Відстеження ефективності та кампаній у соціальних мережах є важливим для підтримки вашої присутності. Це допомагає вам приймати кращі рішення щодо вашого бренду та профілю. Обізнаність із вашою аналітикою також дає змогу перевірити, де ви перебуваєте в порівнянні з іншими.
Для аналізу ефективності соціальних медіа доступно багато аналітичних інструментів. Кожен із них пропонує власний набір функцій, щоб надати користувачам кращий аналіз їх активності в соціальних мережах.
Для початку важливо зазначити, що різні інструменти аналітики пропонують унікальні платні функції для брендів, але новачки або стартапи можуть почати з базових вбудованих інструментів, таких як Facebook Insights або Instagram Analytics. Для більш складних потреб у 2025 році ось найкращі інструменти аналітики соціальних медіа, які варто розглянути:
HubSpot
HubSpot — найкращий вибір, якщо ви проводите масштабні бізнес-кампанії в соціальних мережах. На HubSpot користувачі можуть зручно здійснювати всі види маркетингу.
Його функції включають інструменти керування медіа, детальні звіти та веб-трафік.
Sprout Social
Sprout Social може допомогти великим компаніям ефективно розробити свої стратегії. Він пропонує конкурентні звіти, які показують вашу порівняльну позицію в соціальних мережах. Він також пропонує інструменти керування, докладні звіти та інструменти відстеження хештегів.
Google Analytics
Якщо вам просто цікаво дізнатися приплив трафіку на ваш веб-сайт, Google Analytics — хороший варіант. Інструмент надає дані, які дозволяють користувачам знати, який контент і яка платформа соціальних медіа привертає найбільше трафіку. Крім того, його демографічне зображення даних дозволяє користувачам приймати кращі рішення.
замкова щілина
Keyhole надає аналітичні дані про тенденції брендів. Це чудовий інструмент, щоб дізнатися, як люди сприймають ваш продукт у соціальних мережах.
Його основні функції включають аналіз конкуренції, тенденції соціальних медіа та інструменти управління.
Суперник IQ
Використовуйте Rival IQ, якщо хочете знати, наскільки ви успішні в соціальних мережах і про контрольні показники. Крім того, Rival IQ надає користувачам докладні звіти, аналіз конкурентоспроможності та інструменти соціального прослуховування.
Буфер
Buffer надає не лише інструменти для керування соціальними медіа/планування, але й платні та звичайні звіти, детальні звіти та звіти з білими мітками. Соціальні команди, які зосереджені на управлінні вмістом, повинні віддавати перевагу додатку Buffer іншим. Одне, що не змінилося в Buffer, це те, що їхній безкоштовний план все ще працює як шарм.
Hootsuite
Майже всі види бізнесу використовують Hootsuite для аналізу своєї присутності в соціальних мережах. Інструмент пропонує інструменти управління, детальну звітність і звітність конкурентів. Крім того, це також дозволяє перепрофілювати найефективніші публікації на платформах. Недоліком цього інструменту є відсутність безкоштовного рівня для розширеного базового тестування.
Фірмовий годинник
Це соціальні медіа та маркетинговий інструмент впливу, який дозволяє користувачам взаємодіяти зі швидкістю соціальних мереж. Він надає чудові інструменти соціального прослуховування, контрольні та маркетингові інструменти.
Можна відправити
Sendible має зручну інформаційну панель. Інструмент пропонує інструменти керування, автоматичні публікації та відстеження кількох кампаній.
SEMRush Соціальний
SEMRush Social використовується на всіх основних платформах соціальних медіа для управління та аналітики соціальних мереж. Цей інструмент також пропонує публікації в соціальних мережах у програмі.
Попутний вітер
Tailwind спеціально розроблений для візуальних платформ, таких як Pinterest і Instagram. Він надає інструменти керування, а також детальні звіти про ефективність ваших соціальних мереж.
Вибір правильного інструменту аналітики соціальних медіа є ключовим для вдосконалення вашої стратегії, оптимізації ефективності та випередження конкурентів. Незалежно від того, чи є ви стартапом, який використовує вбудовані інструменти, чи визнаним брендом, який використовує розширену аналітику, отримана інформація допоможе вам приймати рішення на основі даних для сталого зростання.
Читати далі: Дослідження соціальних мереж домінують у рішеннях про купівлю, оскільки TikTok стає найкращою платформою для пошуку продуктів