...
Середа, 15 Жовтня, 2025
7.6 C
Kyiv

Пошук Atlas оголошує про нові функції для агентств

Минулого тижня Search Atlas провів подію, щоб продемонструвати нові можливості та вдосконалення своєї платформи SEO, що полегшує цифровому маркетологу для масштабування SEO та приймати більше клієнтів.

Нові функції дозволяють маркетологам легше обробляти SEO на сторінці та поза сторінкою, оплачувані пошук, вплив та відстежувати видимість LLM, а також масштабувати управління профілем Google Business, і це лише зразок усіх нових функціональних можливостей, що надходять на платформу.

Автоматичне ретаргетинг PPC

Пошук Atlas представив нову нову функцію ретаргетингу в Otto PPC. Ця нова функція розроблена для агентств та рекламодавців, які керують платними медіа. Він спрощує налаштування кампанії з майстром швидкого запуску, який дозволяє відновити відвідувачів сайту, які, на їхню думку, можуть бути запущені за 60 секунд.

Манік Бхан, засновник Search Atlas пояснив:

“Найважче в тому, щоб займатися платним медіа -бізнесом у клієнта – це зробити це справедливим, робити хорошу роботу, правда? Тому що, коли вони отримують клацання, вони платять за це. Найкращий спосіб, коли ви можете показати клієнтську рентабельність на платних засобах масової інформації, – це перенесення. Запустіть кампанію, що відновлюється, відволікаючи трафік, який вони вже мають на своєму веб -сайті.

Ми хотіли мати можливість полегшити для вас це, тому все, що вам потрібно зробити, – це включити його всередині OTTO PPC, і ви зможете провести кампанії Retargeting зараз. Таким чином, у нас є майстер, встановлений для вас – лише кілька клацань, і ви можете запустити кампанію ретаргетингу менше ніж за 60 секунд. Це так просто “.

GBP галактика

Пошук Atlas оголосив про функцію для цифрових маркетологів, які обробляють профілі Google Business для клієнтів. Зараз функція GBP Galactic має підтримку бізнесу (SAB). GBP Galactic пропонує інтеграцію з автоматичним розміщенням соціальних медіа у Facebook та Instagram, плануючи скоро додати більше соціальних мереж.

Бхан пояснив аутопост соціальної мережі:

“Ми дізналися LLM, які вони хочуть побачити вашу інформацію не лише на вашому веб-сайті та профілі GBP, вони хочуть побачити ваші дані на платформах соціальних медіа. Отже, що ми можемо зробити зараз, це, колись, створити наші публікації GBP та публікувати у всіх соціальних мережах, що збільшить вашу видимість у LLMS.

Бхан також поділився своєю мережею цитування:

“Ми також додали підтримку підприємств обслуговування в нашому продукті Citations, тому тепер ви навіть можете створити цитати мережі агрегаторів і ввести себе в мережі агрегаторів для своїх послуг, що займаються послугами … тому що, як правило, ці мережі агрегаторів, вони хочуть адресу. Ми придумали, як це зробити, щоб ми могли вас зайняти без одного. Досить круто.

… Чатгпт, Клод, всі LLMS платять за дані всіх мереж агрегатора. Тож якщо ви хочете поставити свій місцевий бізнес до агрегаторів, а також на всі веб -сайти, агрегатори мережі – це ярлик до того, щоб мати можливість цього та завантажити безпосередньо в чатгпт. “

Видимість LLM

Ще однією корисною особливістю є відстеження видимості LLM та аналіз настроїв. Видимість LLM тепер вимірюється безпосередньо в пошуку атласу. Він також відстежує присутність бренду в Chatgpt, Claude та інших LLMS та здатний визначити тенденції видимості, що перевищують пошук Google.

Розширена мережа прес -релізів

Bhan оголосив, що Signal Genesys, компанія з прес -релізів, яку вони придбали минулого року, розширила свою дистрибуцію до фінансових новин та з місцевою мережею новин.

Бхан прокоментував:

“Мережа фінансових новин коштує колосальних 10 доларів. І тоді мережа новинних медіа коштує близько 20 доларів. Отже, це дійсно економічно вигідно, особливо для агентств. Якщо ви працюєте з клієнтами, і вам потрібно тримати ціни на себе, там є багато маржі для вас.

