Ексклюзивний: Розпочинок вмісту поєднується з коров’ячими підприємствами Великобританії, щоб запустити послугу YouTube, орієнтованого на відкрите місце та пригоди.
Survive+ буде поєднанням ліцензованого контенту та оригінальних постановки, з розробкою програмування як на YouTube, так і на інших платформах соціальних медіа. Шоу з подібних ведмедів Гріллса та зоолога Джека Рендалла будуть включені, а також серія сімейних пригод Виживання.
“Survive+ являє собою сміливу нову главу для пригодницьких розповідей”, – сказав Дрю Баклі, президент групи та головний операційний директор з пропагатного контенту. “Партнерство з Cowshed дозволяє нам поєднувати талант світового класу, такі як Bear Grylls, з новими голосами, такими як Джек Рендалл, через цифрову першу лінзу. Це підприємство є прикладом нашої зобов'язання зустрітися з глядачами, де вони зберігають преміальну якість, яка визначає велику пригодницьку контент”.
Розповсюдження, якими керують Бен Сільверман та Говард Т. Оуенс, робить пригодницькі шоу, такі як Біг дико з ведмедем Gryllsв той час як Cowshed Collective, який є власником коров’ячих підприємств, стоїть за шоу, таких як Netlix's Всерединіякий був створений у співпраці з Sidemen Entertainment. На цьому тижні обидві компанії перебувають у MIPCOM.
Корова керуватиме та керуватиме щоденними операціями каналу та доглядатиме за стратегією контенту та розробкою аудиторії. Ми чуємо, як Cowshed прагне запустити кілька каналів YouTube в найближчі місяці.
Лусі Санан, керівник Cowshed Ventures, сказав: “Ми дуже раді запустити наше підприємство з Propagate, партнером, який надає нам неперевершеного доступу до вмісту преміум-класу в багатозначному жанрі пригод та на вулиці.