Поради щодо HubSpot для юридичних фірм у 202
1. Ведуть цілу команду Хабаста сеанс на борту
Ви коли -небудь чули, що хороший старт – це половина роботи? На щастя, HubSpot Onboarding пропонує надійну платформу, щоб досягти швидкості. Налаштуйте сеанс, де ви можете перейти над порадами та підказками HubSpot. Перш ніж почати, створіть цілі для команди та переконайтеся, що вони знають, де отримати доступ до більшої кількості ресурсів.
2. Тест із реальними адресами електронної пошти
Оскільки більшість заходів покоління свинцю просять провести електронна поштаі багато людей вводять фальшиву адресу, це хороша практика, щоб знайти та продати лише справжні електронні листи. Налаштуйте автоматизовану електронну пошту, коли хтось надасть свою інформацію, щоб ви могли подякувати їм за реєстрацію-а також побачите, чи отримуєте ви жорсткий або м'який відскак. Тоді ви можете підтвердити, що у вас є список дійсних електронних листів.
3. Переконайтесь, що ви розумієте, як HubSpot CRM твори
Важливо по -справжньому знати, як HubSpot CRM збирає, зберігає та використовує ваші дані. Дослідіть основні частини: контакти, компанії, угоди та квитки; Досліджуйте поради щодо HubSpot, щоб максимально використати кожен елемент
4. Використовуйте вбудовану аналітику
HubSpot забезпечує потужний аналітика Позаду, тож ви можете відстежувати все, від активності веб -сайтів до електронної пошти та залучення соціальних медіа. Знайдіть час, щоб періодично переглядати ці показники, щоб ви знали, як оптимізувати.
5. Інтегруйте автоматизацію маркетингу HubSpot та CRM
Вирівнювання продажів та маркетингу ніколи не було важливішим. Інтегруючи програмне забезпечення для маркетингу та продажу HubSpot, ви можете полегшити таке вирівнювання. Дослідження показують, що продуктивність продажів може збільшитися майже на 15% за допомогою програмного забезпечення для автоматизації маркетингу.
6. Подумайте про наймання агентство Це спеціалізується на HubSpot
Коли ви масштабуєте свою фірму, корисно працювати з агентством з ретельним досвідом у HubSpot. Вони можуть допомогти вам вибрати плани та використовувати функції, які допоможуть вам рости.
7. Прогресивне профілювання
Ця функція дозволяє зробити ваші форми більш персоналізованими. Це прекрасний спосіб заощадити час та зменшити надмірність, щоб уникнути монотонності та збільшити залучення.
8. Оцінка свинцю HubSpot
Чи знаєте ви, що погані спостереження відповідають за більшість втрачених потенційних клієнтів компанії? Ви можете уникнути цього, використовуючи оцінку свинцю, що дозволяє користувачам присвоїти значення у вигляді “чисельних моментів” для кожного ведучого на основі їх поведінки та взаємодії на веб -сайті, щоб визначити пріоритетні маркетингові зусилля та зосередитись на найвищій якості. HubSpot має чудовий інструмент для цього, а також безліч навчальних посібників, щоб розпочати роботу.
9.
Ця функція дозволяє клієнтам, що не мають маркетингу, створювати спливаючі підказки та форми, щоб відповідний вміст пропонувався їм у потрібний час та місце. Це може допомогти підвищити коефіцієнт конверсії для вашого цілі.
10. Використовуйте логіку розгалуження
Логіка розгалуження стосується відображення робочих процесів на основі взаємодії з клієнтами та взаємодії, і спрацьовує, коли певний критерій виконується. Наприклад, якщо клієнт відкрив електронний лист і натиснув на закриту вміст, але перестав заповнювати форму на середині, ви можете повернути форму і побачити, чи вони заповнюють її.
11. Розробити черги завдань для своєї торгової команди
Створення черг завдань-одна з найбільш цитованих порад експертів CRM. Використовуючи черги HubSpot, ви можете перелічити завдання на тиждень та визначити пріоритет та організувати їх для максимальної ефективності. Ви можете створювати завдання, редагувати їх, переробити їх та додати до черги за потребою.
12. Створіть без навігації Посадові сторінки
Найкращі шляхи клієнта – це ті, які обмежують перебої та дозволяють відвідувачам зосередитись на певному пункті. Використовуйте цільові сторінки HubSpot для створення сторінок без додаткової навігації, посилань, колонтитулів або бічних панелей. Поки ви створюєте цільові сторінки, спробуйте використовувати чуйну тему HubSpot CMS, яка створює мобільні сторінки з нульовим кодуванням.
13. Одиничні облікові записи клієнтів
Однією з найкращих практик CRM є підтримка одного облікового запису клієнта у вашій базі даних. Періодично слід витратити час на те, щоб забезпечити об'єднання форм, і є єдиний контактний запис із первинним методом контакту.
14. переконливий CTAs
CTA неймовірно важливі, коли мова йде про залучення потенційних клієнтів. Уникайте занадто загальної “Дізнайтеся більше” та розгляньте різні способи отримати чиюсь контактну інформацію. Будьте креативні та попросіть людей підписатися на ваш інформаційний бюлетень, завантажити вміст, зареєструватися на вебінар тощо.
15. SEO Рекомендації
HubSpot має кілька чудових інструментів SEO, які пропонують конкретні поради щодо оптимізації. Оскільки багато тактики можуть бути завершені безкоштовно, вдосконалення SEO чудово підходять для вашої рентабельності інвестицій.
16. Інструмент маркетингової кампанії
Цей інструмент дозволяє маркетологам поєднувати маркетингові активи та контент в одному місці для вимірювання ефективності маркетингових зусиль. Наприклад, ви можете створити кампанію з веб -контенту, а потім позначити до нього публікації соціальних медіа.
