Основні страховики в країні обіцяють масштабувати назад та покращити широко зневірену практику, що призводить до затримки та ускладнень догляду.
UnitedHealthcare, AETNA та десятки інших страховиків CVS Health заявляють, що планують зменшити обсяг претензій на охорону здоров'я, що підлягають попередньому дозволу, стандартизувати частини процесу та розширити відповіді, виконані в режимі реального часу.
Попередня авторизація означає, що страховики потребують схвалення, перш ніж вони висвітлюють медичну допомогу, рецепт або послугу, як екзаменація візуалізації. Страховики кажуть, що вони роблять це для захисту від надмірного використання догляду та для того, щоб пацієнти отримували правильне лікування.
Але лікарі кажуть затримки. З смертельна стрілянина У грудні генеральний директор UnitedHealthcare Брайан Томпсон спонукав до багатьох людей Введіть свої розчарування з питаннями висвітлення, як попередня авторизація.
AP Audio: Страховики охорони здоров’я обіцяють покращити огляди покриття, які підказують затримки та скарги
Кореспондент AP Джулі Уокер повідомляє, що страховики охорони здоров’я обіцяють покращити огляди покриття, які підказують затримки та скарги.
Основні страховики охорони здоров’я пообіцяли переробити процес, навантажений документами раніше, але мало що змінилося.
Доктор Мехмет Оз, який зараз здійснює нагляд за центрами Medicare та Medicaid, заявив у понеділок, що страховики мотивовані зробити щось прилипнути цього разу.
“На вулицях насильство над цим”, – сказав Оз під час прес -конференції в понеділок, години після зустрічі з більшості основних страховиків США. “Американці засмучені з цього приводу”.
Страховики заявили в понеділок, що до кінця наступного року вони стандартизують електронний попередній дозвіл, щоб допомогти прискорити процес. Вони зменшать обсяг претензій, що підлягають попередньому дозволу на медичну допомогу, і вони будуть вшанувати попередні вимоги попереднього страховика за вікно часу після того, як хтось перемикає плани.
Вони також планують розширити кількість відповідей у режимі реального часу, і вони кажуть, що вони забезпечать, що претензії, відмовляються з клінічних причин, продовжуватимуть огляд “медичних працівників”. Але вони не обіцяли, що ці рецензенти будуть в тій же спеціальності, що і лікар, що лікується, загальна скарга лікарів.
Страховики пообіцяли добровільно внести зміни, але Оз сказав, що адміністрація Трампа буде вивчити положення, якщо прогрес не досягнуто.
“Ви це виправите або ми збираємось це виправити”, – сказав Оз.
Дослідники кажуть, що попередня авторизація зростала більш поширеними, оскільки витрати на догляд піднялися, особливо для препаратів, що відпускаються за рецептом, лабораторним тестуванням, фізичною терапією та обстеженнями візуалізації.
“Ми начебто в пастці між доглядом недоступною, а потім ці нефінансові бар'єри та адміністративні тягаря, що гірші”, – сказала Майкл Енн Кайл, доцент Університету Пенсільванії, який вивчає, як пацієнти отримують доступ до догляду.
Майже всі клієнти планів Medicare Advantage, приватна версія програми федерального уряду Medicare, потребує попереднього дозволу на деякі послуги, особливо дорогої допомоги, як -от лікарняних перебування, Організація досліджень політики охорони здоров’я, яка виявила у дослідженні претензій 2023 року. Дослідження також виявило, що страховики спростували близько 6% усіх запитів.
Доктор Ешлі Сумралл з Шарлотти, штат Північна Кароліна, каже, що спостерігала збільшення попередніх дозволів, необхідних для звичайних іспитів, таких як МРТ. Онколог, який лікує пухлини мозку, Сумралл сказав, що ці образи мають вирішальне значення для лікарів, щоб визначити, чи працює лікування та планувати наступні кроки.
Лікарі кажуть, що затримки запитів, які в кінцевому підсумку затверджені або відхилення від покриття, можуть завдати шкоди пацієнтам, даючи захворювання на прогрес безлікованого. Вони також можуть посилити занепокоєння у пацієнтів, які хочуть знати, чи перестала їх пухлина зростати, і якщо страхування покриє сканування.
“Існує термін, який ми використовуємо під назвою” Scancsiety “, і це дуже реально”, – сказав Сумралл, член Асоціації з питань волонтерського лідерства клінічної онкології.
Різні форми та різноманітні політики попередньої авторизації також ускладнюють процес. Сумралл зазначив, що кожен страховик “має свій спосіб ведення бізнесу”.
“Протягом багатьох років компанії не бажають йти на компроміси, тому я думаю, що будь -який крок у напрямку стандартизації є обнадійливим”, – сказала вона.
Страховики стверджують, що їх обіцянки застосовуватимуться до покриття через роботу або на індивідуальний ринок, а також плани Medicare Advantage та державна та федеральна програма Medicaid.
___
Мерфі повідомив з Індіанаполіса. Сейтс повідомив з Вашингтона, округ Колумбія
___
Департамент охорони здоров’я та науки Associated Press отримує підтримку з боку науково -освітньої медіа -групи Говарда Х'юза та Фонду Роберта Вуда Джонсона. AP несе повну відповідальність за весь вміст.