...
Субота, 1 Листопада, 2025
12.1 C
Kyiv

Прогнозується, що до 2031 року ринок програмного забезпечення для виробництва цифрових медіа демонструватиме вражаюче зростання за середньорічного зростання на 12,6%


Очікується, що сегмент інтерактивного телебачення зростатиме значними темпами завдяки зростанню цифрового контенту та цифрових медіа-додатків

ВІЛМІНГТОН, НЬЮ-КАСЛ, DE, СПОЛУЧЕНІ ШТАТИ, 6 січня 2025 р. /EINPresswire.com/ — У 2021 році обсяг глобального ринку програмного забезпечення для виробництва цифрових медіа оцінювався в 11,4 мільярда доларів США, а до 2031 року, за прогнозами, досягне 36,3 мільярда доларів США, зростаючи на рівні CAGR 12,6% з 2022 по 2031 рік. На основі У режимі розгортання локальний сегмент займав найвищу частку ринку у 2021 році, на нього припадало майже три п’ятих світового ринку програмного забезпечення для виробництва цифрових медіа, оскільки воно забезпечує додаткову безпеку даних. Проте, прогнозується, що хмарний сегмент демонструватиме найвищий CAGR у 15,2% протягом прогнозованого періоду та, за оцінками, збереже свій лідерський статус у 2031 році, оскільки хмара забезпечує гнучкість, масштабованість, повну видимість та ефективність усіх процесів.

𝐃𝐨𝐰𝐧𝐥𝐨𝐚𝐝 𝐒𝐚𝐦𝐩𝐥𝐞 𝐑𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭 (𝐆𝐞𝐭 𝐅𝐮𝐥𝐥 𝐈𝐧𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐢𝐧 𝐏𝐃𝐅 – 212 𝐏𝐚𝐠𝐞𝐬) 𝐚𝐭: https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/4167

Зростання попиту на онлайн-відеоігри, зростання витрат на ІКТ і дедалі більше використання маркетингу в соціальних мережах сприяють зростанню світового ринку програмного забезпечення для створення цифрових медіа. Однак високі початкові інвестиції та загрози кібербезпеці перешкоджають зростанню ринку програмного забезпечення для виробництва цифрових медіа. Навпаки, очікується, що зростання проникнення цифрового маркетингу забезпечить можливості для зростання протягом прогнозованого періоду.

Виробництво цифрових медіа — це процес створення, кодування та розповсюдження цифрових файлів, таких як відео, музика, зображення та відеоігри, за допомогою комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення. Програмне забезпечення для виробництва цифрових медіа пропонує графічний дизайн, веб-дизайн, анімацію та інші програми. Це збільшує попит на програмне забезпечення для виробництва цифрових медіа. Очікується, що найближчим часом світовий ринок програмного забезпечення для створення цифрових медіа зареєструє значне зростання через зростання попиту на онлайн-відеоігри, збільшення витрат на ІКТ і зростання попиту на дизайн ігор і веб-сайтів.

𝐁𝐮𝐲 𝐍𝐨𝐰 & 𝐆𝐞𝐭 𝐄𝐱𝐜𝐥𝐮𝐬𝐢𝐯𝐞 𝐃𝐢𝐬𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐑𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭 : https://www.alliedmarketresearch.com/digital-media-production-software-market/purchase-options

Виходячи із застосування, сегмент цифрової реклами займав найбільшу частку в 2021 році, сприяючи майже половині світового ринку програмного забезпечення для виробництва цифрових медіа, і, за прогнозами, збереже свої лідируючі позиції протягом прогнозованого періоду. Це пов’язано зі зростанням цифрових технологій для маркетингу. Проте очікується, що сегмент електронного навчання відображатиме найбільший CAGR у 17,1% з 2022 по 2031 рік завдяки зростаючим інноваціям і технологічним інвестиціям навчальних закладів.

Більше того, підвищення культурної роботи вдома та норм соціального дистанціювання, які були започатковані під час карантину через COVID-19, допомогли підвищити попит на платформи виробництва цифрових медіа протягом цього періоду, який вдалося продовжити навіть після того, як кількість випадків COVID-19 знизилася в наприкінці 2021 року. Це спонукало багато компаній скористатися цією можливістю для розширення своїх продуктів і послуг. Наприклад, у листопаді 2020 року Sony Music Entertainment і Lil Nas X виступили на дводенному віртуальному концерті на платформі Roblox. Цей концерт залучив до платформи понад 30 мільйонів користувачів. Таким чином, пандемія COVID-19 позитивно вплинула на розмір ринку програмного забезпечення для виробництва цифрових медіа.

