Shell каже, що він розробив теплову рідину для електромобілів (EV), яка може допомогти різко прискорити зарядку акумулятора-ми говоримо 10% -80% за 10 хвилин. Непогано для нафтогазової компанії, так?
EVS може зайняти години до десятків хвилин, щоб зарядити стільки, залежно від системи зарядки автомобіля, температури акумулятора та хімії акумулятора, яка оптимізована для енергетичної ємності, безпечної роботи та тривалості життя. Заряджання швидше, ніж ми в даний час представляє проблеми в цих сферах.
У співпраці з автомобільною інженерною фірмою RML Group, Shell створила рідину, яка “зменшує теплові напруження, дуже значно дозволяє переносити значно більші струми зарядки клітин”.
Непровідна рідина по суті заповнює всі прогалини в батареї, щоб максимально контактувати з кожною коміркою всередині, і забезпечує високоефективну передачу тепла. Саме це дає можливість просунути швидкість зарядки, не ризикуючи пошкодженням через перегрів.
Це продемонструвало це в акумуляторі 34 кВт / год (досить менше, ніж 84 кВт / год, ви побачите в дальньому Hyundai Ioniq 5) і досяг вищезгаданого 10-хвилинного часу заряду.
Shell також зазначає, що в легкому та аеродинамічному автомобілі, який керує економікою 10 км/кВт/год (яка працює до 6,2 милі/кВт/год), транспортний засіб може заряджати до 14 миль на хвилину (24 км/хвилину).
На даний момент це суто гіпотетично, оскільки фігура 6,2 милі/кВт/год ще не досягла жодного EV на ринку. Для довідки економіка Ioniq 5 працює до 4,2 милі/кВт/год (6,78 км/кВт/год). Lucid Air Pure, одна з найефективніших автомобілів сьогодні, керує 5 милями/кВт/год (8,04 км/кВт/год).
Тим не менш, може бути круто бачити, як автовиробники використовують це в майбутніх конструкціях акумуляторів і зробити швидку зарядку більш доступною.
Варто зазначити, що акумулятори, що швидко заряджаються, вже досягли такої швидкості. Китайський виробник акумуляторів CATL, який є найбільшою фірмою в цьому бізнесі, показав Shenxing Gen 2, який здатний додати 1,5 милі (2,4 км) діапазону в секунду заряду; Використовуючи найшвидші зарядні пристрої, доступні в США, ви могли б очікувати, що вони перейдуть від 0% -100% за 20 хвилин з акумулятором 500 миль (804 км).
І на початку цього місяця CATL представила супер швидку зарядку акумулятора LFP Shenxing Pro, яка робить 0,5 милі (0,8 км) в секунду, а також включаючи заходи безпеки для запобігання перегріву та обіцяючи високу продуктивність при гарантії суб-нуля та 150 000 миль (240 000 км) гарантії.
Shell виготовляє охолоджуючі та інші продукти для використання в EVS багатьох брендів, тому можливо, що його партнерські компанії з автовиробників незабаром можуть прийняти цю техніку. Поки це безпечно і не дорожче, це може бути гарною справою лише для завтрашніх ЕВ.
Джерело: Shell