...
Субота, 1 Листопада, 2025
8.7 C
Kyiv

Контент -маркетинг – найменш використаний інструмент Hotelier для збільшення прямих бронювання: 4Hoteliers

Зазвичай контент -маркетинг явно не сприяє ціні чи знижці, але призначений для стимулювання інтересу до готельних товарів та послуг.

Формати вмісту включають вміст веб -сайту готелю, SEO, піар, маркетинг електронної пошти, публікації соціальних медіа, відео, подкасти, інфографіка, статті та публікації в блозі, маркетинг експертів (поради, як, поради та рекомендації з гольфу Pro, тенісного інструктора , спеціаліст із спа -центру, координатор весілля, рецепти вашого шеф -кухаря тощо), тематичні дослідження, маркетинг -посол -бренд, нові/відремонтовані оголошення про зручності, а також маркетингові ініціативи B2B для залучення планувальників корпоративних груп, SMERS та транзентаційних бізнес -подорожей, як конференція спікерство, білі папери, участь у дискусіях, оголошення про нагороду, тоталізації тощо.

Подібно до щупальців восьминога, контент-маркетинг розповсюджує слово про готель та його продукт та ціннісну пропозицію, і відіграє важливу роль у залученні та привабливих споживачах подорожей на етапах сновидіння та планування та створення клієнтів готових до книг у Фаза бронювання цифрової подорожі клієнтів. Цей тип маркетингу перетворює споживачів онлайн -подорожей на букерів, вигравши позиції, рейтинг та зворотні посилання в Google SERPS.

Контент -маркетинг не є ні новим, ні безкоштовним і повинен бути невід'ємною частиною інструментальної панелі цифрового маркетолога готелю. Усі сегменти маркетингового маркетингового маркетингового маркетингу, оскільки хтось повинен створювати вміст та творчість, налаштувати та керувати кампаніями, контролювати аналітику та підготувати звіти.

Одне важливе, що слід врахувати: генеративні платформи AI, такі як Chatgpt, Gemini, Claude, Respexity тощо. Це як величезні вакуумні машини, що вдихають оригінальний контент, що збільшує шанси готелів з хорошими ініціативами з маркетингу контенту на цих платформах AI.

Отже, що потрібно, щоб перемогти на платформах AI та вибухаючому пошуку AI? Оригінальний, редакційний контент на веб-сайті готелю та ініціативи з маркетингу контенту, та
Суцільний контент-маркетинг та присутність соціальних медіа з оригінальними публікаціями та тоннами створеного користувачем вмісту та відгуків клієнтів та коментарів.

Коли це робиться добре, Контент -маркетинг набагато, набагато дешевше, ніж маркетинг продуктивності, такі як оплачений пошук, метасорк та реклама відображення.

Макс Старков
Консультант та стратег гостинності та онлайн -технічні технології та стратег

Дотримуватися Максимум

Гаряче цього тижня

Теми

Кандидати в міську раду оскаржують інформацію про сварку біля місця голосування в Толедо

Депутатів викликали після повідомлення про протистояння. Роберт Паскер заперечує...

Завжди заряджати телефон шкідливо для акумулятора? Apple, Samsung і Google беруть участь

Був час, коли користувачів смартфонів попереджали не залишати свої...

Як працює агент ШІ з патентних досліджень, хто може використовувати

Замість складного пошуку патентів за ключовими словами, користувачі можуть...

Рада малого бізнесу та підприємництва

Рієва Лесонскі – Минулого тижня ми обговорювали, як споживачі планують...