Введення генеративних резюме та відповідей на пошук, а також популяризацію таких інструментів, як Chatgpt, швидко прискорило перехід до пошуку, які отримували єдину остаточну відповідь на свої запитання.
З цим прискоренням приходить дискусія від фахівців з пошуку щодо того, чи ми зараз маємо справу з чимось принципово іншим від “SEO” (оптимізація пошукових систем). Багато маркетологів почали говорити замість “GEO” (генеративна оптимізація двигуна) або “AEO” (оптимізація двигуна відповіді).
Скільки має значення, який термін ми використовуємо для позначення оптимізації для пошуку та виявлення в епоху ШІ – і чи справді змінилися основні принципи?
Я звернувся до ряду експертів у пошуку, видимості та відкриття, щоб отримати їхню думку, яка буде серіалізована у двох частинах. У цьому творі ми розглянемо, чому нові імена можуть – чи не можуть бути – це значення і який вплив буде на стратегію.
У другій частині ми будемо розкопати далі, як маркетологи можуть адаптувати свій підхід до оптимізації, як виміряти, що працює, і як переконатися, що, перш за все, результат орієнтований на людину.
“Ми не можемо ігнорувати зростаючий інтерес у таких термінах, як GEO або AEO”
Ірина Гінгхін, директор SEO в сучасних громадянах, вказує, що “SEO та цифрові маркетологи люблять свої абревіатури. Ми вигадуємо новий жаргон швидше, ніж будь -хто інший”.
Однак вона наголошує на тому, що введення та прийняття нових термінів служить цілі. “Нові терміни, такі як GEO або AEO, майже як сигнали про те, що все зміщується. Використовуючи їх, ми показуємо, що ми бачимо зміни і що ми адаптуємо”.
Гінгхіна стверджує: “SEO все ще є парасолькою тут. Зрештою, чи результати виникають за допомогою традиційних синіх посилань, оглядів AI або резюме, вироблених LLMS, вони всім працюють на пошукових системах …
“У той же час ми не можемо ігнорувати зростаючий інтерес у таких термінах, як GEO або AEO. Вони корисні, оскільки вони вказують на нові шари трафіку, створені відповідями, керованими AI,-і тому, що люди активно шукають їх.
“Використання цих термінів у потрібних місцях має сенс: це привертає увагу, обрамляє розмову та акуратно відображається на тому, що відбувається в галузі”.
Шон Бегг Флінт, засновник компанії Lastic Digital, визнає, що маркетологи можуть трохи повісити на термінологію. “Принципово, [people] все ще використовують ці чат -боти та LLM для проведення обшуків “, – зазначає він.
“Різниця полягає в тому, що LLMS приймає задану підказку, розбивайте його на менші пошуки (метод, який називається вентилятором запиту), засвоюйте всю цю інформацію та” генерувати “відповідь саме у форматі, який він вважає, найкраще працює для користувача, отже, термін” генеративна оптимізація двигуна “.”
Він зазначає, що можливо, нова мова може бути тимчасовою. “Коли Mobile та App Store вийшли, ми також створили терміни для цього -” Оптимізація мобільних пристроїв “та” Оптимізація магазину додатків ” – що виявилося досить схожим на SEO і тепер підпадає під парасольку SEO. Я думаю, що ми просто любимо взяти на себе нові блискучі речі та винести їх у фірму”.
Використання [terms like GEO and AEO] У правильних місцях має сенс: це привертає увагу, обрамляє розмову та акуратно відображається на тому, що відбувається в галузі.
– Ірина Гінгіна, директор SEO, сучасні громадяни
Нові терміни допомагають повідомити про спеціалізм неспеціалістам
Джудіт Льюїс, засновниця Decabbit Consultancy, відображає: “Я не думаю, що ми занадто повісили на термінологію самі по собі, як ми намагаємось описати тому, хто не знає про спеціалізму, що ми робимо.
“Однак SEO вже охоплює кілька різних спеціалізмів, тому це вже є всім для вмісту, побудови посилань, технічної оптимізації сайту або будь-чого іншого.
«Зрештою, це оптимізація для органічних каналів цифрового маркетингу. Добрий, твердий, старомодний SEO [still] Добре подайте веб -сайт… [along] з розумінням психології (і, таким чином, як люди, ймовірно, задають питання про LLM чи іншу модель). “
“З мого досвіду, є два табори, коли мова йде про термінологію”, – говорить Бегг Флінт. У дискусіях з клієнтами пріоритетом є використання терміна, який їм легко зрозуміти.
З цією аудиторією Бегг Флінт та його команда віддають перевагу “оптимізації пошуку AI” – “це просто, і це має повний сенс; зрештою, це саме те, що ми робимо”, – хоча він визнає, що “ми любимо абревіатури та” AISO “не зовсім котяться з язика”.
Серед більш технічно налаштованої спільноти SEO, Бегг Флінт помітив, що “гео”-це те, що найбільше стикається … тому що, суворо кажучи, ми оптимізуємо для генеративних двигунів та генеративних AI-платформ, які генерують текст “.
Під час спілкування з клієнтами та внутрішніми командами, які занепокоєні щодо зниження таких показників, як трафік, Гінгіне також підкреслює, що використання різної мови може допомогти переробити розмову.
“Замість того, щоб говорити про” втрати трафіку “через AI, ми можемо обрамити його як” передачу трафіку “на нові шари відкриття. Це переосмислює потенційно негативну ситуацію (менше прямих кліків) на більш ініціативну, підкреслюючи нову область для оптимізації.
«Йдеться про управління очікуваннями та керування розповіддю, особливо, пояснюючи ці зміни клієнтам або внутрішніми командами, які можуть турбуватися про зменшення традиційних показників.
