Згідно з новим звітом, потреба у франшизі Speed, можливо, була відкладена електронними мистецтвами. Ця новина походить з досить малоймовірного місця, хоча і теоретично надійного.
Меттью Еверінгем, один із учасників веб -сайту SpeedHunters, передав наступне повідомлення в Instagram:
SpeedHunters знаходиться на льоду. EA відкладає потребу в швидкості, а це означає більше фінансування для сайту.
Вдячний за все – поїздки, історії, товариші на все життя. Я все ще знімаю, просто перенесу передачі на більше відео.
Для тих, хто не знайомий, з Speedhunters, це “міжнародний колектив фотографів, письменників та водіїв з спільною пристрастю до розкриття найбільш захоплюючих у світі історій автомобілів”. Це, здавалося б, фінансувалося електронним мистецтвом чомусь, і він не оновлювався протягом трьох місяців, а останній пост датований 8 квітня 2025 року.
Правду кажучи, це, мабуть, не є повним шоком, необхідним для шанувальників швидкості. Серіал пережив серію середніх випусків, особливо між 2015 та 2019 роками, де три ігри, зроблені «Соло» Ghost Games, все протікали. Потреба 2022 р. У швидкісній незв’язаній була спільно розроблена за критерійними іграми та кодами, і проходила набагато краще, але все ще не дало достатньо хороших продажів, щоб гарантувати продовження, здається.
Минулого ми чули, у вересні 2023 року електронні мистецтва перевели критерійні ігри до групи EA Entertainment, щоб вони могли працювати на наступному полі бою, а також новий запис у франшизі Racing Game. Цілком можливо, що проект не з’явився добре, або, можливо, EA просто вирішив, що вони повинні зосередитись виключно на Battlefield 6, де вони допомагають як у вмісті одного гравця, так і в багатокористувацькому вмісті.
Зрештою, потреба в швидкості насправді не порівнюється з Battlefield з точки зору актуальності для електронних мистецтв; Щоб дати вам ідею, видавець, мабуть, сподівається досягти 100 мільйонів гравців на Battlefield 6. Високе завдання, але не зовсім неможливе, якщо гра виявиться величезним успіхом, тоді як гоночні ігри – це набагато більше ніша – навіть найуспішніший за останні роки, Forza Horizon 5, “лише” досяг 45 мільйонів досі, і це також підраховує гравців, які проходять ігри.
В інших потребах у швидкісних новинах, EA щойно оголосив, що суперники, гра 2013 року, спільно розвинена за критерієм та привидом, закінчать свою підтримку в Інтернеті 7 жовтня 2025 року.