17. робочі процеси та автоматизація
Доведено, що автоматизація маркетингу заощадить час та робить маркетинговий процес більш ефективним та впорядкованим. Дослідіть робочі процеси з автоматизації маркетингу HubSpot, щоб побачити, де можна скоротити надмірності та прискорити трудомісткі завдання.
18. Важити Академію HubSpot.
Це чудовий ресурс, який забезпечує безкоштовне, ретельне онлайн -навчання для вхідного маркетингу, продажів та обслуговування клієнтів за допомогою курсів, проектів, сертифікатів та навчання програмного забезпечення. Коли у вас є простої, чому б не витратити кілька годин на вивчення того, чого ви можете навчитися.
19. Використовуйте інструмент соціальних медіа для пріоритету соціальної взаємодії
Соціальні медіа є важливими. Насправді Statista передбачила, що понад 90% американських маркетологів у компаній з понад 100 співробітників використовували соціальні медіа в 2021 році. Програмне забезпечення для управління соціальними медіа Hubspot пропонує безліч інструментів, порад та рекомендацій для вивчення.
20. Виконайте на циклі модернізації
HubSpot постійно вдосконалює та додає нову функціональність. Знайдіть час, щоб дізнатися про останні та найвищі, і переконайтеся, що виконайте запропоновані оновлення.
21. Використовуйте розумний вміст у HubSpot CMS
У HubSpot смарт -вміст – це різні елементи на вашому веб -сайті, які відображаються на основі минулої поведінки та інтересів відвідувача чи глядача. Це створює досвід, пристосований до відвідувачів і чудово підходить для залучення. Розумний вміст робить для вас багато роботи в наданні більш персоналізованого досвіду і його абсолютно варто скористатися.
22. Ціль Покупці на формах
Використання смарт -вмісту в поєднанні з створеними вами персонами користувачів призведе до найбільш залучення. Поля форми HubSpot автоматично призначають персону контактам через робочі процеси. Почніть із створення своїх персон у інструменті Make My Persona.
23. Створіть сильні цільові сторінки
Дотримуйтесь основних стовпів, запропонованих HubSpot при створенні цільових сторінок: дизайн та структура; Привабливі заголовки; Відповідне використання CTA та медіа; та клієнтські відгуки та інші соціальні докази.
24. Спробуйте інструменти для зустрічей HubSpot
Чи знаєте ви, що HubSpot пропонує безкоштовний планувальник зустрічей? Якщо ви використовуєте планувальник, ви можете автоматично додавати контакти зустрічей у свій HubSpot CRM. Ви також можете вставити посилання на свій календар безпосередньо на свій веб -сайт для прямого планування, які потенційні клієнти вважають дійсно цінними.
25. Отримати конкурентний інтелект
Ви можете вести вкладки для своїх конкурентів за допомогою функцій HubSpot. Наприклад, ви можете краще зрозуміти дані, такі як рейтинг ключових слів, послідовники та маркетингові оцінки на порталі “Звіти конкурентів” HubSpot.
26. Створіть та збережіть власну звітність
Далі сегментуйте дані про панель панелі, створивши звіти HubSpot з фільтрів, що підбадять на замовлення, з надбудовою звітності. Використовуючи спеціальний будівельник звітів, ви можете легко створити нову звітність, яку ви хочете регулярно тягнути.
27. Відстежуйте маркетинг ROI
Кожен маркетолог знає, що відстеження рентабельності інвестицій є важливою частиною роботи. У HubSpot ви можете відстежувати всі свої індивідуальні маркетингові зусилля з часом. На своєму порталі HubSpot перейдіть на кампанії, а потім перегляньте або редагувати різні маркетингові кампанії.
28. Створіть попередньо кваліфіковані списки ведучих із інструментом списку HubSpot
Використовуйте динамічні списки HubSpot для сегментаційних контактів на основі поведінки, які сигналізують про наміри-як перегляд сторінок високої вартості, завантаження вмісту з закритим собою або взаємодія з Послідовності електронної пошти. Це допомагає вашим командам BD та прийому зосередитись на контактах, які, швидше за все, конвертують, заощаджуючи час та збільшуючи рентабельність інвестицій.
29. Підключіть HubSpot з рекламою LinkedIn для розумнішого ретаргетингу
Юридичні фірми Реклама на LinkedIn може синхронізувати свої контакти HubSpot з аудиторією AD, щоб відновити холодні потенційні клієнти або виховати існуючі. Використовуйте інтеграцію LinkedIn HubSpot для автоматичного оновлення списків оголошень на основі контакту життєвий цикл етап, географія чи інтерес до практики.
30. Використовуйте послідовності для персоналізованого спостереження в масштабі
Послідовності не лише для продажів – вони також чудово підходять для юридичного маркетингу. Використовуйте їх для подальшого спостереження з ведучими, які завантажували путівник, відвідували Вебінарабо подав запит на консультацію. Автоматизуйте до п'яти персоналізованих електронних листів, не втрачаючи цього людського дотику.
Виходження:
HubSpot – одна з найпопулярніших платформ як для цифрових маркетингових зусиль, так і для CRM – і з поважних причин. Правильне використання HubSpot дозволить вашій фірмі залучати відвідувачів, генерувати потенційні клієнти, конвертувати перспективи та керувати відносинами. Однак це не означає, що не існує кривої навчання! Використовуйте ці 30 порад, щоб отримати більш освіту на HubSpot і все, що він може зробити для вас. Введіть кілька з них на практиці і спостерігайте за збільшенням маркетингової рентабельності інвестицій.