“Цей зміна мислення важкий, адже люди не завжди адаптуються так швидко, як платформи”.
Термінологія менш важлива, ніж основна стратегія
Чарлі Марчант, генеральний директор компанії Exposure Ninja, розрізняє тактику, яка сприяє видимості в генеративному ШІ, та тими, які допомагають бізнесу займати в веб -пошукових системах. “Ми не використовуємо” SEO “для опису пошуку AI”, – каже вона.
Зрештою, вона вважає, що занадто зосереджена на імені залишає маркетологів загрожувати пропуском сенсу. “Нові терміни, такі як GEO та AEO, можуть бути корисними, якщо вони змусять маркетологів думати по -іншому, і будувати стратегії, що відображають нову реальність. Але якщо ми занадто зависаємо на визначення … ми ризикуємо відставати, поки конкуренти заробляють видимість у просторі, в якому ми навіть не показуємо.
“Чесно кажучи, чи називаєте ви це Geo, AEO або AI оптимізацією пошуку, термінологія менш важлива, ніж стратегія, що стоїть за ним”.
Інструменти та платформи AI “не просто цитують рейтинг сторінок у традиційних топ -10 позиціях. Вони витягують цитати зі сторінок, які найбільш актуальні для запиту користувача, і це було показано, що є де завгодно, включаючи сторінку другу. Це є головним зрушенням того, наскільки видимість працює”.
Як результат, Марчант каже: “Моя порада – менше зосередитись на абревіатурі та більше на тому, чи є ваш бренд чи вміст, цитується, цитується та довіряють цим платформам AI”.
Відгукаючи про це, Карл Хенді, засновник Audits.com, радить: “Що стосується оптимізації, я думаю, що важливіше, ніж будь -коли, контролювати графік знань про бренд, виразність та загальну відкриття в Інтернеті.
“Це повинно було бути завжди так, але, коли LLMS зараз дає набагато більш широкі відповіді, ще більш важливо захистити те, що сидить поза першою сторінкою Google.”
Він робить висновок: “Я думаю, що маркетинг в цілому часто відволікається на” блискучі предмети “. Нові технології можуть затьмарювати те, що насправді має значення: подорож клієнтів, UX, бренд та продукт”.
Нові технології можуть затьмарювати те, що насправді має значення: подорож клієнта, UX, бренд та продукт.
– Карл Хенді, засновник, Audits.com
Основи SEO не зникли, але вони розвинулися
Дуейн Форестер, генеральний директор Unbound Answer, зазначає, що: “Ми повинні бути більш зосередженими на тому, що змінюється робота, і як вона змінюється … ми все ще SEO, поки компанії не почнуть змінювати назви роботи та визнаючи, що робота розвивається.
“Основи [of search] не змінилися. Вони залишаються недоторканими та важливими. Ви все одно повинні робити всю цю роботу. Що є Зміна – це нові сфери, в яких ми повинні здобути освіту, звертати увагу та розробити нові способи виконання роботи та відстежувати результати.
“Подумайте про це, як піти на доктор наук після закінчення університету”.
“Нам … потрібно пам’ятати, що хоча абревіатури корисні для поінформованості про водіння, формування попиту та іскринних розмов … SEO все ще є SEO”, – додає Гінгіне. “[T]Він абревіатури – це нові обгортки, які ми використовуємо, щоб зрозуміти зміни ».
“Основи SEO не зникли, вони щойно розвинулися. Висока якість, корисний вміст, чітка структура сайту, сильні технічні основи та надійні авторитет все ще є основою.
“Що змінилося – це контекст: системи AI тепер розбирають вміст на мікрорівні, будуйте семантичні з'єднання між суб'єктами, а потім доставляють стиснуті дослідницькі подорожі, які скорочують кількість кліків.”
Маркетологи повинні більш широко думати про пошук та відкриття
Will Findlater, керівник змісту групи Nelson Bostock, вважає, що нові терміни, такі як Geo та AEO, “, безумовно, корисні для того, щоб допомогти обрамляти те, як ми думаємо про оптимізацію вмісту для цієї нової ери відкриття під керівництвом AI”. У той же час, «небезпека полягає в тому, що вони можуть призвести до однодоступного мислення, і бренди ставлять занадто багато запасів у сумілі дисциплін та технічну оптимізацію.
«Натомість їм потрібно думати з точки зору міжканального відкриття та спільної практики, які допоможуть їм побудувати вплив та виявлення в все Місця їх аудиторії виглядають, шукають та відкривають ». Щоб охопити цей набагато ширший підхід до видимості та відкриття, Findlater виступає за термін “дискотека” або “оптимізація відкриття”.
“[B]Discovery Rand є більшим, ніж будь-яка одна дисципліна,-каже він. А LLMS черпає з різних надійних джерел, таких як медіа -публікації, Вікіпедія та Інтернет -форуми, тому цифрові PR -діяльність важливіші, ніж будь -коли ».
Гінгхіне також вказує на необхідність оптимізації для пошуку в більш різноманітному масиві платформ. “Є … чудова, дискусійна лінія між SEO та” соціальним пошуком “, – каже вона.
“Такі платформи, як Tiktok та YouTube, зараз поводиться як пошукові системи, просто більш соціальним та візуальним способом порівняно з Google, Chatgpt або здивовністю. У міру розвитку поведінки користувачів, нових імен, нових лінз та нових концепцій з’являються на горизонті”.
Як результат, “Замість того, щоб вибирати одну етикетку, краще визнати SEO як дисципліну в центрі – і бачити гео, AEO та навіть оптимізацію соціальних пошуків як розширення.
“Робота однакова: допомога людям (а тепер помічникам АІ) відкрити та довіряти нашому вмісту. Просто SEO стає більш складним з кожним днем”.
