...
Субота, 12 Квітня, 2025
1 C
Kyiv

Розвиток ринків: трансформація електронної комерції для роздрібної торгівлі та успіху B2B

Електронна комерція більше не йде на хвилі швидкого зростання — вона стикається з більш жорсткою реальністю. Насичені ринки, захмарні очікування клієнтів, зростання операційних витрат і повільні споживчі витрати скорочують прибутки та ускладнюють процвітання роздрібних торговців і B2B-компаній, ніж будь-коли.

У результаті ринкові майданчики стали рушійною силою інновацій у галузях роздрібної торгівлі та B2B, змінивши спосіб роботи компаній і надання цінності своїм клієнтам. Такі компанії, як Saks і Henry Schein, звертаються до моделі ринку, щоб трансформувати свій бізнес електронної комерції, забезпечуючи гнучкість і прибутковість у складних умовах. За останні чотири роки торговельні майданчики виявилися більш стійкими, адаптивними та економічно ефективними — вони розвиваються в 6 разів швидше, ніж електронна комерція, і допомагають підприємствам швидше розвиватися, задовольняти вимоги клієнтів і скорочувати витрати на запаси. Цей успіх спонукає підприємства по всьому світу прийняти ринкові бізнес-моделі як центральну частину своїх стратегій.

Сьогодні, згідно з дослідженням BCG, на ринки припадає 67% світових продажів електронної комерції — значний стрибок порівняно з 40% лише десять років тому. Ця трансформація підкреслює зростаючу важливість платформних бізнес-моделей у сучасній економіці.

«Незрівнянний досвід Mirakl і розгалужена мережа продавців відіграли важливу роль у поверненні Macy у споживчу електроніку. Їхня платформа дозволяє нам ефективно використовувати провідні бренди та задовольняти різноманітні потреби наших клієнтів, відновлюючи категорії, якими ми не займалися десятиліттями». – Джош Джанос, віце-президент Marketplace, Macy's

Чому правильний партнер забезпечує або руйнує успіх на ринку

Запуск і розвиток торгової площадки – це складна робота, і не будь-яка технологія принесе результати. Ринок — це не просто платформа, це трансформаційна бізнес-модель. Для досягнення довгострокового успіху потрібен партнер із перевіреним досвідом, готовими до майбутнього інструментами та глибоким розумінням викликів і можливостей, закладених у цьому підході. У сучасному середовищі електронної комерції з високими ставками, де очікування клієнтів невпинні, наслідки невдачі значні, а лідерство на ринку стоїть на кону.

Ось чому у 2012 році компанія Mirakl стала піонером у категорії ринкових технологій. Надаючи компаніям інструменти для розкриття ринкового потенціалу, Mirakl дозволив таким компаніям, як Kroger, Macy's, Cencora та Driven Brands, досягти масштабу, ефективності та прибутковості в умовах дедалі більшої конкуренції.

Ми вважаємо, що це прагнення досягти успіху на ринку є причиною того, чому Mirakl було названо Лідер у The Forrester Wave™: Marketplace Development Platforms, Q4 2024, заслуживши визнання за свій повний набір інтегрованих можливостей, розроблених для живлення ринків як для роздрібної торгівлі, так і для організацій B2B.

Що відрізняє Mirakl від інших

На додаток до високорозвиненої торгової платформи з провідні в галузі можливості на базі ШІMirakl пропонує оптимізовані для ринку рішення для прискорення зростання, підвищення операційної ефективності та прибутковості.

Згідно зі звітом Forrester, автором якого є Джо Сікман, головний аналітик Forrester, «Mirakl надає повний набір інтегрованих можливостей для спрощення ринку технологій, що постійно розширюється. Його стратегічні консультаційні послуги також допомагають клієнтам спланувати складні операційні зміни, які мають відбутися в усій організації».

