Аналіз 120 000 ключових слів на 22 веб-сайтах, проведений DemandSphere і Botify, виявив, що огляди AI присутні майже в половині результатів пошуку. Крім того, AI Overviews також займає 48% екрана мобільних результатів. Огляди AI можуть з’являтися 60% часу під час звичайного пошуку та займати 76% екрана мобільного пристрою, що ускладнює доступ до інших веб-сайтів і списків. 75% AI Overviews походять із дванадцяти найпопулярніших сторінок, тому для того, щоб отримати функції в AI Overviews, важливо підвищити рейтинг сторінки в Google.
Дослідження також виявило нову тенденцію серед користувачів, коли вони знаходять те, що шукали, не натискаючи на посилання в 60% випадків. Це називається пошук без кліків, і, схоже, це вплине на багато компаній. Дослідження також виявило деякі унікальні моделі пошуку. Одне з них полягало в тому, що 55% оглядів AI запускаються, коли в Google шукають ключові слова під 1000 пошукових запитів на місяць. Ключові слова, що містять більше п’яти слів, спричиняють появу AI Overviews у 73,6% випадків, тоді як запити з рекламними намірами запускають AI Overviews у 19,4% випадків. У 58,7% випадків огляди AI з’являлися в результаті інформаційних запитів.

Незалежно від того, наскільки добре оптимізовані ваші веб-сайти, якщо вони не знаходяться в полі індексу Google, шанси на те, що вони з’являться в оглядах AI, дуже низькі. Близько 50% сторінок у Google мають проблеми зі скануванням, тоді як 20% сторінок у Bing мають таку ж проблему. Якщо ваш вміст має вищу якість і може точно відповідати підсумку, створеному штучним інтелектом, це може сприяти кращій видимості в результатах пошуку штучного інтелекту. Компанії можуть перевірити якість і релевантність свого вмісту за допомогою косинусного аналізу подібності.
Дослідження є дуже корисним для компаній, які хочуть розробляти свої стратегії на основі AI Overviews. Їм слід уважно виміряти SERP, щоб виміряти їх справжню органічну видимість, а також проаналізувати подібність між вмістом їхньої сторінки та підсумком AI Overviews. Найвищим пріоритетом для сторінок має бути потрапляння до 12 найкращих результатів пошуку Google, щоб їх можна було відображати в оглядах AI. Потужне оптимізацію пошукових систем (SEO) — це суттєвий фактор, що змінює ефективність продукту, а розробка потужнішої стратегії пошуку зі штучним інтелектом допоможе вашій сторінці значно розростатися. Не йдіть на компроміс щодо вмісту та якості сторінки й уважно вивчіть політику Google щодо рейтингу веб-сайтів і оглядів AI.
Читайте далі: VPN борються, оскільки Росія запроваджує інтернет-цензуру в ключових регіонах
