Минулого тижня SEOS Eagle Oode помітив звичну схему, що виникає на сторінках купонів у Європі.
Газетні сайти, що розміщують купонні сторінки, зникали від результатів пошуку Google, здавалося б, протягом ночі. Їх загальний трафік теж зменшувався.
Безперечно, це було позначкою оновлення зловживання репутацією сайту Google.
Минулого року оновлення класифікувало цей вид постачальника купонів як “спам”. Швидко він націлив на ряд масових гравців у просторі Великобританія і Нас.
Європейські сайти входять у перехрестя
Тепер оновлення продовжує свою репресію по всій світовій партнерській купонній спільнотах.
Лаура Чіоокіора, керівник SEO в мережі Bravo Savings, позначений Зникнення основних постачальників купонів з результатів пошуку Італії на X, а потім поділило скріншот, що показує те саме, що відбувається в Іспанії.


Один із коментаторів відповів: “Я можу підтвердити, що одна з найбільших спортивних газет в Італії мала свою спортивну секцію/азартні ігри, заборонені від SERPS. Вони називають це партнерством, ми називаємо це паразитем SEO / репутацією сайту “.
Експерт SEO Глен Гейб поділився Два скріншоти Порівняння результатів пошуку французьких для “коду LEGO” у грудні 2024 року та січня 2025 року.


У першому кілька газетних сайтів сидять на вершині результатів: Le Monde, Le Figaro та Le Nouvel Obs.
В останньому ці сайти ніде не видно, замінені головним чином на сайті роздрібної торгівлі.
Гейб також поділився Кілька скріншоти Показуючи демізингу трафіку купонних сайтів в ЄС.
Вчора оновлення поширилося на видавців Німеччини.
Seo südwest поділився новинами до X, що новинні сайти, що розміщують сторонні купонні сторінки SERPS, були відсутні у SERPS.
Чіокіора відповів зображення З усіх тих, хто потрапив, включаючи фокус, Bild, Chip та інші.
Гейб відповідав більшою кількістю доказів того, що трафік видавців зазнав краху цього тижня.
Сьогодні Гейб поділився оновленням про LinkedIn, заявивши, що краплі “великі”. Він вважає, що ми зараз перебуваємо на другому етапі ручних дій Google проти європейських сайтів.
