...
Середа, 29 Жовтня, 2025
6.5 C
Kyiv

Навички та стратегії, необхідні маркетологам для процвітання у 2025 році

Адам Тейлор, директор з маркетингу IFZA, ділиться цікавим поглядом на навички спілкування, адаптивність, аналітику тощо.

Початок нового календарного року – це завжди вдалий час, щоб додати свіжої енергії у свою стратегію, свої команди та себе. Це також найкращий час, щоб змінити навички та роботу, яку ви виконуєте.

2025 рік тільки почався, а рік попереду вже наповнений змінами. Політичні, соціальні та технологічні збої повсюди. Зі значними потрясіннями в маркетингу конвергенція технологій і маркетингу, орієнтованого на людину, стає більш очевидною, ніж будь-коли, формуючи те, що потрібно для досягнення успіху в динамічній сфері.

Гаряче цього тижня

Теми

Поради Google щодо Canonicals: вони чутливі до регістру

Джон Мюллер з Google відповів на запитання про каноніки,...

Google ділиться дослідженнями свого персонального тренера з охорони здоров’я

Ми оголосили, що завтра почнеться розповсюдження загальнодоступної попередньої версії...

Fintech SEO Agency – 100% етичне SEO

Загалом, ми рекомендуємо скласти бюджет на 6-12 місяців, перш...

YouTube представляє штучний інтелект «Ask Studio» для аналізу каналів

YouTube запустив Ask Studio, помічник зі штучним інтелектом, вбудований...