Споживачі США зігріваються до генеративного ШІ і все частіше спираються на інструменти, що працюють на AI, для покращення досвіду покупок в Інтернеті. Незважаючи на прискорення у прийнятті, проте 85% покупців все ще мають занепокоєння щодо конфіденційності, галюцинації ШІ та надмірного використання ШІ.
У опитуванні 1224 покупців США Omnisend встановив, що 59% споживачів використовують такі інструменти, як Chatgpt для покупок в Інтернеті, і що лише 32% респондентів відчувають неохоче, щоб технологія допомогла полегшити транзакції порівняно з 66%, які відчували те саме в лютому.
За словами Марті Бауера, експерта з електронної комерції в Omnisend, ця зміна може бути віднесена до того, що люди з часом ознайомилися з технологією – і що самі інструменти вдосконалюються.
“Сторове, наскільки вони хороші”, – каже Марті Бауер. “Вони особисті, вже не робототехнічні, тому людям стає комфортніше”.
Перш за все, покупці використовують Gen AI для досліджень продуктів (57% респондентів), 25% кажуть, що це корисніше, ніж пошук Google. Інші популярні використання включають персоналізовані рекомендації (45%) та пошук угод (40%).
Оскільки більше покупців використовують AI для дослідницьких продуктів, відкриття швидко змінюється. Бауер закликає маркетологів максимально використовувати цю тенденцію, оптимізуючи вміст для пошуку, керованого AI, захоплення зворотного зв’язку та забезпечуючи, щоб відгуки клієнтів є загальнодоступними та індексаційними, щоб AI міг їх знайти та використовувати їх як паливо.
“Скейт туди, де знаходиться шайба—[gen AI] Там, де походить пошук,-радить Бауер. “Якщо хтось робить покупку, переконайтеся, що ви просите відгуки в подальших електронних листах. Це соціальний доказ на веб -сайті, але таємний соус полягає в тому, що вони загальнодоступні, що спливають як пошук, так і ген АІ ».
Оскільки впровадження AI не показує жодних ознак уповільнення, Бауер рекомендує брендам відстежувати реферали AI-SURFACK як KPI, вимірюючи кількість потенційних клієнтів з інструментів і де команди можуть оптимізувати.
Хоча маркетологи повинні включати оптимізацію для генеративного ШІ у свої стратегії, є кілька міркувань, про які слід знати:
- AI втома. У той час як 26% респондентів висловили занепокоєння щодо надмірного використання ШІ в електронній комерції, Бауер каже, що ця технологія не зникає найближчим часом. Покупці колективно стали менш неохоче використовувати AI для покупок в Інтернеті протягом останніх шести місяців, і Бауер очікує, що ця тенденція продовжиться, коли ми рухаємось далі в майбутнє.
- Проблеми конфіденційності. Що стосується використання ШІ, споживачі найбільше переживають за конфіденційність та безпеку даних (43% респондентів). Щоб запевнити ці проблеми, Бауер каже, що маркетологи завжди повинні надавати користувачам можливість відмовитися від використання AI, що встановлює та посилює довіру. Якщо AI збирається додати елементи до кошика, наприклад, надайте користувачеві можливість відмовитись або затвердити дію. У той же час він рекомендує бренди розкривати, коли вони використовують AI; Якщо відвідувачі веб -сайту вітають чат, просто дайте їм знати, що він працює від AI (і полегшує їх перейти на людину, якщо вони віддають перевагу). Бауер також застерігає від використання даних клієнтів для підготовки моделей AI. “Ви абсолютно не можете робити подібні речі”, – попереджає він.
На додаток до цих проблем, респонденти також обережно ставились до того, що AI неправильно тлумачило їхні уподобання (37%) та надавши невідповідні рекомендації (35%).
Хоча Бауер очікує, що AI буде брати участь у все більшій мірі подорожі клієнтів з часом, люди все одно відіграватимуть важливу роль у продажах, а зокрема продажі B2B. “Взаємодія людини завжди буде важливою в останній милі”.