Одна з найдавніших компаній з розповсюдження електронної комерції на ринку буде продовжувати перевезення з Райдером
Споживачі США отримують економію витрат до швидкості доставки, оскільки інфляція продовжує формувати поведінку покупок, згідно з 11 -м річним дослідженням споживачів Ryder Inc.
Він базував опитування на трьох загальнодержавних опитуваннях, які він проводився на початку 2025 року. Райдер виявив, що 94% покупців надають пріоритет нагородження за гроші, такі як безкоштовна доставка, знижки або безкоштовна віддача. Безкоштовна доставка залишалася найсильнішим стимулом, обраним 76% респондентів – порівняно з 71% минулого року. Знижки слідували на 64%, а 31% вказали на безкоштовну віддачу.
Швидкість, як тільки центральна точка продажу в Інтернеті, втрачає тягу. Лише 15% споживачів заявили, що доставка за два дні або менше має значення найбільше, що знизилося з 20% року тому. Навпаки, запланована доставка – можливість вибрати конкретну дату – майже вдвічі збільшилася з 2023 року.
“Прогнозування попиту стало складніше в сучасному кліматі”,-сказав Джефф Волпов, старший віце-президент електронної комерції Райдера. “Але одне зрозуміло: покупці, що знаходяться в витратах, керують роздрібними торговцями, щоб забезпечити гнучкість та цінність”.
Райдер знаходить витрати, заощадження є першочерговим завданням
Підвищення цін підштовхує покупців до порівняння покупок. Половина (48%) сказали, що зараз частіше порівнюють ціни, порівняно з 43%, які повідомили, що просто купувати менше. Протягом 2024 року відпустки 75% споживачів порівняли ціни перед покупками.
Плата за доставку також впливає на трафік магазину. Третина респондентів заявила, що в 2024 році вони покуповували в магазинах, щоб уникнути витрат на доставку. Серед тих, хто використовував пікап у магазині, 71% цитують ту саму причину-на вісім очок за рік раніше.
Хоча терміновість залишається фактором-29% покупців свят у минулому році використовували пікап у магазині, оскільки він був швидшим, ніж доставка-більш широка зміна спрямована на гнучкість. Більше половини (54%) споживачів тепер вважають за краще повертати покупки в Інтернеті в магазинах, за словами Райдера, який вважає, що Райдер твердо встановлений.
Покупці планують поширити покупки через канали цього сезону свят. Райдер виявив, що 74% купуватимуть у фізичних магазинах, 73% на інтернет -ринках, 70% на веб -сайтах роздрібної торгівлі, 50% через додатки магазинів та 23% на ринках соціальних медіа.
Половина (44%) також заявила, що очікують скоротити витрати на відпустку цього року, підкреслюючи витяг знижок та акцій.
“У сучасному економічному кліматі надійна інтеграція Omnichannel є незамінною”, – сказав Волпов. “Роздрібні торговці, які поєднують економію витрат з безшовними покупками, будуть найкращими для конкуренції”.
Райдер, що базується в Маямі, – це логістика, транспортування та постачальник електронної комерції, що обслуговує бренди та роздрібні торговці по всій країні.
Зареєструватися
Зареєструйтесь на безкоштовна підписка на цифрову комерцію 360 B2B News. Він охоплює технологічні та бізнес -тенденції у зростаючій галузі електронної комерції B2B. Зверніться mark@digitalcommerce360.com. Слідкуйте за ним у Twitter @MarkBrohan. Слідкуйте за нами на LinkedIn, X (раніше Twitter)Facebook та YouTube.
Улюблений