𝐆𝐞𝐭 𝐂𝐮𝐬𝐭𝐨𝐦𝐢𝐳𝐞𝐝 𝐑𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐑𝐞𝐪𝐮𝐢𝐫𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬: https://www.alliedmarketresearch.com/request-for-customization/4167

За типом сегмент створення цифрового контенту домінував у зростанні ринку програмного забезпечення для виробництва цифрових медіа у 2021 році та, як очікується, збереже своє домінування в наступні роки завдяки швидкому розширенню інтернет-інфраструктури та збільшенню кількості цифрових медіа-платформ, таких як TikTok та Instagram. Проте очікується, що сегмент інтерактивного телебачення буде демонструвати найвище зростання протягом прогнозованого періоду через високу потребу в інтерактивному інтерфейсі між телебаченням і програмами соціальних мереж.

За регіонами Північна Америка займала найвищу частку ринку з точки зору доходів у 2021 році, на неї припадало більше однієї третини світового ринку програмного забезпечення для виробництва цифрових медіа завдяки розвитку інфраструктури та впровадження технологій у таких країнах, як США та Канада. Проте очікується, що Азійсько-Тихоокеанський регіон спостерігатиме найшвидший CAGR у 15,9% з 2022 по 2031 рік і, ймовірно, буде домінувати на ринку протягом прогнозованого періоду. Збільшення видаткових можливостей завдяки зростаючій цифровій та економічній трансформації регіону.

𝐓𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐲𝐞𝐫𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐢𝐧𝐜𝐥𝐮𝐝𝐞

𝐈𝐁𝐌 𝐂𝐨𝐫𝐩𝐨𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧,
𝐇𝐮𝐛𝐒𝐩𝐨𝐭, 𝐈𝐧𝐜.,
𝐃𝐍𝐍 𝐂𝐨𝐫𝐩,
𝐀𝐩𝐩𝐥𝐞 𝐈𝐧𝐜.,
Water, Inc.,
𝐁𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐜𝐨𝐯𝐞 𝐈𝐧𝐜.,
𝐀𝐝𝐨𝐛𝐞,
𝐁𝐲𝐧𝐝𝐞𝐫,
𝐎𝐫𝐚𝐜𝐥𝐞,
𝐂𝐒𝐆

𝐎𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐓𝐫𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐑𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭𝐬:

Ринок систем онлайн-голосування – https://www.alliedmarketresearch.com/online-voting-system-market-A08885

Ринок автоматичного розпізнавання вмісту – https://www.alliedmarketresearch.com/automatic-content-recognition-market-A06942

Ринок громадської безпеки та безпеки – https://www.alliedmarketresearch.com/public-safety-and-security-market-A18443

Ринок цифрових освітніх публікацій – https://www.alliedmarketresearch.com/digital-educational-publishing-market-A31727

Девід Корреа
Дослідження ринку союзників
+1 800-792-5285
напишіть нам тут
Відвідайте нас у соціальних мережах:
Facebook
X

Юридична відмова від відповідальності:

EIN Presswire надає цей вміст новин «як є» без будь-яких гарантій. Ми не несемо жодної відповідальності за точність, зміст, зображення, відео, ліцензії, повноту, законність або надійність інформації, що міститься в цій статті. Якщо у вас є скарги або проблеми з авторським правом, пов’язані з цією статтею, зв’яжіться з автором вище.

Пов'язані компанії

Гаряче цього тижня

Теми

Кандидати в міську раду оскаржують інформацію про сварку біля місця голосування в Толедо

Депутатів викликали після повідомлення про протистояння. Роберт Паскер заперечує...

Завжди заряджати телефон шкідливо для акумулятора? Apple, Samsung і Google беруть участь

Був час, коли користувачів смартфонів попереджали не залишати свої...

Як працює агент ШІ з патентних досліджень, хто може використовувати

Замість складного пошуку патентів за ключовими словами, користувачі можуть...