...
Субота, 1 Листопада, 2025
9.3 C
Kyiv

Подорож Брендона Сальталамакхія

Офіс Брендона Сальталамакхії, прикрашений сліпучою колекцією ретро -ігрової атрибутики, пропонує уявлення про пристрасті, які керували його професійним життям.

У цьому інтерв'ю з Saltalamacchia ви дізнаєтесь про його скромні початки як незалежного видавця для навігації по лабіринтних викликах SEO у світі Google.

Ранні дні: фургон та мрія

Набіг Saltalamacchia в незалежному видавництві розпочався в 2017 році, працюючи на повний робочий день для майбутнього видавництва. Самоописаний «новачок» в SEO та контент-маркетинг, він скерував свою любов до Camper Vans у невеликий проект пристрасті-веб-сайт, присвячений Van Life.

“Це було трохи горщика на колесах”, – сказав Сальталамакхія, згадуючи свій перший фургон -фургон, – але ми з цим весело розважалися “.

Цей веб -сайт, побудований на чистому ентузіазмі та цікавості, потрапив на очі покупця в 2019 році. Продаж дозволив Saltalamacchia спрямовуватися на свою справжню пристрасть: ретро -ігри.

Ретро Додо народився як особистий проект, поєднуючи вміст Сальталамакхії для створення контенту зі своєю любов'ю до класичних ігор.

“Я почав писати про речі, які мені подобалися, і роз'єднати хлопчики гри [on YouTube]- сказав він.

Невдовзі, перш ніж сайт почав набирати тягу, підживлюється справжнім ентузіазмом Saltalamacchia та простою, прямолінійною стратегією вмісту.

Побудова ретро Додо: від пристрасті до бізнесу

Ретро Додо постійно зростав від свого створення, частково завдяки готовності Сальталамакхії експериментувати з SEO та соціальними медіа.

“Я встановив плагін Yoast SEO і переконався, що кожна дрібниця зелена”, – сказав він.

У той час як Saltalamacchia зізнався, що дотримується деяких помилкових порад щодо SEO на початку, сайт процвітав через його справжність та відданість служінню своїй нішній аудиторії.

До 2021 року ретро Додо перетворився на повноцінну медіа-компанію з командою з шести, що створює щоденний вміст, відгуки про відео та навіть книги. На піку він досяг близько 2 мільйонів читачів

“Мій [Google] Пошук консолі сказав: “Вітаємо, ви отримали 1 мільйон органічних результатів у травні [2023]- сказав Сальталамакхія.

Успіх сайту принесло співпрацю з основними брендами та визнанням від впливових людей, таких як Кейсі Нейстат, які запросили Сальталамакхію до Нью -Йорка, щоб обговорити свою спільну любов до ретро -ігор.

Однак під поверхнею успіху Ретро Додо лежить нестабільна залежність від органічного пошукового руху – вразливість, яка незабаром буде викрита.

Алгоритм алгоритму Google

У вересні 2023 року Google у вересні 2023 року в умовах вмісту надіслав ударні хвилі через світ SEO та вплинуло на багатьох інших незалежних видавців. Для ретро Додо вплив був руйнівним.

“Ми втратили близько 85% нашого трафіку”, – сказав Сальталамакхія. “Це відчувало … як ти майже плаваєш, і хтось поклав на ноги велику вагу, і це просто тягне тебе і тягнеш, і ти нічого не можеш зробити”.

Початковий оптимізм Saltalamacchia поступився місцем реальності, коли місяці минули без одужання.

“Я спробував майже все”, – сказав він, детально описуючи спроби покращити швидкість сайту, вдосконалити вміст та дотримуватися порад консультантів SEO. Незважаючи на свої зусилля, Ретро Додо залишався по суті невидимальним у Google.

Досвід приніс Saltalamacchia віч-на-віч із представниками Google, включаючи пошукові зв’язки Денні Салліван. Поки зустріч запропонувала платформу для поділу своїх розчарувань, вона в кінцевому підсумку мало на шляху до діючих рішень.

