Google представив огляди AI у травні 2024 року та
Його фірма,
У минулому Карлос сказав, що слідкував за класикою
“Деякі наші публікації в блозі займаються роками”, – сказав він. “Але зараз, навіть коли наш вміст займає, менше людей клацають”.
З розповсюдженням резюме AI та введенням Google в цьому місяці режиму AI, традиційний SEO, безумовно, розвивається, – сказав Реджі Ферчільд, фінансовий радник та президент фірми з управління багатством
“Це означає, що радникам потрібно отримати більше стратегічних щодо того, де і як вони з’являються”, – сказав він.
Деякі принципи залишаються однаковими
Практика SEO, яка продовжує бути ефективною, – це ті, що встановлюють довіру, сказав Карлос.
“Якщо мене згадують або цитують на авторитетних сайтах, це іноді може висадити мою фірму в резюме AI”, – сказав він.
Основи SEO, включаючи створення цінного та керованого наміром контенту, все ще мають значення,-сказав Ферчільд. Але в сучасному ландшафті лише справді якісний, корисний зміст набирає тяги, сказав він.
“Стара ігрова книга-покладаючись на ключові слова з довгим хвостом або основне повторення фрази-вже недостатньо”,-сказав він.
Детальніше:
Карлос заявив, що його фірма вкладає більше енергії в канали, якими він володіє, включаючи її інформаційний бюлетень з понад 2200 абонентів. Зовсім недавно вони експериментують з відео з короткою формою.
“Ми також тільки почали використовувати рекламу Google, але ми ще не бачили жодних значущих даних про це”, – сказав він.
Мікро націлення та зосередження уваги на результатах урожайності ніші
Поки багато хто сумує за занепадом традиційного SEO, Крістофер Хей, генеральний директор і засновник
“Чи пошкоджує пошук AI наш трафік? Не зовсім”, – сказав він. “Це змінило правила”.
Даніель М. Копп, засновник
Детальніше:
За останні шість-12 місяців Копп заявив, що спостерігає, як трафік веб-сайтів продовжує зростати більш ніж на 20% за рік, незважаючи на зростання вмісту з нульовою кліком та відповідей AI.
“Я підозрюю, що це тому, що моя власна RIA сильно орієнтована на нішею”,-сказав він. “Розмова з колегами з фінансового радника, які тим часом не мають нішевого фокусування, здається, переживають рівний або зменшується веб -трафік”.
SEO? Зустріньте Лео та Гео.
На додаток до пошуку Google, що працюють на AI, радники бачать, що більше людей звертаються до великих мовних моделей (LLM), як Chatgpt, щоб відповісти на складні фінансові запитання, які вони могли б раніше ретельно досліджувати.
Це робить ще важливішим уважно узгодити вміст з тим, що насправді шукають користувачі, сказав Ферчільд. Одне застереження полягає в тому, що більшість LLM, включаючи чатгпт, мають відсічки знань – червень 2024 року в цьому випадку.
“Хоча веб -перегляд може доповнити це, вміст, опублікований після цієї дати, ще не може бути повністю інтегрований у відповіді на модель”, – сказав він. “Ми активно намагаємося розібратися, як отримати новий вміст, який ми зараз створюємо, у моделі LLM. Ми хочемо бути надійним джерелом в Google, а також у чатгпті та інших LLM.”
Карлос сказав, що вони також намагаються розібратися, як оцінити в пошуку чатгпта. Він сказав, що він зосередився на ключових словах, які люди, які готові найняти фінансового радника, шукають, як “фінансовий радник, що займається лише плату” або “фінансовий радник DC”.
Хей сказав, що вони побачили занурення в широкому органічному трафіку на початку 2025 року, але щось натиснуло, коли новий клієнт сказав, що знайшов їх на xai's Grok.
Він сказав, що потім вони адаптували свою стратегію для визначення пріоритетності оптимізації двигуна LLM (LEO) та генеративної оптимізації двигуна (GEO), використовуючи нові структури та розмовний, на основі питань вміст.
“Результати обернулися”, – сказав він. “Використовуйте чіткі, авторитетні та збагачені контекстами формати, як-от запитання, списки та таблиці, що AI може легко проаналізувати та синтезувати. Напишіть у природному, орієнтованому на користувачі стилі, який відповідає тому, як люди взаємодіють з чатами AI.”
Окупність Хейга була п’ятьма новими клієнтами у 2025 році, які спеціально згадували про пошук їх через підсумки або пошуки AI, що працюють на AI.
“Найбільш захоплююча частина полягає в тому, що лише один був з нашого місцевого ринку, а чотири були на ринках, в яких ми зазвичай не маємо видимості”, – сказав він. “Іншими словами, AI не стирав видимість. Це переробляло ігрові умови. Якщо ви оптимізуєте довіру, ясність та нішевий досвід, ви можете абсолютно перемогти”.
Те, що не працює, – це загальні відповіді або перший проект вмісту, створений в AI LLMS “тому Відсутність конкретної точки зору теж не допомагає.
“Чим більше думки щодо фактів, які ми беремо, тим краще залучення порівняно з загальною інформацією”, – сказав він.
Значення Q & as, навіть якщо їх не читає людина
Відповідаючи на запитання, які реальні люди задають ці пошукові системи, а AI залишається ефективним, сказав Копп.
“Вміст довгої форми, який є високотехнічним та актуальним, все ще має величезну цінність, особливо коли AI джерела консультанта або фірмовий веб-сайт безпосередньо”,-сказав він. “Напишіть вміст у форматі і запитань.
Підвищення авторитету в царині ЗМІ через те, що він був гостем з подкастів, цитування в ЗМІ та синдикування вмісту, коли його орієнтація на нішу все ще допомагає збільшити “AI-EO”,-сказав Копп.
“Використовуючи відгуки з таких сайтів, як WealthTender, які прямо згадують про нішеву експертизу, як -от мій фінансовий радник, допоміг мені зрозуміти мою військову оплату та пільги”, – допоможе побудувати транспортний трафік AI “, – сказав він.
Брайан Торп, засновник і генеральний директор Остіна, Техаська служба покоління
“Поки Google AI або Chatgpt” читає “статтю, де вони представлені, і на поверхні радника за іменем, що спеціалізується на службі працівників у певній компанії, дуже можливо, споживач чи потенційна перспектива ніколи не можуть натиснути на статтю і замість цього перейти на веб -сайт радника, щоб дізнатися більше про них”, – сказав він. “Я знаю, що радникам трохи важко обернути голову навколо концепції, що вони можуть отримати цінність участі у статті, яка гіпотетично могла б генерувати нульовий трафік споживачів, але це світ, в якому ми живемо”.
На іншому фронті те саме стосується радників, які збирають огляди в Інтернеті, опубліковані на WealthTender чи деінде, сказав Торп.
“Так, огляди є цінними для перспектив та споживачів, які відвідують WealthTerder, але справа в тому, що ці відгуки можуть бути узагальнені у запиті” Зеро-крик “Chatgpt, який призводить споживача, щоб дізнатися, що клієнти радника мають сказати про них, не відвідуючи Wealthteard, де опубліковані огляди”,-сказав він.