Mirakl виходить далеко за рамки простого постачальника ринкової платформи, особливо в таких сферах, як:

  • Мережа продавців: Прискоріть час виходу на ринок завдяки доступу до понад 13 000 попередньо перевірених продавців. Введення Mirakl в один клік гарантує якість і швидкість, тому його клієнти можуть зосередитися на зростанні.

  • Трансформація каталогу за допомогою ШІ: Заощаджуйте тижні або навіть місяці на адаптації каталогу за допомогою інструментів на основі штучного інтелекту, які миттєво перетворюють каталоги продавців відповідно до вимог ринку. Покращуйте дані про продукт для кращої видимості на сайті та в SEO.

  • Спеціальні можливості B2B: Задовольняйте складні вимоги покупців B2B за допомогою унікальних функцій, таких як консолідована виставка рахунків, ціноутворення для кожного клієнта, керування пропозиціями, гнучкі умови оплати та автоматичне виставлення рахунків.

  • Роздрібні ЗМІ та реклама: Отримайте високоприбутковий потік доходу за допомогою оптимізованої для ринку та створеної нативної реклами Mirakl Ads. Це дозволяє продавцям і брендам керувати розміщенням медіа-реклами в роздрібній торгівлі та націлюватися на клієнтів безпосередньо на платформі роздрібного продавця.

  • Виплата Mirakl: Оптимізуйте платежі продавцям за допомогою автоматизації та мультивалютної підтримки, що дозволить операторам легко масштабуватись із мінімальним часом до запуску.

Ці розширені можливості в поєднанні з нашими перевірений досвід інноваційтому підприємства довіряють Mirakl трансформації свого ринку.

Адрієн Нуссенбаум, співгенеральний директор і співзасновник Mirakl, каже: ” Коли ми запустили Mirakl у 2012 році, ми стали піонерами та створили індустрію програмного забезпечення на ринку. Ми вважаємо, що визнання лідером у цій новій хвилі Forrester є результатом наших інноваційних можливостей, глибокого досвіду, масштабованості та безпеки нашої платформи, яку використовують наші клієнти щоб досягти трансформаційного зростання. Маючи понад 450 корпоративних ринків, ми продовжуємо виходити за рамки стандартів для наших клієнтів за допомогою передового штучного інтелекту, рідних роздрібних медіа та. Наша мета — залишатися найкращим вибором для провідних компаній у всьому світі, допомагаючи їм залишатися попереду як зараз, так і в майбутньому».

Надійний партнер для роздрібних торговців і компаній B2B

Питання не в тому, чи ринки — це майбутнє — вони вже є, що ілюструє глибокий аналіз ринку Forrester. Питання полягає в тому, чи ваша організація оснащена потрібною технологією, щоб конкурувати та процвітати в ринковій економіці.

З Mirakl ви не просто обираєте постачальника — ви отримуєте партнера з досвідом і баченням, щоб перетворити амбіції ринку в реальність. Наші рішення розроблено не лише для того, щоб підтримувати ваш ринок, але й гарантувати, що він стане критично важливим фактором успіху вашого бізнесу.

The Forrester Wave™: Marketplace Development Platforms, Q4 2024 оцінює 9 найважливіших постачальників і те, як вони поєднуються, надаючи технічним лідерам можливість вибрати правильного партнера для своїх потреб у платформі для розробки Marketplace. Отримайте доступ до цієї безкоштовної копії Forrester Wave™: Marketplace Development Platforms, Q4 2024, щоб дізнатися, яке місце займає кожен постачальник по відношенню до інших і чому Mirakl отримав звання лідера.

зображення

Фаріха Алі,

В.П., маркетинг

Гаряче цього тижня

Теми

Як оптимізувати пошук у 2025 році

Багато постів LinkedIn про смерть SEO були сильно перебільшені....

Нічна фрезерування та остаточна бруківка для початку на наступному тижні на місці проекту округу Ланкастер: Penndot

Департамент транспорту Пенсильванії (PennDOT) оголосив, що фрезерування та остаточне...