...
Середа, 29 Жовтня, 2025
11 C
Kyiv

Міні-електричні візки Yo-Go їздять вулицями Лондона

Фулхем раптом перетворився на поле для гольфу? Ні, ці електричні візки – Йо-Го.

Десять яскраво-жовтих баггі в стилі гольф-карів проходять випробування до жовтня в рамках схеми спільного використання мікромобільних засобів у невеликій частині Фулхема в Лондоні.

Назвіть їх візками для гольфу або електричними баггі, але Yo-Go називає їх сусідськими електромобілями (NEV). Вони спеціально розроблені для місцевих подорожей із максимальною швидкістю 20 миль/год. Оскільки вони легші за стандартний транспортний засіб, вони безпечніші для пішоходів, стверджує компанія.

Їхня оренда коштуватиме 20 пенсів за хвилину, але ця ціна знижується до 10 пенсів за хвилину для учасників із передплатою £10 на місяць. Будь-хто, хто хоче використовувати Yo-Go, повинен мати вік від 25 до 70 років і мати водійські права Великобританії або ЄС принаймні два роки.

Йо-гоу проти автомобілів

Незважаючи на те, що баггі працюватимуть за подібною моделлю спільного використання велосипедів, наприклад, тими, що керуються Transport for London і Lime, компанія не хоче відмовлятися від активних подорожей, але запобігає поїздкам на автомобілях, які часто є відносно короткими.

«Ми сподіваємося, що вони стануть скорішою заміною автомобілям», — сказав Southwark News генеральний директор Yo-Go доктор Сем Бейлі. «Що ми хочемо зробити, це створити щось, що здається більш знайомим, нагадує водіння чогось – де у вас є ремінь безпеки, у вас є каркас безпеки, у вас є дах, кудись можна поставити багаж. – так що, якщо ви користуєтеся автомобілем, перейти на щось подібне було б простіше», – додав він.

Водіння йо-гоу

Наразі 250 місцевих жителів зареєструвалися для використання десяти баггі, у планах додати ще 40 до парку. Наразі є лише одне місце, де можна забрати баггі, на Вудлон-роуд, і їх потрібно повернути туди ж після поїздки.

Тим не менш, компанія каже, що баггі мають запас ходу 30-40 миль на повному заряді, а деякі NEV мають сонячні батареї в надії збільшити запас ходу ще на 10 миль, але наскільки це ефективно, особливо взимку, ще належить побачити.

Їх можна взяти куди завгодно на місцевих дорогах, але не на автострадах і ще не в межах лондонської зони стягнення плати за пробки, хоча доступ до центру Лондона знаходиться в роботі. Їх можна припаркувати та залишити, якщо вони займаються справами, з безкоштовною парковкою на будь-якому паркувальному місці міської ради.

Плани ради

Хаммерсміт і Фулхем, місцева рада, де відбувається судовий процес, раніше припиняли компанії з обміну велосипедами за захаращення вулиць, але Lime і Human Forest зараз працюють там. Раніше в окрузі також існувала схема спільного використання електромобілів під назвою Bluecity, але вона була закрита у 2020 році після трьох років роботи.

«Ці інноваційні електричні багі — ще одна новинка для Хаммерсміта та Фулхема, оскільки вони пропонують мешканцям і підприємствам доступну екологічну альтернативу», — сказав речник ради.

Міста з візками для гольфу

У той час як у Yo-Go заявили, що цей пілот був першим у світі, у світі є багато місць, де дозволено проїзд візків для гольфу на дорогах загального користування — зокрема, у спільнотах пенсіонерів із полями для гольфу в сонячних штатах США, а також у туристичних напрямках, таких як Коста-Ріка, Беліз і острів Каталіна в Каліфорнії.

Але є також Пічтрі-Сіті в Джорджії, де вже давно використовують візки для гольфу для пересування на громадських вулицях, і вони використовуються в деяких частинах Китаю на дорогах загального користування.

Як не дивно, це має сенс для багатолюдних міських районів, де короткі поїздки є звичайним явищем. Гольф-автомобілі повільніші та легші, а отже, менш загрозливі для пішоходів. Коли вони електричні, вони не забруднюють навколишнє середовище в місці використання. І вони менші, займають менше місця на дорозі та для паркування. Крім того, середня швидкість руху в Лондоні становить близько 9 миль на годину — потужніші транспортні засоби здебільшого витрачаються даремно.

Як зазначає Yo-Go на своєму веб-сайті: «Статистика говорить сама за себе. Транспорт є найбільшим джерелом викидів парникових газів у Великій Британії, на нього припадає 26% від загального обсягу викидів. Дорожній рух є найбільшим джерелом забруднення повітря, а в Лондоні, за оцінками, 1000 людей помирають щороку через погану якість повітря».

“Але ми можемо це змінити”, – додали в ньому. «Якби кожна машина в Хаммерсміт і Фулхем проїжджала лише на 5 миль менше на тиждень, це б усувало понад 10 мільйонів миль транспорту з доріг Боро щороку».

Як зазначає Бейлі, Yo-Go не повинен бути заміною велосипедів, але якби кожен автомобіль у Лондоні був електричним візком, місто було б зовсім іншим місцем.

Гаряче цього тижня

Теми

Грайте в ігри Steam на своєму телефоні Xiaomi — ось як це працює

Xiaomi знову струсить мобільні ігри. Новий Redmi K90 і...

Поради Google щодо Canonicals: вони чутливі до регістру

Джон Мюллер з Google відповів на запитання про каноніки,...

Telangana SERP прагне розширити охоплення NRLM ще на 8000 домогосподарств

ГАЙДАРАБАДУряд Телангани подав до Центру пропозиції щодо поширення програми...