Як нагадування, основне оновлення Google березня 2025 року торкнулося 13 березня, і, як сказав Google, не раніше. І хоча в перші дні багато сайтів були сильно вражені, мережа цього оновлення не здавалася такою широкою, як інші основні оновлення. Тепер я бачу, що сьогодні вранці вибухають сторонні інструменти відстеження – але це проблема з інструментом чи реальна нестабільність оновлення, що виявляється?
Багато інструментів перегріті сьогодні вранці, але це може бути пов'язано з деякими проблемами відстеження, який був у кількох інструментах за останні кілька днів.
Лора Чіоокіора згадала про X, що рейтинг Ahrefs та SE підтвердила проблеми за допомогою відстеження Google. Гленн Гейб також помітив цю проблему та розміщений на X:
Проблеми з ранжируванням, знову ж таки … і прямо посеред основного оновлення! Це скріншот від Ahrefs, але я теж бачу проблеми з серіалом pic.twitter.com/emso1aztbk
– Лаура Голова (@lauriannioria) 20 березня 2025 року
Відстеження основного оновлення? Великий голова, який має деякі інструменти видимості станом на 3/19. Наприклад, AHREFS опублікував сьогодні повідомлення, в якому пояснювалося, що вони визначили деякі невідповідності SERP близько 3/19, і тоді починаються неповні дані ключових слів. Так що ви могли бачити … pic.twitter.com/xfczjaohfm
– Глен Гейб (@Glenngabe) 20 березня 2025 року
Отже, щоб побачити величезну мінливість, про яку повідомляли сторонні інструменти наступного дня, я дряпаю голову.
За його словами, ось що ці інструменти показують сьогодні – подивіться на інтенсивну мінливість, яку вони повідомляють:
Mozcast (я ніколи не бачив це таким високим):
Розширений веб -рейтинг (що тут сталося?):
Sistrix (найвища, можливо?):
Semrush:
Подібна ВЕБ:
Accuranker:
Когнітивний SEO:
Вінчер:
Mangools (виглядає зламаною?):
Дані для SEO:
Serpstat:
Алгору:
Тож не всі інструменти, здається, зійдуть, але багато.
Балаканина є, але я не впевнений, чи балаканина висока через інструменти або тому, що вони помічають реальні зміни рейтингу? Я маю на увазі, балаканина не на рівнях, які представляють, наскільки висока мінливість, про яку звітують деякі з цих інструментів.
Ось деякі балаканини в соціальних мережах та WebMasterWorld:
Сьогодні о 12 ранку, що запустився ще один раунд. Дуже різке падіння. Я не думаю, що ми сьогодні досягнемо 40% звичайного трафіку.
SERS – це справді досить безлад. Google повністю ігнорує деякі ключові слова запитів і повертається навіть не закрити результати.
Велика крапля сьогодні …
О так, трафік збільшував масштаб, я був у зеленому сьогодні до 13:00. Потім трафік скинув скелю о 13:00 і до цього часу залишався дуже низько
Мої URL -адреси перестали індексувати. Консоль говорить, що URL -адреса є в Google, але вона не з’являється. Він з’являється через 3-5 годин, потім знову зникає і з’являється через день. І весь час консоль каже, що URL -адреса є в Google.
Повзання – це добре. Все нормально. Що я повинен робити?
Заступництво триває. Найпопулярніші позиції для наших ключових слів (широка країна), проведення кампанії AdWords. Нічого, крім зомбі, мертві як, 0 продаж, 0 запитів цілий тиждень.
Так, ми спробували ряд тестових покупок, веб -сайт працює нормально, трафік хворий.
Це розум, що хитається.
Ну, я приєднаюся, сьогодні було катастрофою. Рейтинг є стабільним, але навряд чи будь-якого трафіку від Google, лише зомбі над рекламою та найкращими: за статистикою, більшість сьогоднішніх відвідувачів приїжджають із США, хоча сайт призначений лише для німецькомовної області. Продаж = 0
Принаймні, сторінка новин була стабільною, але лише старі статті.
Точно так само тут!
Тут продовження занепаду. Google Discover знаходиться на анемічних рівнях зростання, при цьому мій особистий канал відображає лише 4-6 веб-сайтів на абсолютному максимумі.
Теорія: Google готується до майбутнього, де зрозуміло, що це лише платить вибраних видавців за право на свій вміст, і вони зараз роблять очищення людей внизу.
Подальше падіння сьогодні вранці, поки наші рейтинги покращуються. Я не можу побачити щось хороше, що відбувається з цим основним оновленням. Не для користувачів, ані для веб -майстрів. Єдиний, який виграє, – це Google знову. Продажі вчора знизилися на 50%. Сьогодні розпочався з нуля. Трафік протягом дня дуже непослідовний. Здається, це заборгував комутацією центрів обробки даних. Одна година відбувається (сміття) трафік, наступний наш трафік повністю зник. Оскільки цей форум дуже тихий, він змушує мене думати, що це оновлення пов'язане з конкретними (магазинами) веб -сайтами.
Ви точно описуєте, як це відбувається в моєму бізнесі сьогодні. Однак, що вражає, це те, що Google надсилає все більше відвідувачів на веб -сайт, які відвідують веб -сайт, а потім негайно виїжджають.
Сайт новин: Дані пошуку консолі показують, що основна категорія втратила величезну кількість вражень з середи. Тож Google, безумовно, сортує. І якщо хтось намагається ще раз сказати мені, що статті повинні бути високоякісними та пропонувати додаткову цінність для читачів, щоб добре оцінити, я переверную.
Так, багато. Перші кілька днів пройшли позитивним до цього часу крутого зниження.
– Біллі Парисі (@chefbillyparisi) 21 березня 2025 року
Я не впевнений, чи це реальна нестабільність з основного оновлення в березні 2025 року чи щось інше – але це щось, щоб стежити.
ПРИМІТКА – Ця історія не в моєму п’ятничному відео -резюме – я записав це до того, як опублікувати це.
Форум для обговорення в WebMasterWorld.













