...
Субота, 12 Липня, 2025
17.6 C
Kyiv

Поради Google щодо найму SEO та червоних прапорів для спостереження

Пошук Google з запису подкасту, обговорений, коли бізнес повинен найняти консультанта SEO та як повинні виглядати показники успіху. Вони також говорили про червоний прапор, на який слід спостерігати, розглядаючи маркетолог пошуку.

Найняти SEO, коли він стає трудомістким

Мартін Сплітт розпочав розмову, запитуючи, в який момент бізнес повинен найняти SEO:

“… Я знаю, що люди наймають агенції та експертів з SEO. Коли ви думаєте, коли ви думаєте, що експерт чи агентство повинні зайти? Які шматочки та шматки, які не так просто робити, поки я займаюся своїм бізнесом, на який я повинен мати експерта?”

Джон відповів, що немає жодного критеріїв або ліній, щоб перехрести, і в цей момент бізнес повинен найняти консультанта. Однак він зазначив, що настає певний момент, коли SEO займає багато часу, і відводить ділову людину від завдань, які безпосередньо пов'язані з веденням свого бізнесу. Це момент, коли наймання консультанта SEO має сенс.

Він сказав:

“Так, я не знаю, чи є там відповідь на один розмір, тому що це трохи схоже на запитання, коли я повинен отримати допомогу до маркетингу, особливо для малого бізнесу.

Ви все робите самостійно. У якийсь момент ти схожий на те, «О, я дуже ненавиджу бухгалтерську діяльність. Я збираюся найняти бухгалтера. У той момент, коли ти схожий на: “Ну, я не ціную всю цю роботу, або я не маю часу на це, але я знаю, що це потрібно зробити”. Це, мабуть, момент, коли ви говорите: “Ну, добре, я наймаю когось для цього”. “

SEO повинен мати вимірювані результати?

Наступним фактором, який вони обговорювали, є вимірюваність результатів. Більше ніж двадцять п’ять років роботи в SEO, один із способів, які низькоякісні SEO постійно вимірювали їх результати,-це кількість запитів, на які займається рейтинг клієнтського сайту. Низькоякісна SEO стягує щомісячного фіксатора та генерує звіт про всі запити, за якими Сайт займає рейтинг у попередні місяці, включаючи запити на сміттєві дурниці.

Поширеним метричним SEO, який використовується для досягнення успіху, є ранжування позицій та трафіку. Ці показники трохи кращі, і більшість SEO погоджуються, що вони мають сенс як міцні показники.

Але ці показники не фіксують справжнього успіху SEO, оскільки ці рейтингові позиції можуть бути для низькоякісних пошукових запитів, які не призводять до того типу трафіку, який перетворює на потенційні клієнти, продажі, прибутки від афілійованих робіт або клацання оголошень.

Можливо, найважливіший показник будь -якого бізнесу повинен використовувати для оцінки ефекту того, що було зроблено для SEO, є те, наскільки більше прибутку приносить дохід. Рейтинг ключових слів та трафік є важливими показниками для вимірювання, але найважливіша метрика – це в кінцевому рахунку бізнес -мета.

Джона Мюллера Google погоджується, оскільки він наводить дохід та результат бізнесу як ключові заходи щодо того, чи працює SEO.

Він пояснив:

“Я думаю, що в SEO це має сенс, коли ти розумієш, що є конкретна цінність у роботі над SEO для свого веб -сайту, де є якийсь бізнес -результат, який виходить з нього, де ти можеш насправді сказати:” Коли я почав займатися SEO для мого веб -сайту, я заробляв набагато більше грошей “або що завгодно, що ця мета полягає в тому

Це один із способів, коли я б подивився на це, де, якщо ви зможете так чи інакше виміряти наслідки роботи SEO, то простіше сказати: “Ну, я вкладу так багато того, щоб хтось інший зробив це для мене”.

Існує трохи проблеми з вимірюванням ефектів SEO. Вплив на продаж або потенційні клієнти з органічного SEO не завжди можна безпосередньо віднести. Люди, одержимі рішеннями, керованими даними, будуть розчаровані, оскільки не завжди можливо безпосередньо віднести перевагу з органічного пошуку. З одного боку, Google приховує дані про направлення з результатів пошуку. На відміну від КПП, де ви можете відстежувати лідерство з клацання реклами до продажу, ви не можете цього зробити за допомогою органічного пошуку.

