpt, здивування або режим Google AI. Навіть якщо ви швидко вперед на рік -два, хоча все одно буде дуже доцільно отримати рейтинг … він просто стає більш конкурентоспроможним, це займає більше часу, і це стає дорожче “.

Від галасу до жорстких готівки

Зрозуміло, що місія Пателя полягає в тому, щоб стати настільки ж всюдисущим у Гео, як і він у SEO. Він загнав цей ринок майже 20 років тому за допомогою брендової аналітичної інструменти, які часто випускаються безкоштовно та доповнюються його консультаційними, включаючи Kissmetrics. З тих пір він змішав стратегічні поради для всіх, від Marriott до Mercedes-Benz з масовим ринком, який породив багатьох імітаторів (і критиків), але ніколи не розбавляв свою величезну кількість, включаючи надійні два мільйони відвідувачів блогу щомісяця.

Він, безумовно, ходить розмовою про Гео.

Якщо ви запитаєте Чатгпт про добре оцінені, популярні та безкоштовні джерела інформації на цю тему, це буде вказувати на вас помітно на NP Digital, маркетингове агентство Patel. Інвестиція, яку він зробив у своїй присутності в Інтернеті, включаючи команду, присвячену лише GEO, окупається, за його словами, тому що LLMS зараз достатньо зрілі, щоб принести прямий дохід – не в абсолютній кількості, але, безумовно, з точки зору рентабельності інвестицій.

Дійсно, свіжі дані NP Digital, які опитували 100 великих підприємств, виявив, що GEO зараз лише незначно відстає від SEO як інструменту, що приносить дохід. Патель каже, що Гео “перетворює як божевільні”, перевершуючи SMS, електронну пошту та оплачувану пошук, серед інших. Він наводить приклад HubSpot (“Вони створювали статті по всьому Інтернету на таких речах, як” найкраща CRM для будівельної компанії “або” hubspot vs salesforce “), який, за його словами, бачить 13% його продажів, що походять з інструментів AI.

Природний наступний кордон для AI-електронна комерція. Chatgpt запустив функцію покупок, Snap to Shop вже деякий час активно працював на здивуванні, а Близнюки інтегруються з Google Shopping. Незважаючи на те, що логіка цього вирівнювання є бездоганною, маркетологам потрібно буде думати про різні подорожі конверсії, а також про те, як продукти представлені всередині LLM.

Зміна неминуча, каже Патель через динаміку ринку ШІ. “OpenAI публічно заявив, що вони витрачають більше грошей на користувача, що платить їм, ніж вони отримують дохід … як вони збираються монетизувати, коли лише 4% їх користувачів, нібито, платять? Вам доведеться розібратися в рекламі”.

Ці зміни призвели до тяжких прогнозів радикального переробки існуючого технологічного порядку. Патель менш драматичний і вважає, що платформи з'являться переможними. “Коли ви дивитесь на соціальну мережу, Myspace вже немає, але YouTube та Instagram не вбивали Facebook; Snapchat та Tiktok не вбивали Instagram. Вони всі співіснують. Середня людина входить у понад шість соціальних мереж на місяць.

“Ми дивимось на пошук однаково. Ми бачимо людей, які використовують Google, Chatgpt та здивування, а не просто звертаються до однієї платформи. Вам не потрібно турбуватися про те, яка платформа виграє, просто будьте на всіх, де є ваші клієнти”.

Агент Ай, додає він, є конкретним випадком. Якщо агенти можуть допомогти впорядкувати «мирські, нудні» аспекти інтернет -магазинів, клієнти сприйматимуть їх, але перехід на них, навіть якщо це станеться, не загрожує встановленим платформам. Також не буде просування AI, що значно загрожує традиційним поняттям бренду: «Ми бачимо GEO як інвестицію на сторону маркетингу продуктивності та бренд. Вони також взаємозамінні. Як бренд, ви хочете бути топ -воронкою, і цей досвід починається з пошуку – тому, як люди звертаються до пошуку AI, ви також хочете бути там».

Для цього конкретного Гуру майбутнє завжди рожеве. Частково це природна диспозиція, частково той факт, що маркетологам знадобляться поради та важкі дані у все більш високій кількості в наступні роки. Але це також до Азії, де Патель збільшив кількість і бачить, як аудиторія сприймає нові ідеї та бажає експериментувати.

Споживачі APAC, за його словами, “купуйте з меншою кількістю поглядів і менше маркетингу, ніж в інших частинах світу”, є глобальними в прогнозах і мають вбудовану демографічну перевагу. Він має особливий оптимізм щодо Китаю, де нові бренди пересувають західних суперників у своїх обіймах технології – поки вони можуть успішно змінити розповідь, щоб клієнти їм більше довіряли.

Незрозуміло, чи є прохання Pop Mart надсилати більше Labubus, але це може просто спрацювати.

Гаряче цього тижня

Теми

Грайте в ігри Steam на своєму телефоні Xiaomi — ось як це працює

Xiaomi знову струсить мобільні ігри. Новий Redmi K90 і...

Поради Google щодо Canonicals: вони чутливі до регістру

Джон Мюллер з Google відповів на запитання про каноніки,...

Telangana SERP прагне розширити охоплення NRLM ще на 8000 домогосподарств

ГАЙДАРАБАДУряд Телангани подав до Центру пропозиції щодо поширення програми...