Opelousas – Якщо у вас коли -небудь був зруйнований день, знайшовши квиток на швидкість після проїзду через Opelousas – ви не самотні. Але ось що змінюється … і що ні.
Новий законопроект, що прямує до столу губернатора, може заборонити використання камер швидкості в містах та містах Луїзіани – обмеження камер лише чітко відзначеними шкільними зонами. Однак, завдяки поправці в останню хвилину, Опелоса може бути єдиним містом у всьому штаті, де ці камери можуть продовжувати працювати як завжди на кількох вулицях міста.
Законопроект Сенату 99 зробить це злочином – зловживанням на посаді – для муніципалітетів продовжувати використовувати камери швидкості за межами шкільних зон або районів червоного світла. Але державний представник Дастін Міллер, який представляє Опелусу, додав поправку до законопроекту, який фактично звільняє його рідне місто.
Відповідно до поправки, заборона не застосовуватиметься до міст із населенням від 15 000 до 16 000 парафій у менше 90 000 людей. Єдине місто, яке відповідає цим точним критеріям, – це Opelousas, яке має населення 15176, повідомляє Бюро перепису США.
Цей крок викликав сильну думку з боку громади.
Водій Тревіс Уорд каже, що він не шанувальник камер швидкості.
“Їм потрібно позбутися від них, тому що я не надто дбаю, щоб отримати квитки на пошту. Я вже отримую достатньо квитків”, – сказав він.
Гері Андрус, який працює в місцевій компанії Ride Share, повторив те саме розчарування:
“Це не прийнятно. Це слід заборонити … якщо ви коли -небудь надішлете мені одного в моєму особистому транспортному засобі, ви найкраще вірите, що не отримаєте відповіді”.
Андрус підтримує виконання камер у шкільних зонах, але каже, що квитки за межами цих районів повинні здійснювати офіцери на вулиці.
“Тепер це не справедливо. Але коли мова йде про шкільні зони, так, я згоден з ними певною мірою – я просто відчуваю, що вам все одно потрібен офіцер, щоб написати квитки”.
Начальник поліції Опелуса Грейг Леблан захищає систему, кажучи, що це питання громадської безпеки – та стратегії.
“Це все про громадську безпеку, – сказав Леблан. – Коли у вас є місто, яке бореться з насильницьким злочином, ви повинні стати винахідливими з робочою силою, яку у вас є. У нас просто не було робочої сили, щоб поставити офіцерів на вулиці, щоб керувати трафіком”.
Головний Леблан каже, що камери швидкості допомагають зменшити швидкість, дозволяючи офіцерам зосередитись на більш актуальних проблемах злочинів, особливо в районах високого руху, таких як Центр міста Опелоса та Ландрі-стріт.
“Якщо ви дотримуєтесь обмеження швидкості, це навіть не викликає занепокоєння”, – сказав Леблан.
За словами міських чиновників, ви повинні подорожувати 12 миль на годину над обмеженням швидкості, щоб отримати цитування від камер швидкості.
Важливо зазначити, що законопроект Сенату 99 не усуває камери швидкісних дорожніх рук, а регулює їх лише до шкільних зон. Всі камери швидкості в шкільній зоні все ще будуть працювати в штаті Луїзіана. Тим часом в Opelousas камери швидкості працюватимуть у шкільних зонах та поза нею, щоб контролювати трафік та сприяти громадській безпеці.
Тема знову буде обговорюватися на засіданні міської ради у вівторок, де виконання швидкості камери на порядку денному.
Якщо ви хочете дізнатися більше про законопроект про Сенат 99, ви можете натиснути тут.
Щоб прочитати поправки представника держави Дастіна Міллера до рахунку, натисніть тут.