AI переписує правила відкриття. Бренди, які не в змозі пристосувати ризик, що зникають з результатів пошуку ШІ, тоді як конкуренти, що мають PR, захоплюють прожектор та витрати. Бонні Мосс, президент і засновник, Мохові мережіокреслює, як з’явитися – або зникнути.
Рейтинг SERP та SEO Dominance починають відкидатися, оскільки більше з нас використовують чат -боти та помічники AI, щоб знайти речі в Інтернеті. Пошукові системи AI оцінюють джерела по -різному, ніж традиційні пошукові системи. Вони також повертають результати таким чином, що знижує видимість цих джерел. Наприклад, коли AHREFS проаналізував 75 000 брендів для згадок про огляд Google AI, він виявив, що чверть брендів взагалі не має огляду AI. Насправді вони були невидимими в результатах пошуку ШІ.
Отже, як AI вибирають джерела? Нещодавно Muckrack пробіг півмільйона підказок Gen AI, щоб дізнатися. Проаналізувавши посилання в результатах, понад 89% були зароблені засоби масової інформації та близько половини останніх посилань, що надходили з новин, включаючи основні та галузеві джерела.
Хочете заглибитися? Запитайте у барабана
Зароблена нова потужність медіа в пошуку AI
Оскільки зароблені ЗМІ є спеціальністю PR, тактика PR зараз дає відкриття. Нещодавно зароблені медіа -згадки мають значення більше, ніж власники та спільні засоби масової інформації, тому бренди повинні будувати стосунки з журналістами та довіреними медіа -відділеннями, а не сильно покладатися на веб -сайти SEO, платних медіа чи соціальних медіа.
Сильна стратегія засобів масової інформації виходить за рамки згадок про пресу. Йдеться про будівництво повноважень та довіри, де ваша аудиторія вже проводить час. Це означає, що обмін коментарями експертів у відповідних публікаціях та галузях галузі, публікації керівництва думки, яке позиціонує ваш бренд як надійний голос та приєднання до подкастів або можливостей Q&A для розширення охоплення. Це також означає підтримувати видимість на професійних платформах, таких як LinkedIn через регулярні статті та послідовно керувати вмістом та розповідями в тих сферах, де ви хочете, щоб ваш бренд виділявся.
PR виклик у світі, що скорочується
ПР -експерти вже прискорюють і збільшують ці практики, щоб залишатися видимими. Це тому, що так само, як попит на зароблені ЗМІ збирається вибухнути, медіа -індустрія договорить. Нещодавнє опитування журналістів США виявило, що багато основних областей метро мають “важкий” журналістський дефіцит.
Результат полягає в тому, що репортери та редактори мають менше часу для читання смол та меншої кількості ресурсів для проведення інтерв'ю та створення вмісту, який може згадати ваш бренд. Бренди, які виступили з авторитетними та справжніми розповідями, готовими до медіа та медіа та відповідними статтями, що сприяють, швидше за все, залучають зайнятих репортерів та редакторів.
Чому автентичність має значення більше, ніж ШІ
Ви можете спокуситись використовувати AI, щоб скористатися більш заробленими медіа -можливостями, але це може відступати. Журналісти хочуть справжніх розповідей, які виділяються. Команди PR мають глибокий досвід побудови видів історій, що резонують із засобами масової інформації, тому ваш бренд може одночасно заробляти на згадки медіа та залучати аудиторію.
Відносини теж мають значення. Редактори повинні довіряти, що ваш бренд вчасно доставить відповідні ресурси для своєї розетки. Ось чому важливо інвестувати більше часу у побудову відносин ЗМІ, починаючи якомога швидше і з довгостроковим на увазі.
Оскільки пошук, керований AI, стає нормою, важливо розвивати свої контентні стратегії разом із виїзними засобами масової інформації. Виховуйте настрій у пошуку AI у ваших командах змісту, щоб вони могли розпочати кожен проект з урахуванням виявлення, авторитету та видимості. Структуруйте свій вміст для пошукових систем AI та гарантуйте, що це стосується того, що потребує ваша аудиторія та ваші медіа -зв’язки. І використовуйте цей вміст із PR -діями в основі стратегії видимості вашого бренду.
Запропоновані для вас бюлетені
Щоденний інструктаж
Щоденний
Наздогнати найважливіші історії дня, курації нашої редакційної команди.
Щотижневий маркетинг
П’ятниця
Будьте в курсі кураторного перетравлення найважливіших маркетингових історій та експертних уявлень нашої глобальної команди.
Барабан Інсайдер
Раз на місяць
Дізнайтеся, як поставити до наших редакторів та опублікувати на барабані.
Прийміть мислення на видимість AI
Зараз час інвестувати у ваші PR -ініціативи, щоб ваш бренд міг почати створювати довіру та видимість AI у цьому новому пошуковому ландшафті. Хороша новина полягає в тому, що більшість того, що вам потрібно зробити, є основоположними для хороших PR -стратегій та практик. Ось кілька хороших місць для початку:
-
Зберігайте новини: Послідовно розповсюджувати прес -релізи, використовуючи як дротяні, так і органічні канали, щоб підтримувати видимість, довіру до сигналу та забезпечити, щоб ваш бренд залишався на радіолокаційних журналістах, пошукових системах та системах AI.
-
Створіть вміст, сприятливий до AI: Розробити поширені запитання, публікації в блозі, звіти, POVS та регулярно оновлюються “про” або біо-сторінки, які добре структуровані та оптимізовані, щоб пошукові системи AI могли легко знайти, інтерпретувати та повернути ваш бренд.
-
Зосередьтеся на нішевому авторитеті, а не лише дорожньому русі: робота над заробітком у менших публікаціях з більш залученою аудиторією.
-
Інвестуйте в свої заслужених медіа-стратегій: присвятіть ресурси та час вашим заробленим медіа-кампаніям, або шляхом постійних статей про лідерство, стаючи джерелом медіа для пов’язаних історій та новин, або отримуючи згадки про пресу на сторонніх сайтах.
-
Виховуйте присутність бренду на сторонніх платформах: активно керуйте профілем вашого бренду на оглядах та переліку сайтів, таких як G2, Trustradius, Wikipedia та Crunchbase.
У вашому бренді є інструменти, необхідні для орієнтації на трансформацію пошуку AI. Їх просто більше потребує більше, працюючи швидше і в більш масштабному масштабі, щоб висунути результати пошуку AI, перш ніж конкуренція відійде.
