...
Субота, 12 Липня, 2025
17.6 C
Kyiv

Natterbox запускає інструменти AI, обробляючи 70% випадків підтримки клієнтів

Natterbox, постачальник контактних центрів, що працюють на AI, сьогодні запускає помічники AI та агенти AI-частину його динамічної робочої сили AI повністю інтегруються у світовий №1 CRM, розроблений для скорочення черг викликів, зменшення витрат та звільнення людських агентів, щоб зосередитись на взаємодії більш високої цінності, що сприяє лояльності та зростанню.

Асистенти AI можуть обробляти до 70% звичайних запитів клієнтів, таких як відповіді на часто задані питання або перевіряють статуси замовлення, тоді як агенти AI йдуть далі, виконуючи завдання в кінці, такі як обробка повернення коштів, планування призначення та скасування замовлень, все без втручання людини.

Ця потужна комбінація допомагає підприємствам підтримувати без збільшення кількості; Дотримуючись швидше, розумнішої послуги через голос, SMS та WhatsApp.

Ключові переваги:

  • Усуньте черги: Асистенти AI та агенти AI гарантують, що клієнтам не доведеться чекати, поки людський агент не буде доступний до відповіді на їх дзвінок. Асистенти AI виступають як миттєвий перший контакт для клієнтів і посилюють будь -які запити, які неможливо вирішити негайно.
  • Інтелектуальна ескалація: ШІ може бути навчений для виявлення сигналів від таких клієнтів, як ключові слова або емоційні знаки, щоб знати, коли передати людському агенту, щоб уникнути негативного досвіду клієнтів. Коли запит посилюється, він автоматично переміщується до спеціалізованого людського агента з підсумком запиту, гарантуючи, що клієнтам не потрібно повторювати себе.
  • Розширення можливостей людських агентів: помічники AI та агенти AI обробляють повторювані поширені запитання та трудомісткі завдання, такі як оновлення паролів без введення людини. Це дає можливість людським агентам зосередитись на вирішенні більш вимогливих та хитромудрих випадків.
  • Забезпечити цілодобове обслуговування клієнтів: Асистенти AI та агенти AI дозволяють бізнесу пропонувати цілодобову підтримку клієнтів, не виплачуючи з кишені за людських агентів поза годинами.

Ніл ХаммертонГенеральний директор та співзасновник Natterbox, сказав: “Це критичний зміна в галузі контактних центрів. Людські агенти не повинні витрачати час і талант, відповідаючи на основні запитання та скидати паролі. Це і дорого, і деморалізує.

“З асистентами AI та агентами AI, робоча сила AI робить те, що найкраще: обробляйте повторювані, інтенсивні ресурси, щоб людські агенти могли зосередитись на наданні реальній цінності клієнтам”.

Асистенти AI та агенти з Natterbox можуть бути навчені використанням, як веб -сайт, або PDF, що дозволяє компаніям швидко розпочати роботу, не вимагаючи проекту трансформації даних. Завдяки інтуїтивно зрозумілому робочому процесі, що перетягується, підприємства можуть легко інтегрувати помічники AI та AI в існуючі рамки маршрутизації без необхідності інтенсивних ресурсів.

Ранні усиновлювачі, такі як ми купуємо будь -який будинок, вже бачать позитивні результати, використовуючи помічники AI для отримання кваліфікаційних клієнтів та звільнення команд для більш складних запитів.

“Інтегруючи агенти AI у нашу існуючу платформу Natterbox, ми змогли відповісти і успішно обробляти ще 1000 дзвінків клієнтів щомісяця. Це було масовим рушієм бізнесу та допомогло нам оптимізувати наше обслуговування клієнтів від кінця до кінця.

«Просунута технологія Natterbox гарантує, що наші агенти можуть зосередитись на більш складних, керованих цінностям завдань і на те, що нашим клієнтам не доведеться чекати, перш ніж відповісти на їхній дзвінок. Це дозволило нам скинути нашу службу відповідей переповнення, яка раніше коштувала нам величезну суму.

“Ми також бачили переваги використання Natterbox для відстеження запитів клієнтів з усією інформацією про дзвінки автоматично ввійти в наш CRM, зберігаючи наші агенти від вручного введення даних та гарантуючи доступну та сучасну інформаціюs. “

Асистенти AI та агенти AI будують на зростаючому наборі Natterbox рішень, що працюють на AI, який включає AI Advisor, рішення, яке автоматизує підсумки після виклику, оновлює записи CRM та надає досвіду тренерів у реальному часі та їхніх менеджерів.

Гаряче цього тижня

Новий гібридний гоночний автомобіль забезпечує екологічний приріст, не жертвуючи швидкістю

Інженери Сполучених Штатів розробили доступну систему гібридної інтеграції, яка...

Продюсер вмісту соціальних медіа – Південна Африка

Винагорода:Переговорна вартість до компанії Розташування:Кейптаун, Вінберг, ЧелсіВіддалена робота:Дозволена якась...

Нова ера цифрової видимості

Мурад Саліхов - серійний інвестор та прозорливий | Засновник...

Теми

Новий гібридний гоночний автомобіль забезпечує екологічний приріст, не жертвуючи швидкістю

Інженери Сполучених Штатів розробили доступну систему гібридної інтеграції, яка...

Продюсер вмісту соціальних медіа – Південна Африка

Винагорода:Переговорна вартість до компанії Розташування:Кейптаун, Вінберг, ЧелсіВіддалена робота:Дозволена якась...

Нова ера цифрової видимості

Мурад Саліхов - серійний інвестор та прозорливий | Засновник...

Представляючи Близнюки з фотографією до можливостей відео

Фото-відео оживляє ваші зображенняЩоб перетворити свої фотографії на відео,...