Рієва Лесонскі –
Минулого тижня ми обговорювали, як споживачі планують витратити більше в цей святковий сезон. Після проведення опитування Intuit QuickBooks (та її дочірня компанія Mailchimp) поділилися кількома порадами допомогти власникам малого бізнесу залучити клієнтів цей святковий сезон.

Штучний інтелект став частиною повсякденного життя для багатьох, і святковий сезон нічим не відрізняється, оскільки кількість споживачів, які планують використовувати інструменти ШІ для купівлі подарунків, зросла на 70% порівняно з минулим роком. Споживачі кажуть, що головними перевагами використання ШІ є пошук кращих цін і знижок (64%), відкриття нових продуктів (51%) і отримання персоналізованих рекомендацій (47%). Малі підприємства повинні переконатися, що вони адаптують свою стратегію пошукової оптимізації (SEO) і генеративної оптимізації двигуна (GEO), щоб збільшити ймовірність появи в результатах пошуку, керованих ШІ. (Докладніше про це в публікації наступного тижня.)
2. Будьте свідомі, активуючи ШІ у своєму бізнесі
Малі підприємства також різко збільшують використання штучного інтелекту у своїй діяльності: 74% планують запровадити його під час святкового сезону, порівняно з 30% минулого року, тобто на 147% більше. Приблизно 42% цих компаній повідомляють, що вони вперше використовуватимуть ШІ під час святкового сезону, тому переконатися, що вони використовують правильні інструменти, є ключовим.
Шукайте інструменти на основі штучного інтелекту, які виконують всю роботу за вас — від автоматичного створення рахунків-фактур до масштабування їх здатності надсилати персоналізовану електронну пошту та кампанії обміну повідомленнями — замість інструментів, які можуть просто надавати поради, але не допомагати у виконанні ключових завдань.
3. Надайте пріоритет мобільним, але не забувайте про покупців у магазині
Інтернет-магазини продовжують домінувати у святкові дні, особливо на мобільних пристроях, оскільки 65% споживачів планують використовувати свої телефони для перегляду, порівняння цін і купівлі подарунків, причому найбільше приваблює проста мобільна оплата (51%), веб-сайти, зручні для мобільних пристроїв (47%), і роздрібні програми з ексклюзивними пропозиціями (43%).
Але це не означає, що покупки в магазині залишилися в минулому — 52% споживачів планують робити покупки як онлайн, так і в магазині, тому, якщо ви роздрібний продавець, вам слід переконатися, що ви використовуєте багатоканальний підхід до своїх продажів і маркетингових стратегій.
4. Використовуйте маркетингові канали, які є найбільш важливими для покупців
Хочете переконати споживачів купувати? Надішліть їм коди купонів — 58% кажуть, що це найімовірніший спосіб змусити їх зробити покупку. Надсилання нагадувань електронною поштою (40%) і SMS (31%) про розпродажі та рекламні акції також впливає на покупки навіть більше, ніж реклама в соціальних мережах або рекомендації впливових осіб.
Ця тактика працює, навіть якщо ви не роздрібний продавець. Більшість малих підприємств можуть отримати вигоду від впровадження персоналізованої багатоканальної маркетингової стратегії за допомогою електронної пошти та SMS, щоб сповіщати клієнтів про спеціальні пропозиції, пропозиції та акції.
5. Плануйте пікові моменти покупок
Пік святкових покупок все ще припадає на листопад, коли 45% споживачів очікують зробити більшу частину своїх покупок. День подяки є ключовим моментом покупки в цей період часу.
У звіті Mailchimp Holiday Shopping Unwrapped показано, що 71% споживачів роблять покупки на День подяки. Але багато хто починає ще раніше: 30% імовірно вже зробили покупки в жовтні.
Щоб задовольнити вимоги цих напружених моментів покупок, використовуйте інструменти, які можуть легко відстежувати запаси та продажі, щоб збільшити потенціал продажів.
Ви готові до Рожевої п'ятниці?
Моя подруга Ріта Мітчелл, головний директор мережі Центру розвитку малого бізнесу (SBDC) у Міссісіпі, підказала мені Рожеву п’ятницю, яку було започатковано у 2020 році, щоб «перевернути сценарій щодо святкових покупок і привернути увагу малого бізнесу до ажіотажу Чорної п’ятниці».
Рожева п’ятниця – це національний рух, який підживлюють власники бутіків і малий бізнес #SupportSmallFirst і заохочення споживачів робити покупки на малих підприємствах. Рожева п'ятниця відбудеться 21 листопада 2025 року.
Якщо ви зацікавлені в участі в Pink Friday, перевірте ці ресурси.

