- На цьому тижні T-Mobile вилучив корону мобільної мережі
- Але якщо це не обережно, лояльні клієнти суперників налаштують це
- Напевно, Verizon налаштовує його, стверджуючи, що тести на приводі є більш значущими, ніж методологія T-Mobile
Bravado на цьому тижні виступила на повній мірі, коли керівники T-Mobile вийшли на сцену, щоб оголосити перемогу в мережі на основі найкращої нагороди мобільної мережі від Ookla. Або, як висловив новоспечений прес-секретар T-Mobile Біллі Боб Торнтон: деякі фантазійні експерти зробили “велику стару мережеву тест”, який показав мережу T-Mobile,-це найкраща, витісняючи давній мережевий правитель Verizon і відкривши велику стару банку Whoop.
Божевільний, як це може звучати, це було не завжди впевнено, що T-Mobile збирається зробити такий величезний публічний прояв самовираження. Під час великої події T-Mobile президент та генеральний директор Майк Сіверт заявив, що він та його команда “зайняли хвилину”, перш ніж вони вирішили дуже публічно претендувати на загальне лідерство в мережі-не лише в 5G. Вони побоювалися, що люди можуть скласти враження, що T-Mobile здійснюється вдосконалюючи свою мережу, коли навпаки.
Але є ще одна причина, що лідерство T-Mobile може вагатися, щоб увійти в розповідь про верховенство верховенства мережі: упередженість підтвердження. Це тенденція людей до тлумачення нових доказів як підтвердження їх існуючих переконань чи теорій.
Ось, як давній галузевий аналітик та засновник Recon Analytics Роджер Ентнер сказав:
“Клієнти, які сприймають до [network] Повідомлення вже почуло, – сказав він лютим. – Тоді є сегмент, який повністю налаштовує це. Люди, які тривалий час знаходяться зі своїм носієм, не сприймають це, і чим більше ви забиваєте його, тим гірше це насправді ».
Іншими словами, люди, як правило, вибирають свого постачальника мобільних мереж, оскільки вони вважають, що він пропонує найкращу послугу, де вони живуть, працюють та грають. Взагалі кажучи, люди не люблять, щоб їм кажуть, що вони помиляються. Якщо перевізник, як, скажімо, T-Mobile, молотить додому, що вони зробили неправильний вибір, ці споживачі будуть сильніше вниз з AT&T або Verizon.
“Я думаю, що T Mobile намагається пройти цю тонку лінію нападу на Verizon, сказавши:” Ей, ми раніше були найгіршими, і Verizon був найкращим, але зараз ми найкращими “. Тут вони намагаються нанести дуже тонку голку.
Verizon: Ми все ще Топи
Для запису, Verizon не купує те, що продає T-Mobile, кажучи, що методологія краудсорсингу, що використовується OOKLA для визначення якості мережі, є сумнівною і часто призводить до неточних або упереджених результатів.
“Відсутність контролю даних, потенціал упередженості та проблеми конфіденційності означають, що він не може замінити більш жорстке, контрольоване тестування на поглиблену оптимізацію мережі”,-заявив прес-секретар Verizon Fierce.
“Rootmetrics, з його суворою, науковою методологією та контрольованим тестуванням приводу, забезпечує більш надійні та поглиблені дані про продуктивність мережі порівняно з краудсорсингом. Згідно з останніми звітами,” Rootmetrics “зробив висновок, що Verizon має найнадійнішу мережу 5G”,-підсумував прес-секретар.
Sievert передбачив перевагу суперників до RootMetrics, попереджаючи, що ми побачимо “трохи спроби обдуману”, почувши претензії мережі T-Mobile. Він не повністю знизив тести на приводі Rootmetrics, але підкреслив, що вони обмежені в обсязі і покладаються на мінімальну кількість користувачів проти мільйонів точок даних, які аналізує OOKLA.
T-Mobile переговори про висвітлення
Керівники T-Mobile вільно визнають, що мережа T-Mobile була мертвою останнім, перш ніж вона придбала 600 МГц та дорогоцінний спектр Sprint 2,5 ГГц в епоху 5G. З тих пір це зробило величезний прогрес у покритті, швидкості, затримці та багатьох інших мережевих показниках. Тим не менш, деякі люди все ще могли сприймати Verizon як перевагу, особливо в сільській місцевості, через його величезну мережу 4G LTE.
Fierce запитав керівників T-Mobile про це в телефонному інтерв'ю на початку цього тижня.
Президент T-Mobile з технологій ULF Ewaldsson заявив, що в деяких сферах, де T-Mobile не має найбільшого висвітлення, він покладається на “неймовірно хороші” роумінгові угоди з іншими перевізниками. Крім цього, справедливо сказати, що наземне висвітлення T-Mobile нарівні з Verizon.
Президент T-Mobile з маркетингу, стратегії та продуктів Майк Кац повторив ці настрої, заявивши, що наземна мережа, що клієнти T-Mobile мають доступ, з точки зору кількості квадратних миль, охоплених у США, по суті, те саме, що і Верізон.
“Чи означає це, що там будуть місця, де працює наземна мережа Verizon, а T-Mobile-це не?
Справжній кікер-T-Mobile усуне безліч наземних мертвих зон, коли він запускає T-Sutellite, послугу мобільного та супутника, який він створений за допомогою Starlink. T-Mobile вже має 1,8 мільйона клієнтів, які підписалися на це напередодні офіційного комерційного запуску 23 липня.
T-Mobile Execs продовжує говорити, що вони на пару років попереду змагань, і вони прагнуть зберегти це таким чином. Розраховуйте почути більше про це в ще більш великому масштабі вперед.
“Ви збираєтеся побачити все, про що ми говоримо відтепер, буде різним, тому що ми вирішили охопити це мережеве лідерство, яке було багато, багато років у створенні та зробити його центральним у наших комунікаціях з сьогоднішнього вперед”, – пообіцяв Сіверт.