ІннервуватиКомпанія «Динамічний контент», сьогодні оголосила, що отримала глобальну технологічну нагороду в категорії маркетингових та рекламних технологій (Madtech). Компанія також була названа фіналістом у категорії «Best SaaS» для категорії управління цифровим контентом на престижних нагородах SAAS 2025 року.
Нагороди підтверджують позицію Innervate як головного рішення для основного виклику в сучасному маркетингу: застарілі системи, які намагаються не відставати від споживчих потреб у персоналізації в реальному часі. Радикально проста платформа Innervate була визнана для об'єднання даних, вмісту та логіки разом в одному місці, що дозволяє брендам вийти за межі роздробленого, Siled Content.
Модульна творча архітектура компанії перетворює статичні активи в складові будівельні блоки, тоді як її автоматизоване поворотне (вічне, ітеративне, орієнтоване на швидкість тестування) безперервно ідентифікує найефективніші варіанти. Надаючи ці можливості, Innervate допомогла клієнтам Fortune 500 скоротити час креативного виробництва на більш ніж на 60 відсотків та досягти двозначних прибутків у виконанні кампанії.
“Ми неймовірно пишаємось тим, що визнані глобальними нагородами та нагородами SaaS”, – сказав Мітчелл Вейсманзасновник і генеральний директор Innervate. “Ці нагороди є свідченням наполегливої праці нашої команди та забезпечують потужну сторонню перевірку, що ми допомагаємо найбільшим світовим брендам вирішувати складні виклики контенту в глобальному масштабі. Наша місія-докорінно впорядкувати ланцюг поставок вмісту з автоматизацією та AI, і це визнання підтверджує, що наш підхід формує майбутнє того, як бренди та агентства з'єднуються з клієнтами”.
Подвійне визнання Innervate підкреслює свою роль як лідера як у маркетингових технологіях, так і в просторах управління контентом. Гнучка, гнучка інтеграція платформи з провідними CDPS, CRMS, DSPS та платформами соціальних медіа дозволяє йому вписатись у будь-який існуючий стек Martech, що дозволяє командам використовувати свої поточні інвестиції, впорядковуючи весь життєвий цикл цифрового контенту.
