...
Середа, 21 Травня, 2025
17.1 C
Kyiv

Маркетологи бачать SEO та довіру, що збільшують GTLDS, говорить ICANN


Лідери-маркетингові лідери Eye Gtlds для підвищення бренду, незважаючи на усвідомлення та вартість прогалини медіабриф

Нове глобальне опитування Інтернет-корпорації щодо призначених імен та номерів (ICANN) показує, що 52% лідерів маркетингу вважають, що загальні домени верхнього рівня (GTLDS) мають великий потенціал для посилення присутності бренду в Інтернеті. Однак обізнаність та бар'єри, пов'язані з витратами, обмежують більш широке прийняття перед вікном програми 2026 року.

Дослідження, яке опитувало понад 2000 лідерів з маркетингу в Бразилії, Китаї, Індії, Мексиці, Нігерії, Південній Африці, Великобританії та США, має на меті скласти обізнаність про GTLDS – дому, таких як.

Це відбувається, коли ICANN готується до наступного раунду програми своєї нової програми GTLD у квітні 2026 року – першого за більше десяти років – що стосується організацій, щоб подати заявку на роботу власного GTLD.

Отримані результати показують, що, хоча 54% маркетологів називають видимість бренду як їх головний пріоритет, майже третина (32%) залишається незнайомим з GTLDS, підкреслюючи пропущену можливість для стратегічної цифрової ідентичності.

Після надання визначення 92%лідерів з маркетингу визнали потенційні переваги GTLD, включаючи посилену диференціацію брендів (46%), покращену довіру клієнтів (45%), більший контроль за цифровою присутністю (44%) та кращий SEO (44%).










Додаткові відомості включають:

  • 19% маркетологів працюють для організацій, які раніше подали заявку на GTLD.
  • Найвищі бар'єри для застосування включають вартість (31%), відсутність обізнаності (27%) та обмеження ресурсів (24%).
  • Регіональні зміни показали тверду віру в потенціал GTLDS з боку нігерійських (74%) та індійських (61%) маркетологів, тоді як ті, що в Китаї, показали змішані реакції – 50% цитують сильний потенціал, але 49% були стурбовані рентабельністю ROI.

Звіт також відображає більш широкі цифрові проблеми: 53% лідерів з маркетингу стикаються з труднощами, що виділяються у конкурентів, тоді як 52% зосереджені на залученні правильних аудиторій, а 47% йдуть в ногу з розвитком цифрових тенденцій.

Крім видимості, GTLDS пропонує безпечний простір, що належить бренду, в Інтернеті-цінний в сучасному цифровому середовищі, де довіра на веб-сайтах є критичною. Для підприємств, громад та нішевих ринків вони можуть виступати як чіткий і незабутній цифровий ідентифікатор.

Тереза ​​Свінхарт, SVP, Глобальні домени та стратегіясказав: “Нова програма GTLD: Наступний раунд дає можливість для підприємств, громад, урядів та інших людей подати заявку на експлуатацію власного безпечного простору в Інтернеті, пристосованому до їх організації, спільноти, культури, мови та інтересів клієнтів.

“Зараз також є момент, щоб бренди розглянули подання заявки на GTLD, і це дослідження говорить про те, що все ще не вистачає обізнаності. ICANN може допомогти надати інформацію та підвищити обізнаність про наступний раунд та можливість, яку він представляє для глобальних громад, організацій та підприємств, включаючи бренди”, ” Свиня сказав.

Для підтримки організацій ICANN розробляє нові освітні ресурси для уточнення процесу подання заявки GTLD. Він також пропонує програму підтримки заявників (ASP), що надає фінансову та нефінансову допомогу для претендентів на право.

Гаряче цього тижня

Теми

Масштабування малого бізнесу в усьому світі за допомогою SEO, що працює на AI

Доктор Бін Тан, засновник та генеральний директор Ной цифровийє...

Дев'ять уроків, отриманих на збільшенні трафіку веб -сайту вашої компанії

Джанлука Ферруггія - генеральний менеджер у Дизайнринок B2B, який...

Амплітуда представляє нові інструменти для об'єднання даних маркетингу та продуктів

Амплітуда представила нові можливості маркетингу підприємства, спрямовані на поєднання...

Чому наймання консультанта з SEO у 2025 році є важливим для вашого онлайн -бізнесу

У сучасній цифровій економіці підприємства все більше залежать від...