...
Понеділок, 10 Листопада, 2025
11.5 C
Kyiv

Капсула часу, похована понад 40 років тому поблизу Селбі, відновлена ​​для майбутніх поколінь

Вівторок 11 березня 2025 року

Капсула часу, похована понад 40 років тому поблизу Селбі, відновлена ​​для майбутніх поколінь

Регіон та маршрут:

Східний

| Східне: Східне узбережжя

Network Rail співпрацювала з The Railway Heritage Trust (RHT), щоб відновити ділянку часу часу в Хамблтон, поблизу Селбі.

Сьогодні команди з Network Rail, RHT та колишніх британських залізничних колег оприлюднили нещодавно відреставрований пам’ятний камінь, що відзначає диверсію залізничної залізниці.

Спеціальна церемонія, яка відбулася на оригінальному місці каменю, відсвяткувала значну віху в історії Британської залізниці – відтворюючи подію, що відкривається 45 років тому.

Капсула часу була похована в липні 1980 року генеральним менеджером Британської залізниці Френком Патерсоном та колегами залізничної промисловості, щоб відзначити будівництво диверсії Селбі на головній лінії Східного узбережжя (ECML), яка була першою новою лінією швидкісної лінії Британії.

Натхненний Френк, якому зараз 95 років, сьогодні знову відкрив відзнаки та провів час зі студентами Т-рівня-давши їм поради та поради з його чудової 40-річної кар'єри, коли вони починають власні подорожі.

Колеги з мережевих залізниць співпрацювали з RHT, щоб очистити та відновити ділянку, де капсула похована – наступні десятиліття лісового виросту, що росте навколо нього – з завершенням цьогорічного походження 200 святкувань.

Сюди входили роботи з де-вегетації, встановлення нового паркану, очищення каменю, заміну на табличку 1980 року та додаткову нову нальоту. Робота спільно фінансувалася мережевою залізницею та грант від RHT для підтримки цих вдосконалень.

Камінь також був призначений Консультативною радою щодо призначення залізничної спадщини, тобто вона була обрана для збереження, оскільки він символізує важливу частину історії залізниць.

Диверсія Селбі була створена для маршрутизації навколо вугільного поля Селбі, який мав плани знову відкрити. Існували занепокоєння, що повторне відкриття вугільного поля потенційно призведе до обмеження осідання та швидкості на ECML.

Як результат, British Rail вирішив побудувати нову ділянку залізниці і відволікати ECML навколо вугільного поля. Цей маршрут починається на Колтон -Джанкшн, на південь від Йорка, і закінчується в Temple Hirst Junction поблизу Селбі, і досі використовується сотнями пасажирів та вантажних послуг на день.

Хелен Кавана, керівник пасажирського досвіду для маршруту Східного узбережжя мережевої залізниці, сказала: “Було чудово співпрацювати з трестом залізничної спадщини, щоб відновити цю частину історії залізниць та відзначити таку важливу частину історії головної лінії Східного узбережжя”.

“Наступного разу, коли ви подорожуєте між Йорком та Донкастером, переконайтеся, що ви подивитесь на сайт капсули часу!”

Френк Патерсон, який зараз очолює друзів Національного музею залізниць, сказав: «Коли я був генеральним менеджером British Rail у його східному регіоні, це було важливим приводом поховати цю часову капсулу після багаторічної наполегливої ​​праці, щоб створити 14-мильну ділянку високошвидкісної лінії для зміни Великобританії.

“Сорок п’ять років, чудово бачити, як сайт відновився до колишньої слави, і я вдячний за робочу мережу Rail здійснив, що підтримується трестом залізничної спадщини”.

Тім Хедлі-Джонс, директор тресту залізничної спадщини, сказав: «Траст залізничної спадщини із задоволенням підтримує мережеву залізницю в цій реставраційній роботі, щоб люди вкотре могли побачити місце пам'ятного каменю з проїжджаючих поїздів.

“Недавня історія залізниць так само важлива, як і її попередня історія, і добре відсвяткувати місце народження швидкісної залізниці в цій країні”.

Коли вперше було побудовано місце капсули часу, пасажири можна було побачити, однак, роки рослинності ускладнили це. Робота з вдосконалення дозволяє пасажирам знову побачити сайт – майже через півстоліття після його встановлення.

Про мережеву рейку

Ми володіємо, працюємо та розвиваємо залізничну інфраструктуру Великобританії; Це 20 000 миль колії, 30 000 мостів, тунелів та віадуків та тисяч сигналів, переправи та станції. Ми проводимо 20 найбільших станцій у Великобританії, тоді як усі інші, понад 2500, керуються компаніями з експлуатації поїздів країни.

Зазвичай у Великобританії проводяться майже п’ять мільйонів подорожей, а в мережі курсують понад 600 вантажних поїздів. Люди залежать від залізниці Великобританії для своїх щоденних маршрутів, відвідувати друзів та близьких людей та щодня отримувати їх додому. Наша роль полягає в тому, щоб забезпечити безпечну та надійну залізницю, тому ми ретельно керуємо та пропонуємо тисячі проектів щороку, які є частиною багатомільярдного плану оновлення залізниць, зростання та розширення залізничної мережі країни, щоб реагувати на величезне зростання та попит, яку зазнала залізниця – подвоєння пасажирських подорожей за останні 20 років.

Слідкуйте за нами у Twitter: @networkrail
Відвідайте нашу Інтернет -інформаційну кімнату: www.networkrailmediactre.co.uk

Гаряче цього тижня

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Теми

Школа та вибір школи привели цю сім’ю до Флориди

ДЖЕКСОНВІЛЛЬ, Флорида. Чотири роки тому Філ і Кеті Вотсон...

Tech Talk: ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній

Tech Talk: Ізраїльська компанія використовує ШІ для маркетингових кампаній...

Міністр Кондапаллі Шрінівас наполягає на подвоєнні доходів фермерів | Новини Віджаявади

Вісакхапатнам: державний міністр MSME та SERP Кондапаллі Шрінівас закликав...