...
Четвер, 19 Червня, 2025
23.7 C
Kyiv

“Одного разу я наступив на голову корови”: Гульшан Хан на її найкращій фотографії | Фотографія

ТЙого було жорстким завданням. Я робив образи навколо Йоганнесбурга на Всесвітній день навколишнього середовища 2018 року, і я подумав, що слідкую за сміттям до Робінсона, найстарішим та найбільшим сміттєзвалищем у місті. У мене було основне уявлення про те, де те, що ми викидаємо, закінчується, але бачити наше сміття в реальному житті, в цій кількості, а не розпадається, було відкриттям очей. Запах був непосильним. Звуки тракторів притулилися до постійного шуму, виданого немовлятами мишей під величезними курганами відходів. Я, мабуть, наступав на них, але я не міг їх бачити, і нічого не робити інакше. Одного разу я ступив на голову корови. Слава Богу, що в той день я носив гумові черевики – черевики, яких десятки людей, що вибирають на життя на сміттєзвалища, не мали. У них не було належної захисної передачі: немає рукавичок, масок чи належного взуття.

Цей образ чоловіка, що несе гігантську сумку, схожу на накидку, з ібісом, що зависає над ним, було зроблено з довгим об'єктивом. Я був занадто далеко, щоб вчасно дістатися до нього, щоб запитати його ім'я, перш ніж він зник над пагорбом, але я говорив з багатьма іншими там. Вони говорили про те, щоб хворіти на роботу на сміттєзвалищі, але не мали вибору. Деякі з них готують і їдять їжу на місці. Деякі навіть живуть там. Я пригадую той момент, коли приїхала вантажівка з новим навантаженням, і всі побігли до цього водоспаду сміття, щоб отримати все, що могли-пластик або скло, які можна було б доставити до центрів, що купують, і обмінялися на кілька рендів. Ця сцена не конкретна для Йоганнесбурга. Це відбувається щодня на сміттєзвалищах у всьому світі.

Ці релігійники, як і людина на малюнку, є “невидимими людьми”, зокрема, вищим класам. Вони є частиною ландшафту, але живуть на прорізі. Багато з них дуже вразливі і залежать від речовин. Особливо в Йоганнесбурзі є Нюопабо героїн. У деяких центрах купівлі наркотики продаються на дверях. Люди забирають відходи, які вони зібрали, отримують гроші, а потім купують свій постріл на день. Це цикл насильства. Я не можу зрозуміти, чому ми живемо в суспільстві, що дозволяє це трапитися з нашими найбільш вразливими людьми.

Багато моєї роботи – це розуміння світу та того, як я живу в ньому. Це переносить мене в місця, до яких я б зазвичай не ходив, і я розмовляю з людьми, з якими я зазвичай не спілкувався. Це допомагає мені подолати свої сліпі плями. Ми завжди говоримо про свою відокремлення від природного світу, коли говоримо про кліматичну кризу, але це зображення є нагадуванням про те, що ми є внутрішньою частиною цього. Птах і людина обидва шукають. Це підкріплює, що ми разом у цьому: наше самопочуття взаємопов'язане. Є і символіка. Птах створює враження про гриф, хоча це не так, що несе з собою ідею голоду та смерті.

Моя фотографія – це балансуючий акт. Я хочу скласти образи, які візуально привабливі та привернути увагу, але також створити діалог і, принаймні, ворушіння серця. Настільки важливо говорити про значення і не сприймати красу зображення. Я хочу створити емпатію, не підсилюючи ці сліпості. Але ідея об'єктивності в журналістиці – це міф. Ви можете мати етичну та збалансовану звітність, але те, що ви вирішили залишити і вийти з кадру, – це ваша упередженість.

Як південноафриканський, я відчуваю глибоку відповідальність проти несправедливості. Моє покоління було останнім, що виросло під апартеїдом, до «народжених-фрі», і я родом із сім'ї антипартеїдних активістів, які дуже причетні до нашої громади. Я розумію сегрегацію та системну несправедливість та дискримінацію. Я пам’ятаю, як моя мама тягнула до в'язниці силами безпеки. Я пам’ятаю, що повертався додому, і предмет меблів не буде. Моя мама подарувала б стіл або ліжко, тому що комусь це потрібно було більше, ніж ми. Допомога громаді вижити та процвітати означало обмін ресурсами. Це допомогло мені зрозуміти радикальну допомогу, яка випливає з нашої нерозривної взаємопов'язаності в цьому світі, і це все ще інформує мою роботу.

Резюме Гульшана Хана

Гульшан Хан. Фотографія: Зубайр Садер

Народився: Квазулу-Натал, Південна Африка, 1983.
Навчений: Ринковий фотосестер, Йоганнесбург.
Впливи: Santu Mofokeng, Toni Morrison, Nan Goldin, Bell Hooks, Nina Simon.
Висока точка: “Набуття моєї роботи Національним музеєм Південноафриканського Музею Ізіко. Отримати документальні фотографії нашої громади в публічному архіві – це велика віха для мене, особливо після стільки поколінь стирання”.
Низька точка: “Знаючи, що фотографія не завжди економить або навіть відчутно допомагає людям на моїх зображеннях. Це може вплинути, це може перемістити серця, це іноді може вплинути на політику або зібрати кошти на справу. Але в основному це не врятує людей, які поділилися своїми історіями”.
Верхня порада: “Рухайтеся з емпатією та добротою у світі. Спробуйте виходити за межі своїх сліпих плям; це в кінцевому підсумку те, що впливає на ваш кадр”.

Отруєні ф'ючерси? знаходиться в сотнях музею героїнь, Нагворт, Глостершир, до 28 вересня

Гаряче цього тижня

Емулятори мобільних консолей: APS3E

Емулятор APS3E - це рідне емуляційне рішення PlayStation 3...

Важливість управління вашою SEO -стратегією безпечно

Оскільки SEO схиляється до AI, власники сайтів більше потребують...

Керні Фінансовий внесок у поправки Виконавчий пенсійний план

Впевнено інвестування починається тут:Останнє оголошення виходить від Kearny Financial...

Теми

Емулятори мобільних консолей: APS3E

Емулятор APS3E - це рідне емуляційне рішення PlayStation 3...

Важливість управління вашою SEO -стратегією безпечно

Оскільки SEO схиляється до AI, власники сайтів більше потребують...

Керні Фінансовий внесок у поправки Виконавчий пенсійний план

Впевнено інвестування починається тут:Останнє оголошення виходить від Kearny Financial...

TBN представляє безкоштовні інструменти AI для операторів Motorcoach

TBN (автобусна мережа) запустила TBNAI, набір інструментів, що працюють...

Роль великих мовних моделей у керуванні юридичними інноваціями | Корнерстоні дослідження

Інновації в юридичній галузі особливо складні, оскільки очікування точності...