І ці мережі, зокрема, ми виявили, що в Чатгпті були дуже добре індексовані ».

На сторінці SEO

Цікава функція, запущена в їхньому продукті OTTO, – це модуль під назвою мережа знань домену, який допомагає користувачам у формуванні актуальної актуальності за допомогою семантичного інтерфейсу, просто розмовляйте з ним інструкціями, і вона проаналізує бренд та запропонує структуру теми контенту.

Оновлений плагін WordPress

Їх плагін WordPress був капітальний ремонт, щоб зробити його більш зручним для користувачів. Тепер він включає інсталяцію для одного клацання для підключення WordPress безпосередньо для пошуку атласу, двосторонньої синхронізації, яка зберігає дані OTTO та WordPress синхронізовано в режимі реального часу, і автоматичне виведення, що дозволяє виправити SEO, створені в OTTO безпосередньо в WordPress.

Універсальна інтеграція CMS

Пошук Atlas має на меті стати CMS-Agnostic, здатним інтегруватися з будь-яким веб-сайтом незалежно від CMS для публікації публікацій у блозі та цільових сторінках одним натисканням їх вмісту Genius Feature. Зараз пошук Atlas може працювати з Drupal, HubSpot, Magento, WIX та WordPress. Вони також тестують для інтеграції з Joomla, Shopify та WebFlow. Незабаром вони зможуть інтегруватися з Clickfunnels, Contentful, Duda, Ghost та Salesforce.

Найближче до майбутнього: агент Отто

Агент OTTO представляє майбутнє пошуку агентної революції Атласа, замінюючи традиційні робочі процеси, керовані користувачем, за допомогою команд з природними мовами. Наразі він доступний як бета -програма. Користувачі можуть поговорити з платформою (за допомогою тексту чи голосу), щоб безпосередньо виконувати SEO -дії. Агент OTTO може виконувати дії в кінці: аудит сайтів, виправлення, оптимізація заголовок/мета/зображення, публікації GBP та генерація вмісту.

Проводячи день, слухаючи їхні презентації, стало очевидним, що агент Отто типізував підхід Search Atlas до розробки корисної платформи SEO. Виходячи з SEO -агентства, вони розуміють, що потрібно агенціям, і не чекають, коли конкуренти спочатку роблять справи, вони просто рухаються вперед з функціями, які вони відчувають, що агенції знайдуть корисні.

Агент Отто-це приклад цього перспективного підходу, оскільки він побудований на ідеї, що управління SEO стане агентним, розмовним та автономним.

Я не знав цього багато про пошук Атласа перед відвідуванням заходу, але зараз я краще розумію, чому стільки агентств охоплюють пошук атласу.

Зображення від Shutterstock/Digitala World

Гаряче цього тижня

Чому AI все ще працює на пошуку – і SEO все ще керує шоу

Коли історія маркетингу озирається на 2025 рік, вона відзначить...

Хто є експертом SEO №1 у США

Прес -релізОпубліковано 15 жовтня 2025 рокуУ Сполучених Штатах є...

Торгівля оголосила про запуск поверхні Feedonomics

Нове рішення забезпечує потужні інструменти управління та автоматизації Feedonomics...

Теми

Чому AI все ще працює на пошуку – і SEO все ще керує шоу

Коли історія маркетингу озирається на 2025 рік, вона відзначить...

Хто є експертом SEO №1 у США

Прес -релізОпубліковано 15 жовтня 2025 рокуУ Сполучених Штатах є...

Торгівля оголосила про запуск поверхні Feedonomics

Нове рішення забезпечує потужні інструменти управління та автоматизації Feedonomics...

Голосові та візуальні SEO -тенденції Стартапи в Індії повинні прийняти зараз

Цифровий світ перетворюється швидше, ніж коли -небудь останнім часом,...

I-195 Дартмут-розслідування аварії Дартмута; Оновлення закриття смуг. Жити

Авіакатастрофа на 195 в Дартмуті закриває шосе; FAA розслідуванняДержавна...