SeerinterActive провів дослідження та виявив, що оплачувані та органічні результати пошуку в Google впливають на огляди AI і що огляди AI значно впливають на клацання пошуку Google.
Дослідження проаналізувало 10 000 ключових слів і переглядало ті, які займали рейтинг у топ -20 позиціях з інформаційним наміром. Дані Google Search Console та Data Google ADS були помічені разом із даними Ziptie, щоб побачити, які ключові слова та запити викликають огляди AI.

Дослідження показало, що 31,6% запитів, що викликають огляди AI, засновані на питаннях, а середня довжина запитів для пошуку AIO-запуску-4,29 слів. Це говорить про те, що довші інформаційні пошуки мають більше шансів генерувати огляди ШІ. Дані за рік показують зниження органічного CTR з 1,41% до 0,64%, коли з’являються огляди AI, зменшуючи можливості органічного трафіку. Оплачений CTR також впав по всій дошці, що свідчить про те, що зміни в дизайні SERP та поведінки користувачів впливають на як органічні, так і оплачувані показники пошуку.
Дослідження виявило, що коли веб -сайти з’являються в AIO, органічний клік через швидкість збільшується до 1,02% з 0,74%, а оплата клацання через ставку також збільшується до 11% з 7,89%. Клацніть через ставку також стає найнижчим, коли AIO з’являється в Google, як для органічного, так і для платного пошуку. Коли огляди AI не з’являються, натисніть на ставки, здається, у хорошій формі.
Глен Гейб знайшов спосіб правильно відстежувати дані AI. Було виявлено, що дані GSC для оглядів AI важко дістатися, але якщо у вас є ручна дія, ви можете відстежувати його зараз. Він пояснив це більше у своїй посаді під назвою Twiddler, який не Twiddle.
Прочитайте далі: Дослідник UC Berkeley критикує гонку AGI на мільярд доларів, каже, що AI не може знати все