Тож якщо ви використовуєте збільшення продажів або потенційних клієнтів як метрики, вам доведеться мати можливість хоча б окремо віднести оплачений пошук від заробітку, а потім здогадуватися про решту. Не все може бути керованим даними.

Найміть когось із досвідом

Ще одна річ, яку рекомендували Мюллер та Splitt, – найняти когось, хто має фактичний досвід роботи з SEO. Існує багато кваліфікаційних факторів, які можна додати, включаючи досвід, що монетизує власні веб -сайти, здатність інтерпретувати HTML -код (що корисно для визначення технічних причин для ранжування проблем), схвалень та відгуків. На мою думку, червоний прапор наймає когось із холодного дзвінка.

Джон Мюллер зауважив:

“Хтось, в ідеалі, був би тим, хто має більше досвіду роботи з SEO. Тому що, як власник малого бізнесу, у вас є 500 капелюхів, і ви, мабуть, можете трохи розібратися про кожну з цих речей, але розуміючи всі деталі, що іноді складно”.

Мартін погодився:

“Гаразд. Отже, для цього немає відповіді одного розміру, але ви повинні знайти це місце для себе, коли це має сенс. Гаразд добре. Справедливо”.

Червоний прапор про деякі SEOS

До цього моменту і Мюллер, і Splitt уникали застереження про червоні прапори, на які слід спостерігати, коли наймають SEO. Тут вони перейшли до теми, чого слід уникати, консультуючи обережність щодо пошукових маркетологів, які гарантують результати.

Причиною уникнути таких видів пошукових маркетологів є те, що рейтинг пошуку залежить від широкого спектру факторів, які не знаходяться під контролем SEO. Найбільш, що може зробити SEO, – це узгодити сайт до найкращих практик та просування сайту. Після цього є зовнішні фактори, такі як конкуренти, на які не можуть впливати. Найголовніше, що Google – це система чорної скриньки: ви можете побачити, що відбувається, ви можете спостерігати, що виходить (результати пошуку), але те, що відбувається між ними, приховано. Усі фактори рейтингу пошуку, як -от зовнішні сигнали надійності, мають незрозумілий вплив на результати пошуку.

Ось що сказав Мюллер:

“Одне з речей, на які я б доглядав, – це якщо SEO дає будь -які обіцянки щодо рейтингу чи трафіку з пошуку, це зазвичай червоний прапор, тому що багато речей навколо SEO ви не можете пообіцяти заздалегідь. І, якщо хтось каже:” Я експерт. Я обіцяю, що ви будете займати першими за ці п’ять слів ». Вони не можуть цього зробити.

Слухайте пошук Google з подкасту запису тут:

https://www.youtube.com/watch?v=bkdymfypvl8

Виконане зображення від Shutterstock/Peshkova

Гаряче цього тижня

Новий гібридний гоночний автомобіль забезпечує екологічний приріст, не жертвуючи швидкістю

Інженери Сполучених Штатів розробили доступну систему гібридної інтеграції, яка...

Natterbox запускає інструменти AI, обробляючи 70% випадків підтримки клієнтів

Natterbox, постачальник контактних центрів, що працюють на AI, сьогодні...

Продюсер вмісту соціальних медіа – Південна Африка

Винагорода:Переговорна вартість до компанії Розташування:Кейптаун, Вінберг, ЧелсіВіддалена робота:Дозволена якась...

Нова ера цифрової видимості

Мурад Саліхов - серійний інвестор та прозорливий | Засновник...

Теми

Новий гібридний гоночний автомобіль забезпечує екологічний приріст, не жертвуючи швидкістю

Інженери Сполучених Штатів розробили доступну систему гібридної інтеграції, яка...

Natterbox запускає інструменти AI, обробляючи 70% випадків підтримки клієнтів

Natterbox, постачальник контактних центрів, що працюють на AI, сьогодні...

Продюсер вмісту соціальних медіа – Південна Африка

Винагорода:Переговорна вартість до компанії Розташування:Кейптаун, Вінберг, ЧелсіВіддалена робота:Дозволена якась...

Нова ера цифрової видимості

Мурад Саліхов - серійний інвестор та прозорливий | Засновник...

Представляючи Близнюки з фотографією до можливостей відео

Фото-відео оживляє ваші зображенняЩоб перетворити свої фотографії на відео,...