“Денні сказав мені:” Продовжуйте робити те, що робите. Ваш сайт чудовий. Я не бачу з цим нічого поганого “. Що я хотів би, щоб він ніколи не говорив про це мені чесно, тому що ви майже хочете знайти щось не так, щоб Сніп », – сказав Сальталамакхія.

Відновлення та нова глава

Зіткнувшись із зменшенням трафіку та підвищенням фінансового тиску, Saltalamacchia прийняв складні рішення, зменшуючи свою команду та масштабуючи операції. Тим не менш, основна спільнота Ретро Додо залишалася лояльною, і Сальталамакхія відмовилася відмовлятися від свого бачення.

«Нам дуже пощастило мати досить велику спільноту та багато людей, які повертаються до нашої роботи, щоб прочитати, особливо новини та відгуки. Ми досить добре відомі в нашій ніші за це. Отже, ми все ще вигідні, ми, безумовно, ніде не поблизу того, що ми робили », – сказав Сальталамакхія.

Ретро Додо спрямовується на відеоконтент, преміум -членство та створює власні продукти та події.

Перехід Ретро Додо до платформи Ghost відображає більш широку зміну фокусу: створення стійкого, якісного цифрового журналу для любителів ретро-ігор.

Одночасно Saltalamacchia розпочав нове підприємство з Kagi, оплачуваною пошуковою системою без реклами, розробленою для визначення пріоритетності досвіду користувачів перед доходами реклами.

“Кагі [is] Намагаючись гуманізувати мережу », – сказав він. “Ніяких оголошень, ні відстеження … моя повна увага приділяється зробити Кагі чудовим середовищем та допомагати незалежними видавцями та допомагати сім'ям шукати без відволікань”.

У своїй ролі консультанта, Saltalamacchia хоче допомогти Kagi Champion незалежним видавцям та переосмислити онлайн -пошуковий ландшафт.

Уроки для творців

Подорож Saltalamacchia пропонує цінну інформацію для починаючих творців та незалежних видавців.

«Люди насправді більше не ведуть блогів, якщо вони не дуже пристрасно ставляться до цієї теми. Отже, я думаю, що творці збираються переїхати на YouTube, хоча це так само конкурентоспроможно », – сказав Сальталамакхія. “Єдині люди, які все ще роблять це і все ще виживають, – це ті, хто має справжню пристрасть до ніш, які вони висвітлюють”.

Google змінив гру для незалежних творців. Отже, яка його порада для творців у цю епоху, коли ми спостерігаємо за Enshittification Google? Зосередьтеся на створенні виняткового контенту на рівні преміум-класу та побудові справжніх стосунків зі своєю аудиторією.

Що далі?

Для Saltalamacchia майбутнє – це поєднання ностальгії та інновацій.

З еволюцією Ретро Додо та його роботою в Казі, він готовий зробити тривалий вплив на ретро -ігрову спільноту та пошуковий ландшафт.

“Google та YouTube є [basically] те саме. А економіка творців на YouTube є феноменальною. … Існує дійсно хороший фінансовий стимул для створення чудового контенту та створення спільноти, яка вас підтримує.

«Тоді як Google просто знищує блоги, праворуч та центр. Мене дійсно благає, як пошукова команда зробила це так неправильно, коли команда YouTube створила таке фантастичне середовище, щоб навчитися поінформовувати, щоб розважати себе та створити потенційний чудовий контент -бізнес. Тож я думаю, що саме там творці збираються переїхати ».

Як Сальталамакхія дивиться в майбутнє, одне здається певним: це далеко не гра.

Ніколи не пропустіть нове відео. Підпишіться на канал YouTube Земля пошукової системи.

Гаряче цього тижня

Теми

Кандидати в міську раду оскаржують інформацію про сварку біля місця голосування в Толедо

Депутатів викликали після повідомлення про протистояння. Роберт Паскер заперечує...

Завжди заряджати телефон шкідливо для акумулятора? Apple, Samsung і Google беруть участь

Був час, коли користувачів смартфонів попереджали не залишати свої...

Як працює агент ШІ з патентних досліджень, хто може використовувати

Замість складного пошуку патентів за ключовими словами, користувачі можуть...

Рада малого бізнесу та підприємництва

Рієва Лесонскі – Минулого тижня ми обговорювали, як споживачі планують...