...
Понеділок, 1 Грудня, 2025
3.7 C
Kyiv

Little Dot Studios випускає YouTube Intelligence

Little Dot Studios представила Channel Intelligence Partner (ChIP), власну платформу для оптимізації та аналітики, призначену для швидшого отримання інформації та більш чіткого прийняття стратегічних рішень у соціальних мережах YouTube.

ChIP, розроблений власними силами, тепер підтримує зростання та управління понад 800 каналами YouTube у розважальних, спортивних і споживчих брендах, якими керує Little Dot Studios. Разом ці канали генерують понад 6,5 мільярдів органічних переглядів щомісяця. Платформа надає розширені інструменти діагностики та аналітики на додаток до рідної аналітики YouTube для підтримки оптимізації продуктивності як для партнерських каналів, так і для 135 брендів, якими володіє та керує компанія.

Позиціонований як єдине інтелектуальне середовище для цифрової публікації та залучення аудиторії, ChIP об’єднує мільярди точок даних, відкриваючи можливості та індикатори, які допомагають командам Little Dot глибше працювати над нюансами стратегії YouTube.

Ключові можливості включають:

Перевірка стану каналу: Діагностика на основі даних, що оцінює продуктивність, налаштування, структуру вмісту та найкращі методи оптимізації.

Бенчмаркер: Інструменти, що порівнюють ефективність відео на рівні каналу з середніми показниками каналу, щоб завчасно позначати вміст із недостатньою ефективністю та направляти масштабовані покращення.

Блок-схеми засобу перегляду: Візуалізації відображають зв’язки між тривалістю відео, часом перегляду, залученістю та доходом, щоб інформувати про оптимальне поєднання вмісту.

Перевірка каденції: Аналіз для визначення ідеальної частоти завантаження, що підтримує стабільне зростання, уникаючи канібалізації.

Завантаження даних каналу: Масове вилучення даних для вдосконалення багатоканальної стратегії, заощаджуючи значні години аналітика.

Монітор прямої трансляції: Інформаційні панелі відстежують ефективність для виявлення проблем у режимі реального часу.

Сповіщення про демонетизацію: Автоматичне виявлення змін монетизації для збереження прибутку від нового вмісту та вмісту каталогу.

Уейн Девісон, директор з доходів Little Dot Studios (на фото), сказав, що ChIP є «значним прогресом» для компанії. «Цю платформу створили експерти YouTube для експертів YouTube, що дало нашим командам і, відповідно, нашим партнерам унікальну перевагу в розумінні, розвитку та оптимізації тих каналів YouTube, які є домом для найпопулярнішого контенту, який коли-небудь створювався», — сказав він. «Оскільки алгоритми YouTube постійно переміщують стійки воріт, дуже важливо мати інтелект у реальному часі, який проникає в бур’яни та дозволяє нам швидко адаптуватися».

Грем Своллоу, директор із даних, технологій і продуктів, додав, що існуючі ринкові інструменти не створені для масштабу компанії чи глибини стратегії YouTube. “Ця платформа дає змогу отримувати інформацію, розкриття якої раніше було надто складним або трудомістким. Зберігаючи ChIP внутрішнім, ми гарантуємо, що наші клієнти отримають вигоду від технології, якої ніхто інший не має – системи, створеної провідними світовими експертами YouTube, адаптованої для відомих каналів із глибокими бібліотеками вмісту та амбітними цілями розвитку”.

Гаряче цього тижня

Від верфей до металургійних заводів, південнокорейські виробники змінюють меми, щоб зацікавити покоління Z

СЕУЛ. Традиційні виробничі гіганти Південної Кореї переосмислюють себе в...

Кількість жертв пожежі в Гонконзі зросла до 146

Цю історію опубліковано у вільному доступі для наших читачів....

Регіональний прогноз і аналіз розмірів

Компанія Business Research Додаток Instagram Reel...

Теми

Кількість жертв пожежі в Гонконзі зросла до 146

Цю історію опубліковано у вільному доступі для наших читачів....